Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne18 - Stěhovat znova?


Polibkem všechno začne18 - Stěhovat znova?Tak a hlásím se z novým pokračováním xD autorce se sice nechtělo nic psat ale byla donucelá to sem dát xD Další bude? nwm kdy možná brzo možná ne.... P.S mám jaksi blbou náladu a chtěla jsem zabít Alici nebo Esmé, ale to by jste asi nepřímuly tak jsem to udělala takhle xD

18. Stěhovat znova?
Když jsem se ráno probudila uviděla jsem Edwarda který seděl v houpající křesle a přitom měl v rukách nějákou knížku, když jsem se podívala přesně můj deník!! Za tu dobu co jsem ve forks jsem tam moc nepsala ale když ano, tak většinou o něm.
,,Prosím Edwarde řekni mi že jsi ho nečetl" podívala jsem se mu do očí ale když se málem střetly podíval se jinam, takže ho nejspíš četl.
,,Promiň Belli ale chtěl jsem vědět na co myslíš" podíval se na mě provinile ale copak mu neříká nic soukromý? jsem ráda že mi nečte myšlenky, chudák rodina.
,,Teď jsem naštvaná" vyhrabala jsem se z postele a šla jsem do koupelny ze sebe zpravit člověka, vyžehlila jsem si vlasy a trochu namalovala. Když jsem vyšla Edward pořád seděl na tom stejném místě jako když jsem odcházela.
,,Je Charlie doma?"
,,Ano" šla jsem dolů za tátou a Edward určitě odešel oknem, věděla jsem že ho děsně štve že mi nečte myšlenky ale to mu nedává právo mi číst deník. Když jsem přišla dolů tátá stál u kuchyňské linky a dělal toasty.
,,Dobré ráno Belli, dělám snídani tak se posad"řekl, uposlechla jsem ho a šla jsem si sednou na svoje místo. Táta se usmíval celou dobu co jsme snídaly, věděla jsem že za tím bude nespíš nějáká žena.
,,Tati kdo to je?"zeptala jsem se protože by mi to určitě neřekl sám.
,,Nevím o kom mluvíš" snažil se z toho vykroutit ale já se nedám a to on ví.
,,Ta kvůli které se tak nádherně usmíváš" jeho tvář nabrala mírnou červenou...počkat od kdy se Charlie červená?
,,No já...Belli potkal jsem jednu dívku která bydlí v Jacksonvillu, no a oba jsme se do sebe zamilovaly a chtěly bychom spolu bydlet" zůstala jsem na tátu koukat, nemohla jsem uvěřit tomu co jsem slyšela že vyšlo z jeho úst.
,,To je úžasný tati a kdy?" snažila jsem se o šťastný tón aby nepoznal že jsem sklamaná, chtěla jsem tady zůstat s Edwardem ale moje místo je tam kde je můj táta.
,,Za měsíc, koupil jsem nádherný domek a máš tam velký pokoj" zase zářil a v jeho očích byly dokonce jiskřičky když o tom mluvil.
,,Belli ale pokud semnou nech-"
,,Ne ani to neříkej!! samozřejmě že chci ale doufám že budu mít vlastní koupelnu" řekla jsem a opravdu jsem se usmála. 
Když jsem dojedla poslední sousto šla jsem se převléct do něčeho pohodlnýho a šla jsem se projít, mobil jsem si vzala sebou ale vypla jsem si zvuk chtěla jsem být sama. Procházela jsem se dlouhou dobu a věděla jsem co přesně udělám, nevěděla jsem jestli to bude správné ale doufala jsem v to. 
Když už jsem byla unavená vzala jsem si s kapsy mobil a chtěla jsem zavolat Edwardovi ale když jsem ho vyndala měla jsem 20 nepřijatých hovorů, skoro všechny byly od Edwarda a zbytek od jeho rodiny.
Vyťukala jsem jeho číslo a čekala, dlouho to nezvedal ale nakonec když jsem to chtěla položit to přece jenom zvednul.
,,Belli víš jak jsem se bál? Charlie mi volal jestli jsi unás že jsi odešla a nevrátila se" chudák snažil se uklidnit a určitě mu pomáhal Jasper, ale něják to nefungovalo.
,,Prosím uklidni se ok? jsem v pořádku mohl by jsi pro mě přijet? jsem....někde v lese" opravdu jsem nevěděla kde jsem skončila, měly by tady být nějáké cedule kde se právě nacházíme.
,,Dobře najdu tě, počkej na mě" řekl a položil to, ještě jsem měla nějákou dobu u ucha telefon. Potom jsem uslyšela nějáké šustění a otočila jsem se tím směrem, chvíli jsem nikoho neviděla a po chvíli se z křoví vynořil nádherný anděl. Okamžitě jsem se k němu rozběhla a skočila mu do náruče, byla jsem štastná že mě v tomhle lese našel jinak bych byla ztracená.
,,Belli kde jsi se toulala? měli jsme strach" přitiskl si mě ještě blíž k sobě, věděla jsem že byl vystrašený.
,,Jenom jsem si potřebovala všechno promyslet" vyhodil jsi mě na záda a rozběhnul se, byla jsem překvapená rychlostí kterou běžel. Kolem nás jsem poznávala jenom zelenou barvu, nic jiného jenom šmouhy.
Edwarde zastavil asi po dvou minutách u menšího domu v lese, nevěděla jsem proč jsme zastavily tady a nedonesl mě k nim domů. 
,,Myslela jsem že jdeme k vám domů" nic neříkal a jenom mě chytil kolem pasu a šly jsme blíž k tomu domku, když jsme vešly bylo to nádherně zařízené a nemohl tady bydlet někdo chudý.
,,Belli tohle jsme dostaly od naší rodiny a také Emmet pomáhal" řekl a usmál se, ten dům byl nádherný sice né tak velký jak mají Cullenovi ale nádherný aji tak.
,,Edwarde je nádherný ale nemyslíš že je to brzo??" podíval se na mě nechápavě ale určitě věděl jak jsem to myslela, není na tohle všechno brzy? dokážu mu říct že se budeme stěhovat zase?
,,Brzo Belli? byl jsem tak dlouho sám dokud jsem tě nepoznal a víc co chci, to jsi ty nikdy tě nepustím" nedokázala jsem se mu podívat do očí tak jsem se šla podívat po době, byl nádherný a měla jsem dokonce velkou šatnu od Alice. Když jsem přišla do pokoje nevěřila jsem že tohle všechno je pravda, byla tam velká postel a na stěnách několik rámečků s fotkama (malovanýma) ale byly jako kdyby je někdo vyfotil.
S Edwardem jsem se potkala v kuchyni a na stole jsem měla uděláné vajíčka, sedla jsem si k nim a chtěla jíst ale moje chuť k jídlu byla nulová jenom jsem se v tom přehrabovala.
,,Belli nejsi nemocná? vůbec nic jsi nesnědla" řekl a díval se celou dobu na mě, vždycky to tak bylo ale dneska mě to děsně vadilo.
,,Edwarde jenom nemám hlad, ale voní to skvěle" řekla jsem a šla jsem před dům, potřebovala jsem se trochu uklidnit aby se nic nedozvěděl. Sedla jsem si na schody a dívala se na nebe, jako každý den nebyl po slunci ani jediný náznak. Otevřely se dveře a vedle mě si sedl můj anděl.
,,Belli co se děje?"
,,Nic jenom...táta si našel přítelkyni a já.."
,,Bojím se že už nebude s tebou? vždycky bude jseš jeho jediná dcera Belli" jenom jsem přikývla a políbila jsem Edwarda na tvář.
,,Odneseš mě prosím k tobě domů?" posadil si mě znova na záda a rozběhnul se, zastavily jsme se až před jeho domem. Když jsme vešly dovnitř okamžitě mě Esmé obejmula a hned potom Emmet.
,,Všem vám moc děkujeme za ten baráček" usmála jsem se upřímně docela, doufala jsem že Jasper moc necítí moje emoce spíš vůbec.
,,Jsme moc rádi že se vám to líbí" Esmé úplně zářila a bylo to vidět, v očích měla ty nádherný jiskřičky které jí tolik sluší.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne18 - Stěhovat znova?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!