Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne17-S-s-s-schopnosti?

Robert


Polibkem všechno začne17-S-s-s-schopnosti? Tak tady máte další kapitolku, všichni si poslední dobou dávají menší pauzu ten poslední týden před školou takže se k nim přidávám :)

17. S-s-s-Schopnosti?

Když Edward odešel všichni se začaly převlékat a dívaly se na mě, málem jim vypadly oči když mě sním takhle viděly. Když jsem odcházela s šatny nahrnula se ke mě Alice a Rose a chtěly všechno znát, nezapomněla jsem že mě Alice dluží odpověď.
,,Alice nedlužíš mi něco?"zeptala jsem se ji když jsme šly na další hodinu.
,,Nic o čem si pamatuji"určitě mi zase lže a nebo mi to nechce povědět, ale slíbila mi to takže má smůlu.
,,Ale ano když jsi chtěla abych šla domů a pak jsi poslala Emmeta"jeho jméno jsem skoro zasyčela, nebylo tím že bych ho neměla ráda ale cítila jsem se sním jako dítě který musí chránit.
,,No dobře řekla jsem že ti to povím ale slib mi že to vemeš v klidu jinak by mě Edward utrhl hlavu"řekl a já se začala usmívat, obě se na mě koukli takovým obličejem jako na blázna.
,,To byl opravdu udělal" tak tohle mě docela vzalo, kdyby ji utrhl hlavu mohla by žít? umřela by? dit je upír?
,,Neboj se Jasper by mě nedal a teď pojdme máme ještě pár hodin"šly jsme na zbytek svých hodin. Dnešek už utíkal jako voda a já se těšila na oběd kde budeme zase všichni spolu, žádná holka kromě Angeli semnou nepromluvila jako kdybych něco udělala. Vlastně ano zamilovala jsem se ale to není trestné. Když konečně zazvonilo na konec hodiny šla jsem rychle na oběd, když jsem tam došla dívala jsem se všude ale nikde nikdo nebyl z Edwardovy rodiny, šla jsem si koupila jídlo a sedla jsem si k jejich stolu a čekala. Chvíli jsem asi přemýšlela protože se najednou všichni seběhly kolem našeho stolu.
,,Ahoj Bells sedíš tu dlouho?"zeptal se Edward který seděl vedle mě.
,,Já...ani nevím asi jsem se na dlouhou dobu zamyslela"
,,To jsi celá ty"řekl a políbil mě do vlasů.
,,Alice něco mi dlužíš"řekla jsem a podívala jsem na ni, kdyby to bylo možné asi ještě by trochu zbledla.
,,Ano Alice"řekl Edward, nechápala jsem proč odpověděl když nic neřekla.
,,No víš někdo znás mívá takové schopnosti a já vidím budoucnost"zašeptala ale tak abych to slyšela, asi by nerada aby to věděla celá škola a pak celé Forks.
,,S-s-s-Schopnosti?"tak tohle byla síla, ani nevím jestli to bylo dobré nebo ne.
,,Ano a jsou někdy otravné že Edwarde?"řekl Emmet.
,,Tak proto včera...jak to že jsi mě neviděla?"kdyby mě neviděla co to znamená? není lepší vidět?
,,Obvykle se to stává protože člověk umře a ale někdy jako včera se to nějak plete"už jsem začínala chápat jak myslela to že mě nevidí, docela by mě zajímalo jestli...
,,Edwarde ty máš taky...no...ehm...ty víš co"nechtěla jsem to z nějakého důvodu 
,,Ano mám taky jednu, čtu myšlenky"zašeptal víc potichu než předtím Al, moje myšlenky taky? a sakra....
,,Neboj se Bells, máš štěstí tvoje nečte...."řekl Emmet a já věděla že by za to dal všechno aby měl to stejné co já.
,,Je to otravné co Emme?"
,,Ani nevíš jak moc"Emmet se zase zasmál a Edward na něho zavrčel? tentokrát jsem se zasmála já.
,,Co ti připadá k smíchu?"zeptal se mě Edward, opravdu by rád věděl co si myslím..něco zkusím.
,,Dozvíš se to v noci jestli budeš semnou"políbila jsem ho na tvář a odešla jsem z jídelny, cestou mě dostihl Mike.
,,Takže ty a Cullen jo?"to se mě musel ještě po dnešku ptát.
,,To jsi se nedozvěděl o tom v šatně?"věděla jsem že to věděla celá škola, protože se semnou moc holek nebavilo a furt na nás koukaly.
,,Jo ale chtěl jsem to vědět od tebe"
,,Ano je to pravda a teď už musím tak ahoj"řekla jsem a spěchala jsem na parkoviště, nasedla jsem do volva které mi dal(samozřejmě že mu ho vrátím) a jela jsem do obchodu něco nakoupit. 
Když jsem byla v obchodě potkala jsem Esmé, dlouhou dobu jsem se spolu bavily o všem možném a že bych se mohla někdy stavit. Samozřejmě jsem to neodmítla a řekla že se brzy zastavím. Koupila jsem spoustu jídla hlavně protože chci něco uvařit Charliemu než se vrátí. Když jsem přijela domů všimla jsem si že před domem je Charlieho auto, ihned jsem vběhla dovnitř a obejmula tátu kolem krku.
,,Tati myslela jsem že přijedeš až zítra?"
,,Jestli mě tady nechceš můžu přijít až zítra"tomu jsme se oba zasmály, trochu mi skazil plány na večer.
,,At tě to ani nenapadne"vyhrožovala jsem mu. Pomohl mi dát tašky s auta do domu a udělaly jsme večeři, mezitím někdo zazvonil u dveří.
,,Dojdu tam"řekla jsem a šla ke dveřím, když jsem je otevřela stál mezi nimi bůh.
,,Ahoj"řekl jsem a políbila jsem ho, náš polibek začínal být vášnivější delší. Najednou si vedle nás někdo odkašlal a my jsme se musely od sebe odtrhnout.
,,Dobrý den Charlie"pozdravil ho zdvořile Edward.
,,Ahoj Edwarde, nechtěl jsem vás rušit ale mohly bychom si sníst večeři potom bude zápas" ano táta zase nesklamal svým sledováním zápasu. Když jsme si všichni nandaly jídlo, Edward se omluvil že už jedl doma (nebo někoho vycucl po cestě). Když bylo po večeři a táta si sedl k televizi, já a Edward jsme šly ke mě do pokoje. 
,,Edwarde a Esmé s Carlislem mají také zvláštní schopnosti? jako ty a tvoje sestra?"doufám že oni jsou jediný, chudák Emmet a všichni nemají před sebou tajnosti.
,,No...Carlisle necítí krev a Esmé zase miluje svoje děti a tebe, nejsou to schopnosti ale je to neuvěřitelné. Emmet je silný a Rosalie je krásná jako bohyně, a poslední Jasper a cítí emoce zbytek znáš" všichni jsou výjimeční a já jsem ráda že jsem narazila na hodnou upíří rodinku, co nejdřív chci zajet za Esmé a Carlislem dlouho jsem je neviděla.
,,Edwarde? nemohly bychom po škole jet k tobě?" tohle ho asi zaskočilo trochu.
,,Jestli chceš"
,,Chci a ani nevíš jak"řekla jsem a lehly jsem si na postel, Edward mi broukal mojí ukolébavku a já přemýšlela co se tenhle týden stalo.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne17-S-s-s-schopnosti? :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!