Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne20-Kate

aaaaaaaaaaaaaaa


Polibkem všechno začne20-KateNo coment xD další dílek?? Trval mi trochu déle, ale mezi čtení hostitele mě napadlo tohle, tak snad to příjmete xD

Vyprávěč:
Bella čekala v noci na svého Edwarda jestli se vrátí a bude ji sledovat jako každou noc, ale nevrátil se. Prosila k bohu aby neudělal něco bláznivého a nebo to Charliemu něják neskazil.
Přála si ho vidět a omluvit se že mu to neřekla, bála se jeho reakce a nechtěla aby se to dozvěděl takhle. 
Kolem tří ráno ji přemohla únava a usnula, zdál se jí sen který by nejraději vypnula ale jako kdyby se nemohla probudit.
Byla v nějákém velkém hradu, všude byly nějácí lidé (upíři) a její Edward měl na sobě černý plášt, nevypadal stejně jako když ho viděla naposledy. Jeho oči měly rudou až zlatavou barvu.
Vedle něho stáli tři trůny kde seděly nějácí upíři kteří měly jiné oči než on a také jeho rodina, měly je krvavě rudé. 
Dívka se toho večera při spaní začala cukat a chvílemi jí ušlo z úst malé zakřičení, ale nebylo vůbec hlasité protože neprobudila svého otce.
O pár hodin před svítáním k ní do pokoje přišla návštěva, doufal že se nevzbudí a neuvidí ho jak se nad ní sklání a hladí jí po vlasech.
Edward věděl že jim nezbývá mnoho chvil které by spolu mohly trávit, proto se rozhodl že se jí omluví za svoje činy a bude doufat že mu odpustí. 

Bella:
Když jsem se ráno probudila ucítila jsem na svém břiše něco chladného, když jsem se podívala zjistila jsem že je to Edwardova ruka která tam leží. Otočila jsem se na něho abych mu mohla vidět do obličeje, vypadal trochu víc smutně.
,,Dobré ráno Belli, omlouvám se neměl jsem takhle odejít já pro-" nestihl to doříct protože jsem ho políbila.
,,Nemáš se za co omlouvat miluji tě"řekla jsem a vstala, šla jsem ze sebe udělat člověka do koupelny. Dneska jsem nemusela do školy takže jsem měla v plánu snad nějáký malý výlet.
Když jsem přišla do pokoje Edward seděl na posteli a díval se na mě. Převlékla jsem se do riflí a trička a zamířily jsme do kuchyně kde už byl táta.
,,Ahoj tati jak ses vyspal?" zeptal jsem se a šla jsem si pro lupínky.
,,Dobré ráno, Belli moje místo tady už obsadily a já musím co nejdříve odjet do Jacksonvillu aby mi ho nevzaly také tam" 
,,A po mě chceš aby jsme odjely co nejdříve že ano?" můj plán odjet sním se nezměnil ale bylo to šílené, odjet tak brzo od svojí skoro rodiny.
,,Nemusíš to dělat, bylo to tvoje rozhodnutí jet semnou" měl pravdu ale myslela jsem že to bude trochu později.
,,Kdy pojedeme tati?"
,,Dneska večer" na sucho jsem polkla, teď mi zbývalo počítat jenom těch pár hodin který mi zbývají s mým andělem.
,,Ale dit ani nemám zabaleno a co věci?"
,,Budeme bydlet u Molly a víš že má syna? určitě si budete skvěle rozumět" to určitě...pomyslela jsem si, nikdy mi to nevyhradí moje přátelé které tady stratím.
,,Dobře přijedu kolem páté teď jedu za Edwardem" řekla jsem a také jsem tak udělala, vzala jsem si z pokoje dva přívěšky které jsem kdysi dostala od mámi když jsem byla malá. Potom jsem si vzala auto a vyrazila k Edwardovi, do očí se mi ale nahrnuly slzy přes které jsem nic neviděla proto jsem musela zastavit u lesa. Šla jsem se kousek projít na čerstvý vzduch abych se trochu promyslela, bohužel jsem furt cítila jako kdybych tady nebyla sama ale někdo semnou. I přestu záležitost jsem nechala slzy aby si dělaly co chtějí. 
Když jsem konečně dostala trochu síly jet za Edwardem vrátila jsem se zpátky k autu k kterého čekala nějáká dívka.
,,Isabella správně že? asi víš proč jsem tady a co bude když mi to nesplníš" Kate tu jsem tady teď potřebovala, nevěděla jsem jestli je také upír ale když jsem uviděla její oči, byly stejné jako mé rodiny.
,,Kate? vím že chceš Edwarda, stojím ti v cestě ale né nadlouho" přibližovala jsem se k ní, nevím jak ale věděla jsem že mi neublíží protože by ji potom Edward nechtěl.
,,Máš pravdu ale také v tom že tě nezabiji, sama odjíždíš a mě necháš volnou cestu" četla my myšlenky?? ale když to nedokáže Edward ona ano? opustí mě kvůli ní?
,,Ty mi dokážeš číst myšlenky?"
,,Opravdu skvělé! ty znáš naše malinké tajemství ano? to by se Volturiovým nelíbilo ani trošičku" nechápavě jsem se na ni podívala, nechápala jsem kam tímhle míří. Měla bych tohle příjmení znát?
,,On ti to neřekl? oni dodržují naše zákony, kdyby se o tobě dozvěděly zabili by tě a toho tvého tatínka taky. Vlastně všechny ale Edwarda bych jim nedovolila" bylo vidět ale že nepočítala s tím že kdyby zabila také Cullenovi, Edwarda by to strašně ranilo.
,,Necháš mě za nima tedkom odjet?" chtěla jsem se snima rozloučit a netrávit tady čas jejím tlacháním.
,,Ano ale jestli jim něco řekneš o mě odnese to Charlie a to by jsi nechtěla že?" jenom jsem přikývla a tak zmizela. Sedla jsem si do svého auta a vyjela k jejich domu. 
Když jsem zastavila před jejich domem neslyšela jsem žádné zvuky ale přesto jsem šla ke dveřím, zazvonila jsem ale nikdo mi nepřišel otevřít, skusila jsem kliku ale bylo zamčeno. Čekala jsem tam dlouhou dobu ale nikdo z jeho rodiny se domů nevracel, proklínala jsem že jsem si sebou nevzala mobil který je doma na stolku.
Když se začalo stmívat věděla jsem že už je pozdě a musím odjet, furt jsem si ale dokola opakovala že se třeba objeví a ještě to stihne než odjedu ale to jsem si namlouvala. Nakonec jsem si s auta papír a tužku a napsala tak krátký vzkaz:
Edwarde čekala jsem na tebe tak dlouho jak jsem jenom mohla, bohužel déle to nešlo a já musela jet domů.
Doufám že ihned jak si tohle přečteš tak mi zavoláš, neskoušej to u nás doma protože mě tam nenajdeš.
Miluji tě a to se nikdy nezmění. S láskou Bella
Ihned jak jsem to napsala podstrčila jsem to pode dveřmi a spolu stím také ty dva přívěšky. Potom jsem nasedla do auta a jela za tátou který na mě určitě už netrpělivě čeká, jela jsem rychleji než kdy předtím protože jsem cítila strašnou bolest kterou jsem potřebovala vyhnat. 
Když jsem přijela před dům čekal tam už táta, rychle jsem si šla sbalit pár věcí které bych nejvíc potřeboval hlavně mobil na kterém nebyla ani jedna zpráva nebo volání. Vzala jsem si notebook a chtěla jsem ještě fotoalbum které bylo naplněno fotkami s Cullenovýma a hlavně s Edward a Alicí, ale možná je lepší nechat minulost za sebou a soustředit se na budoucnost. Fotky jsem tam nechala a vzala si batoh kam jsem dala svoje věci a šla a tátou, potom jsme nastoupily do auta a vyjely do nového života.

Chvíli to trvalo že ano??? sorry xD

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne20-Kate:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!