Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne21-nové informace?

NHFRNHJH


Polibkem všechno začne21-nové informace?Tuhle povídku jsem chtěla už ukončit a napsat jenom poslední dílek, ale nikomu se nelíbilo, že bych nenapsala Happy end a nebo chtějí obojí xD tenhle dílek ale neznamená, že budou spolu x) prostě ten konec bude podle vás a vašich komentů, takže jaký konec?? x)

Bella:
Celou cestu jsem nemohla na nic jiného myslet než jenom na Edwarda a jeho rodinu, přemýšlela jsem jestli už přišel na to že nejsem doma a nebo ještě byly pryč. Stála jsem myslela také ale na to co tam dělala ta nafoukaná Kate, říkal mi že sní nic nemá a já mu věřila a stále věřím tak proč jsem udělala tohle? měla jsem tam zůstat a neodjíždět teď má cestu volnou.
Měla jsem udělat cokoliv, teď toho lituji ale už není cesty zpět, musím nést trest za to co jsem udělala.

Edward:
Když jsme doběhly domů čekala tam na nás Kate že chce chvíli bydlet u nás že si Tanya někoho našla a nemá soukromý. Carlisle jako správný člověk jí poskytl domov jak dlouho bude chtít. 
Ani při nejmenším se mi to nelíbilo hlavně k vůli Bells ale nemohl jsem s tím nic udělat protože je také rodina. Po tomhle rozhovoru jsem za Bellou běžel abych jí všechno vysvětlil a byly jsme chvíli spolu, ale když jsem dorazil k ní domů nikde nikdo nebyl a dokonce tam bylo úplně prázdno a venku cedule NAPRODEJ! 
Nemohl jsem uvěřit že se už odstěhovala a mě nic neřekla, kdyby mě hledala u mě doma tak by tam byla alespoň její vůně..ta nádherná vůně.
Nechtěl jsem být bez ní tak jsem se vyskočil do jejího okna které jsem si otevřel a lehl si na postel, vdechoval jsem její vůni která nebyla ještě tak stará ale moc jí tady také nebylo. Bylo to jako kdybych usnul, moje myšlenky patřily jenom jí..mé lásce. 
Nevěděl jsem ani jak dlouho jsem jen tak ležel a vdechoval co tam zbylo za vůni ale uslyšel jsem něčí lítostivé myšlenky, bohužel osobu které patřily jsem chtěl vidět nejméně. Za nedlouho si Kate lehla vedle mě, ale moje tělo prostě nereagovalo na to že nechci aby tady byla, představoval jsem si že tady není, nechtěl jsem odejít s tohohle pokoje.
,,Edwarde prosím netrap se, kdyby o tebe měla zájem tak by ti předse aspoň nechala dopis" s tímhle měla pravdu ale třeba, nemohla a nebo se to dozvěděla tak pozdě že to prostě nestihla.
,,Nic nechápeš Kate!! nikdy by mě tady nenechala já to vím, muselo se něco stát vím to!" zakřičel jsem a měl jsem takový vztek že jsem tady nemohl zůstat, rozběhl jsem se na louku kde jsem dřív před Bellinkou trávil pár volných chvilek a měl jenom svoje myšlenky které jsem si potřeboval urovnat.
Nevím jak dlouho jsem tam ležel a nepohnul se, možná hodiny ale také možná dny. Přišla za mnou moje máma, která si vedle mě sedla a obejmula mě.
,,Edwarde to bude dobrý uvidíš ale pod teď prosím domů" podíval jsem se na Esmé a v jejích očích a myšlenkách byla lítost a smutek, s toho že Bells odjela a já se trápím.
,,Já vím a máš pravdu, ale musím jí začít něják hledat" vydaly jsme se spolu domů kde nás všichni čekaly.
Začaly jsme si povídat co budeme tedkom dělat, bylo mi jedno kolik času vynaložím na Bellinu záchranu ale hlavní je abych ji našel. Alice je od té doby co jsem přišel strašně potichu a překládá si abecedu do angličtiny, u tohohle prcka jsem věděl co tohle přesně znamená.
,,Alice co mi tajíš?" zeptal jsem se protože jsem to už nemohl vydržet, přál jsem si slyšet její opravdové myšlenky a né ty umělé.
,,Nevím o čem mluvíš Bráško" dělá za mě idiota to jsem si mohl myslet.
,,Třeba o tom že předemnou něco tajíš protože si překládáš abecedu takže mi to pověz" Alice si povzdechla a začala se soustředit, ukázala mi svoji vizi kterou podle všeho měla dneska.
Byla tam Bella jak se objímá s nějákým velkým klukem, nejdřív jsem u neviděl do obličeje ale potom tam byl obrázek u kterého to bylo jasné měl zlaté oči, je upír!! a pak vize skončila.
Sesunul jsem se na zem v obýváku a pořád si přehrával to co jsem viděl, podvedla mě? nechce mě? proč to všechno?
,,Edwarde nemyslím si že je to tak jak jsi to viděl" jasně a jak jinak?

Bella:
Když jsme přijely a zastavily u našeho nového domu musela jsem žasnout, byl veliký a krásný ale nebyl tak nádherný jako kdyby ho dělala Esmé. Před domem na nás čekala nějáká žena a kluk, ta žena byla nádherná ale ten kluk mi někoho připomínal. Když jsme vystoupily Charlie se honem rozběhl za tou ženou a já ho následovala.
,,Ty musíš být Isabella já jsem Ashley a tohle je můj syn Alec" otočila jsem se na něho a nemohla jsem se vzpamatovat dívala jsem se mu do očí a co jsem viděla mě děsně překvapilo...měl je zlaté jako všichni z Edwardovi rodiny, musí být upír ale co potom dělá u své člověčí matky?
,,Jenom Bella, těším mě" obejmula jsem ji a potom jeho, moje potvrzení se potvrdilo protože jeho matka byla člověk ale on byl studený.
,,Alecu ukaž tady Belle její pokoj" následovala jsem ho do velkého domu, šel po schodech na horu kolem piána až zastavil u nějákých dveří na konci chodby.
,,To je tvůj pokoj" otevřela jsem ho a zůstala koukat.


http://www.berlonicz.com/obyvaci-pokoje/detske-pokoje/eolo/obrazky/Eolo_30_31.jpg


Nebyl sice vůbec zabydlený ale to se ihned změní díky mě, vešla jsem dovnitř a dívala se všude..byl totiž aspoň dvakrát tak větší jako ten co jsem měla ve forks.
,,Líbí se ti?" zeptal se někdo těsně za mnou, otočila jsem se a dívala se Alecovi přímo do očí.
,,Je nádherný...já-já by chtěla bych si s tebou promluvit ale budeš si myslet že jsem blázen" usmála jsem si, protože kdybych se pletla určitě by z toho byly problémy a mě by někam zavřely na psychiatrii.
,,Poslouchám" na tenhle rozhovor jsem si musela sednout na postel a Alec mě byl v patách.
,,Dobře vím co jsi, vím že nejsi jako ostatní tady a nejsi jako já, jsi studený, nejíš a nespíš, nikdy se neunavíš...jsi upír" můžou být upíři překvapení? můžu vám to dokázat protože mě sledoval jako kdyby spolkl muchu, věděla jsem že mám pravdu ale trochu jsem se bála co by bylo kdyby ne.
,,Jak to víš?" najednou jako kdyby si uvědomil že čekám aby něco řekl.
,,Chodila jsem z jedním upírem kterého jsem milovala tedy ještě miluji"
,,Isabella Swanová že ano?" nejistě jsem kývla na souhlas, na co mu bude moje příjmení?
,,O můj bože, takže je to vážně pravda ty a Cullen? vy dva jste spolu chodily?" on mě zná? a jak Edwarda? měla bych se ho začít bát? teď jsem zmatená já.
,,Aha promiň jsem moc rychlí, o Cullenových ví snad všichni upíři na světě a tvůj vztah z mladým Edwardem? o tom ví každý upír" zase jsem nebyla schopná slova, je divné že se najednou dovím že všichni upíři ví o našem vztahu, jsou Cullenovi vážně tak známí?
,,Nechápeš vid? řeknu to takhle..tvůj vztah s Edwardem vás proslavil, všichni upíři by chtěly dokázat to co on a teď? tady sedíš vedle mě a rozešly jste se"
,,Ne nerozešly prostě se jenom něco stalo, všechno bude zase v pořádku já ho miluju! a on mě!" Alec se usmál? on se mi směje? nejradši bych mu dala facku ale bolelo by mě to.
,,Aha takže nerozešly tak proto on je ve Forks a ty v Jacksonvillu? a ještě když za ním přijela Kate určitě se neudrží, před se spolu měly v té době kdy jsi se narodila krásný vztah" dneska jsem se dověděla hodně věcí ale tohle? pro mě už bylo příliš, nechtěla jsem to dál slyšel tak jsem Alece vyhodila z mého pokoje a přemýšlela až jsem usnula.

Shrnutí!!

Přečtěte si pls perex!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne21-nové informace?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!