Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne3-první den školy

cccbc


Polibkem všechno začne3-první den školyNapsala jsem pokračování k mojí povídce, je to po delší době tak je trochu delší..další pokračování bude ve středu, a nebo dřív. Odjíždím v pátek tak do té doby x)

První den školy

Ráno jsem se probudila a podívala z okna, pršelo takže tím se moje nálada trochu zhoršila. Převlékla jsem se a šla dolů za tátou, stál v kuchyni a něco vařil.
„Ahoj tati“pozdravila jsem ho a šla jsem si vzít tyčinku.
„Bells vařím snídani tak si sedni a dám ti“řekl a chvíli se díval na ty vajíčka.
„Nemám hlad a musím do školy“řekla jsem a šla ke dveřím.
„Broučku odvezu tě“řekl táta a já jenom přikývla. Nasedly jsme do jeho policejního auta a jely do školy. Cesta trvala chvilku, takové malé městečko u kterého se nedá nic jiného čekat..pomyslela jsem si, zastavily jsme u školy a já šla do ředitelny.
Když jsem tam přišla zůstala jsem stát jako přimrazená, viděla jsem všechny Cullenovy jak si berou papíry s rozvrhem.
„Slečno Swanová tady máte papíry vy“řekla paní za pultem a podala mi je.
Všimla jsem si že byly také docela překvapeni, tohle má být náhoda nebo ne?
Nestává se často že potkáte stejné spolužáky z bývalé školy hned když se odstěhujete na nové škole.
Dostala jsem papíry a všimla si že první hodinu mám angličtinu, hledala jsem tu budovu ale nemohla jsem se v těch pláncích vyznat.
„Ahoj jsem Angela a ty jseš Isabella že?“řekla dívka která ke mně přišla, vypadala strašně mile a určitě také hodná.
„Jen Bella“řekla jsem a usmála se na ni ,,Nevíš Ang kde najdu učebnu angličtiny?“zeptala jsem se a přikývla.
„Jasně pod za mnou“řekla a odcházela tak jsem šla za ní, došly jsme do učebny a hned zazvonilo.
„Díky a promin určitě jsem tě zdržela“omluvila jsem se.
„Máme ji spolu“řekla a vešly jsme. Učitel byl ve třídě tak jsem za ním šla, dostala jsem nové učebnice na angličtinu a posadil mě k Alici Cullenové?tohle byl snad zlý sen myslela jsem si. Nikdy jsme se spolu nebavily kromě práci ve dvojících, měly jsme spolu také právě angličtinu.
„Ahoj Bells“řekla a já se na ni otočila nechápala jsem co tohle má znamenat?ona byla podle všeho nejhodnější ze všech jejích sourozenců, nikdo kromě Alice mi neřekl ani slovo. 
„Ahoj“řekla jsem a poslouchala jsem učitele který nám něco říkal.
„Bells já vím že jsme se spolu nikdy nebavily v Denalii ale nemusíme v tom pokračovat tady“řekla a já věděla že se na ni dívám jako na nějáké zjevení.
„Nemyslím si že je to dobrý nápad“jejich rodinu nemám moc ráda protože vypadají vážně dost namyšleně tím jak jsou bohatí. Poslouchala jsem učitele do konce hodiny a potom jsem vyšla ze třídy, zbytek školy jsem měla s někým s Cullenů a nebo jsem snima musela sedět ale nikdo nic neříkal jako předtím Alice.
Když jsem přišla na oběd uviděla jsem Angelu.
„Ahoj Bells sedneš si k nám?“zeptala se a já přikývla a šly jsme pro jídlo a potom ke stolu kde seděly dvě holka s klukem.
„Tohle je Jessica a Kelly a on“ukázala na toho kluka ,, tohle je Mike“řekla a on se usmál.

(Znáte ty dva xD ale řekla jsem si že jsem dám všechny tři xD)

„Isabella ta nová holka že jo?“řekl ten kluk Mike.
„Jen Bella“řekla jsem a usmála jsem se a potom sedla vedle Angely. Do jídelny začaly vcházet Cullenovy jako každý den.
„Vidíte je?chovají se jako by spolu chodily“řekla překvapeně Amanda a Jessica jenom kývala na souhlas.
„Oni spolu ale vážně chodí, jediný Edward Cullen je sám“řekla jsem a jejich pohled hned směřoval ke mně.
„Jak tohle všechno víš?“řekla překvapeně Kelly na to jsem se usmála.
„Chodila jsem snima do školy ale nebavíme se spolu“řekla jsem a naklonila jsem se k Amandě.
„Oni se baví jenom mezi sebou“zašeptala jsem.
„Takže ten Edward Cullen nikoho nemá jo?to ještě nepoznal mě“řekla usmála se a vstala a šla k jejich stolu, slyšely jsme jejich rozhovor.
„Ahoj Edwarde já jsem Kelly, nechtěl bys jít na rande třeba do kina“zeptala se ho a čekala co řekne, ale já věděla že jí odmítne je to přeci Edward.
„Promin ale máme ještě hodně věcí vybalit možná příště“řekl a Kelly naštvaně odešla zpátky za náma.
„Prej promin ještě neví ským si začal“řekla a věděla jsem že si připravuje nějáký plán jak ho dostat. Najednou jsem si vzpoměla na Carlislea a na mojí ruku, jestli už pracuje v nemocnici měla bych tam zajít protože mě stále bolí. Najednou zazvonilo a všichny jsme začaly odcházet, zašla jsem za Alicí ta by to mohla vědět.
„Alici já můžu se zeptat na něco?“v žitotě jsme se tak sní nebavila jako dneska.
„Co potřebuješ?chceš taky Edwarda pozvat na rande?“řekla se smíchem.
„No to teda nechci“řekla jsem se smíchem.
„Možná by stebou můj brácha šel“řekl Emmet. Kde ten se tady vzal?
„Né díky, to bych radši řekla Kelly. Já jenom pracuje už Carlisle v nemocnici?“zeptala jsem se.
„Dneska nastoupil“řekla Alice a já ji byla vděčná.
„Ty máš něco z naším tátou?to bych měl říct mámince“řekl a začal se strašně smát.
„Díky Alice“řekla jsem a šla jsem na mojí poslední hodinu biologie a Emmeta jsem ignorovala, kdybych ho neznala od vydění z minulé školy bála bych se. Zazvonilo na hodinu a já jsem nemohla najít učebnu, hledala jsem ji chvíly a potom jsem do někoho vrazila...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne3-první den školy:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!