Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne15-Jsem


Polibkem všechno začne15-JsemPokračování xD Bella se konečně dozvý pravdu co je Edward jak to příjme? uteče s křikem a nebo to příjme???vidíte :P

Bella:
Když jsem se probudila cítila jsem že vedle mě neleží tak jsem přemýšlela, večer na mojí otázku neodpověděl ale doufám že si nemyslí že to nechám jenom takhle. Chci vědět pravdu a brzo se jí dozvím. 
Konečně jsem vstala a dala jsem si sprchu, potom jsem přišla dolů kdy byly všichni u stolu a jedly až na Edwarda. 
Sedla jsem si vedle mámy a dala jsem se do snídaně, byla opravdu skvělá. Byla jsem ráda že na ¨mě něco zbylo protože máma snědla skoro všechno, ale teď musí jíst hodně kvůli mému sourozenci. 
,,Měly bychom vyrazit Bells je to dlouhá cesta" řekl vedle mě Edward, jenom jsem přikývla a šly jsme všichni před dům. 
,,Zlatíčko budeš mi strašně chybět, musíš se zase brzo zastavit slib mi to" Renné byla co si pamatuji vždycky milující a starostlivá. 
,,Slibuji ale dneska táta ani neví že jsem tady, brzo se vrátí takže nebudu mít čas"řekla jsem, asi půl hodiny jsme se všichni objímaly. Nakonec jsme s Edwardem nastoupily do jeho auta a vyjely jsme, nikdo z nás nemluvil což se teď stávalo skoro vždycky. Nevěděla jsem jestli je to mnou a nebo tím že mi něco tají ale musí to zmizet. 
,,Myslím že si zasloužím znát pravdu"řekla jsem a dívala jsem se na něho, díval se před sebe a nedával znát že mě slyšel. 
,,To si nemyslím" 
,,Je to mnou? nemiluješ mě? nebo jenom kvůli tomu tvému tajemství že se třpytíš a nejíš?"poslední slova jsem začala pomalu křičet, nesnášela jsem když mi někdo lže a už vůbec Edward. 
,,Máš pravdu měla by jsi to vědět"řekl ale nepokračoval, najednou vjel do lesa a zastavil. Připomnělo mě to chvíli když jsem sama chtěla aby mi zastavil ten den který se mi vyhýbal. 
Vystoupily jsme z auta ale byly jsme od sebe kus dál, přesto jsem si dívaly do očí. Potom se ke mě začal přibližovat, neměla jsem důvod ustupovat protože jsem se zatím nic nedozvěděla. 
,,Chceš to určitě vědět?"zeptal se mě a já věděla že chci, nebude to nic tak strašného nebo ano? 
,,Jo"chvíli nic neříkal ale potom se nadechl a začal. 
,,Bells já...jsem...upír" potom sklonil hlavu a díval se do země, mnou projelo strašná rána hlavně v srdci. Vůbec jsem nevěděla co dělat, ale začala jsem od něho couvat. 
,,Neublížím ti Bells nikdy bych to neudělal...Mil-"přerušila jsem ho protože jsem nechtěla aby to řekl. 
,,Miluješ mě? tak proč jsi mi to neřekl? proč jsi mi lhal...dit ti ani srdce nebije tak jak cítíš lásku?"křičela jsem na něho, byla jsem strašně naštvaná ale taky jsem se trochu bála. 
,,Samozřejmě že tě miluji jak můžeš pochybovat? lhal jsem ti pro tvoje dobro copak to nechápeš?"ne nechápu.
,,Pojedeme do Forks a pak se uvidí, nedokážu ti nic říct ale bojím se"nastoupila jsem do auta a hned se přidal, vyjely jsme ale nikdo nic neříkal a já si třídila myšlenky. 
Dokáže milovat? dokáže mi ublížit? proč mě ještě nezabil? něco tak krásného nemůže být vrah nebo ano? tohle byly moje myšlenky. Přála jsem si vědět na co myslí on, ani jsem si to nedoufala představit. Jely jsme celý den a občas jsme se někde stavily na jídlo, tentokrát si ani neobjednal asi ho nebaví předstírat že není člověk. 
Občas jsme za tu celou dobu promluvily pár slov ale moc toho nebylo, nechtěla jsem se sním bavit a on nevěděl o čem mluvit. 
Později když už byla tma jsme zastavily u jednoho malého hotelu který vypadal nádherně, sice neměl ani čtyři hvězdičky ale byl hezký. 

Edward:
Celou cestu jsem byl dost nervozní...na upíra. Nebavily jsme se spolu jenom občas něco menšího jsme prohodily, doufal jsem že přemýšlí a nechtěl jsem jí to dělat ještě těžší. 
Třeba Belle musím dat jenom čas aby to vstřebala, vždycky můžeme s rodinou odejít a pokračovat naším životem. Když jsme vystoupily s auta a šly jsme do menšího hotelu určitě se jí líbil protože se usmívala. 
Když jsme přišly k recepci slyšel jsem myšlenky té dívky a nebylo to nic pěkného. 
Ten je nádherný a ta holka určitě není jeho přítelkyně, podle toho jestli si vezmou jeden nebo dva pokoje.
Tak strašně jsem si přál abych mohl říct jeden pokoj ale věděl jsem že potřebujeme mít trochu soukromý. 
,,Dobrý den přály bychom si dva pokoje vedle sebe" 
Takže mezi nimi není není, strčím mu ke klíčím od pokoje moje telefoní číslo
,,Jistě"mile se usmála a podala mi dvoje klíče a ještě papírek s jejím číslem, ten jsem ale u nejbližšího koše vyhodil a šly jsme k pokojům. 
Zastavily jsme se u dvojích dveří. 
,,Tady máš klíče, kdybys cokoliv potřebovala jsem hned vedle"jenom kývla hlavou a odešla do pokoje, já jsem šel také ale nebavilo mě čekat až bude ráno a šel jsem na lov. 

Bella:
Nemohla jsem vůbec usnout tak jsem přemýšlela, nakonec jsem si dodala odvahu a zaklepala na jeho dveře. Nic se ale neozývalo tak jsem šla dovnitř, prohlédla jsem celý pokoj ale nikde nebyl. Lehla jsem si do postele která tady byla pro něho připravená a čekala na něho, když ale dlouho nepřicházel tak jsem usnula. Zdál se mi sen že se celý dnešní den nestal a že jsme byly spolu šťastní jako dva lidé, bohužel to byl opravdu jenom sen. 

Edward:
Když jsem ráno přišel do svého pokoje protože jsem celou noc lovil, ucítil jsem mezi dveřmi Bellinu vůni a věděl jsem že tady někdy byla. Když jsem šel k posteli si trochu odpočinout (ikdyž to nepotřebuji) všiml jsem si Belli které tam ležela. Vypadala strašně roztomile, abych ji nevylekal vysvlékl jsem si triko a kalhoty a lehl jsem si za ní a dělal že spím. Zdál se jí nějaký krásný sen protože se usmívala a mluvila ze spaní: ...Edwarde.....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne15-Jsem:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!