Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne14-Nemůžu ti dát ani jedno

Official poster - La Push werewolfs


Polibkem všechno začne14-Nemůžu ti dát ani jednoNapsala jsem vám tady pokračování mojí povídky. Je sice kratší ale úplně ideální tak abych mohla pokračovat.

Bella:
Když jsme přišly do pokoje sedla jsem si na postel a jedla buchtu protože jsem skoro celý den nic nejedla, nevěděla jsem co mám říct abych něco neskazila.
,,Jak ses měl u těch přátel?"zeptala jsem se mile, ale vůbec jsem se tak necítila.
,,Skvěle, povídaly jsme si dlouho a potom jsem přijel zpátky...a ty ses měla jak?"zeptal se
,,Úžasný"dojedla jsem buchtu tak jsem talíř dala na stůl a znova jsem si lehla.
Edward si lehl vedle mě ani na nic se neptal, jenom jsme ležely vedle sebe a dívaly jsme se na sebe chvílemi.

Edward:
Když jsme ležely vedle sebe měl jsem pocit jako kdyby mě něco uteklo, že jsem něco udělal špatně ale nevěděl jsem co.
,,Bello co se děje? nechceš si promluvit?"zeptal jsem se jí protože mě to ticho rozčilovalo.
,,Přemýšlela jsem nad Kate a tebou a pak...."nedořekla to jenom si zavřela oči. Přemýšlel jsem nad slovama kterýma řekla Kate? samozřejmě všichni na škole kdysi věděli že po mě letí ale nikdy jsem to nedokázal, na veřejnosti.
,,Belli tak tohle tě trápí? že jsem ji dneska viděl? mezi námi ale nic není a nebylo"pohladil jsem ji po jejích nádherných dlouhých vlasech.
,,Není to jenom tohle.."oznámila mi a já přemýšlel co jí mohlo takhle rozhodit.
,,Řekni mi co tě trápí prosím"
,,Já..byla jsem dneska s Alicí a pozvala nás na její svadbu s Taylorem budu drůžička"řekla a nepokračovala, věděl jsem že ji ještě něco trápí.
,,Pokračuj"
,,Jessica je těhotná stejně jako Renné, jsou tak mladé ale stejně už navždy zavázané ikdyž každá úplně jinak" tak tohle ju trápí? jedna se vdává a druhá čeká dítě? chce to stejné po mě?

Bella:
Když jsem mu to řekla nachvíli jsem viděla že byl překvapený, doufala jsem že si to nevyloží nějak špatně.
,,Chtěla bys to stejné jako ony? manžela a dítě? rodinu?"zeptal se mě a já musela vypadat vcelku komicky, dívala jsem se na něho jako kdyby byl nějáký krvelačný monstrum.
,,Samozřejmě jednou né dnes, ale připadala jsem si jako kdybych nic nedokázala" co to mluvím? určitě mi nerozumí ani mluvit neumím...proč semnou tedy je?
,,Co když ti řeknu že ti nemůžu dát ani jedno...nikdy?" díval se mi do očí a viděla jsem tam? nic....prázdnotu jako kdyby nechápal slova které řekl.
,,Já vím je brzo takhle o tom myslet ale..."nestihla jsem to doříct protože mě přerušil.
,,Špatně jsi mě pochopila, nemůžu mít děti a ani ženu nikdy. Miluju tě a proto bys to měla vědět"nechápala jsem ho? děti bych pochopila ale ženu?nikdy? co to pro mě znamená???
Jen otázky ale žádné odpovědi mě nedocházely, je to tím že mě nemiluje?miluje sám to řekl. Stoupla jsem si a šla jsem do koupelny, dala jsem si horkou sprchu protože jsem se potřebovala uklidnit a trochu promyslet. Když jsem vylezla ze sprchy šla jsem zpátky do pokoje, ležel na posteli a oči měl zavřené tak jsem usoudila že spí. Potichu jsem si lehla vedle něho a vdechovala jeho vůní, vždycky mě připadala zvláštní ale jeho vůně na to snad neexistuje voňavka.
,,Belli já nespím a ty také ne, asi bychom si tom měly promluvit kdyby si..."skočila jsem mu do řeči tentokrát já.
,,Nechci" otočila jsem se k němu zády a snažila jsem se usnout, uslyšela jsem hudbu kterou mám na mobilu tak jsem se podívala kdo mi píše a byl to? Jakub.
Rozešly jsme se ve zlém Bells, ale chtěl bych abychom zůstaly přátelé J.
Takovou sms jsem nečekala a už vůbec od Jakuba, bylo to od něho samozřejmě velice milé protože jsem ho vždycky brala jako bratra.
Mile ráda bych zůstala přáteli, byl jsi vždycky důležitý v mém životě a nedokážu tě dát pryč pamatuješ? 
Opravdový přítel je ten,kdo přijde,když zbytek světa odchází...vždycky jsi mi pomohl nikdy ti to nezapomenu B.
Když jdem dopsala odpověď šla jsem si zpátky lehnout vedle Edwarda, chvíli jsem jenom ležela nemohla jsem usnout.
,,Povíš mi prosím kdo ti psal?"zeptal se mě, věděla jsem že mu to můžu říct ale nemusí vědět všechno také mi nic neříká.
,,Až ti mi povíš proč záříš na slunci a nikdy nic nejíš"řekla jsem klidným hlasem, sice byla tma a já mu neviděla do očí ale cítila jsem jak stuhnul.

Edward:
Když odešla s postele protože ji došla sms to jsem chápal, znova přišla ale mlčela a já toužil tolik vědět kdo to byl.
,,Povíš mi prosím kdo ti psal?"zeptal jsem se mile nepotřeboval jsem se pohádat.
,,Až ti mi povíš proč záříš na slunci a nikdy nic nejíš" když tohle řekla nemohl jsem tomu uvěřit, ona mě viděla dneska ráno? a když nejím ona mě sleduje?
Najednou jsem cítil strašnou bezmoc, nevěděl jsem co se jí honí v hlavě a proč stále leží vedle mě když mě viděla?Neodpověděl jsem na její otázku a čekal jsem až usne, naštěstí to potom netrvalo tak dlouho a usnula. Bohužel jsem věděl že bude chtít odpověď, a to třeba zítra.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne14-Nemůžu ti dát ani jedno:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!