Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne 23 - Mike

Twilightbook


Polibkem všechno začne 23 - MikeTak je tady další pokračovaní xD Doufám že....jste rádi protože jsem tohle měla docela dlouho rozdělané a nemohla jsem pokračovat :) stála ale nejsem rozhodnutá jaký napsat konec xD ale k jednomu se nakláním takže se modlete x)

,,A její číslo?"

,,Ano takže 739 614 854 nashledanou a omlouvám se" položil mi to a já jsem ihned vyťukal číslo do mobilu ale než jsem zaregistroval tak jsem mobil už neměl, ale měl ho Edward netrpělivě u ucha a čekal.

Nejdřív to nikdo nezvedal ale potom...

 

Edward:

Hned po té co jsem Carlisleovi vytrhl mobil z ruky čekal jsem jestli to má Bella zvedne.

Dlouho se nic nedělo ale nakonec to někdo zvednul, čekal jsem jestli se někdo z druhé strany ozve ale nic, bylo naprosté ticho.

,,Bells?“ zeptal jsem se nejistě.

,,Tady Alec, Bella je právě zaneprázdněná mám jí něco vyřídit?“ Alec? Kdo by to mohl být? Nějaký její nový přítel? Kamarád? Tolik otázek ale žádné odpovědi nemám.

,,Řekni at mi potom zavolá“ a položil jsem to.

Díval jsem se na rodinu která náš rozhovor slyšela, všichni se dívaly na mě a čekaly co udělám. Slyšel jsem to v jejich myšlenkách, nevěděl jsem co dělat ale přál jsem si být sám.

Ale akorát bych všem ubližoval, blížilo se ráno tak jsem se šel osprchovat abychom mohly jet potom do školy. Hodně holek ted po mě jede protože si myslí že jsem sám, v jistém směru mají pravdu ale nikdy pro mě nebudou dobré.

 

Alec:

Když to Edward položil jsem přemýšlel, měl bych Belle říct že volal? Miluje ho ale proč jí to dělat ještě těžší ona zapomene, jednou.

Zaposlouchal jsem se do zvuků v tomhle době, všichni v klidu oddychovali a dokonce také Bella. Přál jsem si vidět jak spí, jak šeptá ze spaní. Šel jsem se podívat do jejího pokoje který byl jenom kousek od toho mého, když jsem otevřel dveře a rychle vkročil do jejího pokoje cítil jsem její vůni zřetelně. Víc jak když přijela ale neměl jsem potřebu po ní skočit a vysát jí. Pomale jsem šel k její postele a díval jsem se na ní, byl to nádherný pocit jako když se koukáte na nějaký obraz který obdivujete. Tohle bylo zvláštní, nemohla se mi líbit dívka a ještě lidská. Byla tak křehká a neustále se otáčela z jednoho boku na ten druhý, podle toho jak jí bilo srdce a začala zrychleně dýchat jsem usoudil že má nějaký špatný sen.

Sedl jsem si na okraj její postele a pohladil jí po vlasech, jako kdyby na to reagovala a hned se uklidnila. Dokonce se na její tváři objevil úsměv, doufám že se jí zdá o mě...

 

Bella:

Ráno mě probudila nádherný vůně který přicházela z velké blízkosti, když jsem otevřela oči vedle mě byl tác s jídlem a vedle toho cedulka.

 

Najez se krásko, čekám dole

Usmála jsem se, v myšlenkách se mi ukázala chvíle když jsem bývala ještě u Edwarda, když mi Esmé něco uvařila a někdy i Edward. Poslechla jsem ten vzkaz a najedla jsem se protože jsem měla hlad. Když jsem byla hotová zmizela jsem do koupelny kde jsem byla trochu déle, bylo těžké po té noci ze sebe udělat člověka.

Když jsem byla hotová zamířila jsem dolů do kuchyně kde všichni seděli u stolu a hrály si na rodinku. Vzala jsem si z mísy na stole jablko a chystala se odejít ven ale otočila jsem se na tátu.

,,Tati jak pojedu do školy?“ zeptala jsem se ho protože se ani nezvedal aby mě odvezl.

,,Tady Alec tě určitě rád odveze“

,,Fajn“ řekla jsem a odešla jsem před dům, zastavila jsem se u stříbrného volva a vedle mě Alec.

,,Nádherný auto že ano? A je krásně rychlé“ o můj bože, snad nemyslí na rychlou jízdu. Samozřejmě jsem věděla jak jezdí Edward ale na jeho jízdu jsem byla zvyklá.

,,Proč máš stejné auto jako ON?“

,,Myslíš Edwarda? No tohle je skvělé auto nedivým se že ho má také“ usmál se a nastoupil do auta, já jsem také nastoupila ale na místo spolujezdce, musím tátu přemluvit na nějaké autíčko.

 

Do školy jsme přijely brzo, když jsem vystupovala z Volva tak se na mě všichni dívaly. Byl to nepříjemný pocit který bych nikomu nepřála. Když ke mně přišel Alec všechny holky mě propalovaly pohledem. Sklopila jsem zrak a podívala jsem se na zem, Alec mě vzal za ruku a vedl mě do školy.

Neměla jsem odvahu se podívat na nějakého spolužáka kterého jsme po cestě potkaly, zastavily jsme se až u ředitelny.

,,Díky“ podívala jsem se mu do očí které byly modré.

,,Tvoje oči jsou…“

,,Modré nosím čočky“ usmál se a odešel. Zhluboka jsem se nadechla a vešla dovnitř, za malým pultem stála žena kolem 30let.

,,Dobrý den jsem Isabella Swanová“

,,Ano už na vás čekám, tady máte všechno potřebné“ podala mi několik listů a odešla někam pryč. Tímhle jsem věděla že na téhle škole bude ještě zábava.

 

Kate:

Nechápu co na té dívce Belle pořád vidí, opustila ho ale on furt marně doufá. Není tady ale já ano a on na mě ani nepomyslí. Jsem pro něho vzduch, kdybych tak věděla co má ta jeho Bella a já né.

Je lidská a to znamená že se jí může něco stát, stárne a nemůže s ní být na věčnost ale semnou může, nikdy ho neopustím..nikdy.

,,Je čas jet do školy!!“zakřičela celá nervózní Alice z přízemí, nespíš je rozčílená protože Edward jí dal košem že není její oblékací figurína.

Všichni jsme se okamžitě shromáždily dole než nás Alice za trest vytáhle na nákupy. Možná by to nevadilo Jasperovi protože ten by zmizel u aut a nevěděly bychom o něm.

Všichni jely se svýma drahýma polovičkami ale já naštěstí tady nikoho neměla a Edward měl volné místo, já tady nemám auto a Carlisle je z mercedesem už v práci.

 

Když jsme přijely ke škole tak jsme vystoupily, když se podívá nějaká holka na Edwarda vždycky na něm může nechat oči. Po mě tady touží snad všichni kluci ale jenom ti blbečci, možná bych si mohla najít nějakého toho kluka na hraní.

Šla jsem k nějakému klukovi který skoro slintal když se na mě díval, přišla jsem k němu a zřetelně jsem slyšela jeho srdce. Jenom myšlenky určitě musely být zábavné protože jsem uslyšela Edwardův smích. Smál se nádherně, tak dlouho jsem tohle neslyšela a proto my to připadalo jako rajská hudba pro moje uši.

,,Ahoj, jak se jmenuje? Zeptala jsem se toho kluka u kterého jsem se zastavila.

,,Mike“ samozřejmě náš milovaný Mike, slyšela jsem o něm z povídaní od Rose, prý se mu strašně líbila naše milovaná Isabella.

,,Nechtěl bys jít dneska do kina?“ zeptala jsem se mile a pohodila vlasama.

,,Vyzvednu tě“

,,Už se těším“ a odešla jsem, možná to bude zábavný večer a když ne tak budu aspon nasycená.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne 23 - Mike:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!