Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne13-Jsem blázen?


Polibkem všechno začne13-Jsem blázen?Tak a máte tady pokračování mojí povídky!!! vidíte a to se vám nelíbilo 55% :-P Kdy bude další díl? možná zítra protože mám úžasnou náladu...proč??koupila jsem si knížku Hostitel :)

Edward:
Nemohl jsem tomu uvěřit, Renné vypadala úplně stejně jako Bells až na roky. Stály přede mnou ještě půl hodiny v objetí a tekly jim slzy, nakonec přišel Phil a chytl Renné a šly dovnitř. Udělal jsem to stejné s Bello.
,,Díky"zašeptala když jsme procházely dveřmi.
,,Nic jsem ale neudělal"
,,Vzal jsi mě sem, miluji tě"řekla a políbila mě, sedly jsme si v obýváku a povídaly si.
,,Mami tohle je Edward chodíme spolu.....a miluju ho"řekla a podívala se na mě, viděl jsem v jejích očích tolik lásky jaký jsem si ani nezasloužil.

Bella:
,,Jsem ráda že jsi si našla někoho koho miluješ a jste k sobě upřímní?"zeptala se máma a já cítila že Edward ztuhnul.
,,Ano jsme a proto ho tak miluju"
Dál jsme se bavily o tom co se stalo v posledních měsících co odešla, řekla jsem jí všechno o mě a Charliem. Dozvěděla jsem se že si vzala Phila a čekají miminko, Renné září jako sluníčko co si ju pamatuju nikdy takhle nevypadala. Je teprve v druhém měsíci a já se radovala že budu mít sourozence. Odpoledne jsme spolu uvařily oběd a Edwarda jsem nechal s Philem, bohužel jsem nevěděla co můžu čekat když nevím o čem se můžou bavit. Později jsme se šly projít a ukázaly jsme si navzájem pár míst, Edward nám ukázal kouzelnou louku na kterou jsem nikdy nenarazila když jsem tady žila.
Edward nás pozval na večeři naštastní to neplatil, pohrozila jsem mu tak trochu ale byla jsem ráda že to zabralo už takhle platil hotel. Později v noci jsme se vrátily a řešily kde budeme spát, naštěstí tady byl jeden pokoj s postelý původně můj byl stejný když jsem ho opouštěla. Nakonec jsme zalehly s Edwardem tam, sice se to mámě nejdřív nelíbilo, ale nakonec to dovolila.
Bavily jsme se s Edwardem dlouho ještě do noci u mě v pokoji, pozítří se vracíme zpátky do Forks ale zítra tady ještě zůstaneme a budeme si užívat sluníčka protože hlásily že bude krásně.
,,Edwarde co ti ted schází? když jsem tady spolu"zeptala jsem se ho a koukala jsem do stropu, byla jsem už hodně unavená z té cesty a toho povídání.
,,Být člověk"zašeptal tak potichu jako kdybych to neměla slyšet, přemýšlela jsem chvíly jestli jsem to vážně slyšela a nebo jsem si to jenom domyslela ale neřešila jsem to dál. Dlouhou dobu potom jsem si povídaly a nakonec jsme usnuly.
Ráno mě probudilo sluníčko který mi svítilo do očí a když jsem je otevírala všimla jsem si že se vedle mě něco rozzářilo, když jsem se znova podívala na tom místě byl jenom Edward a né nic zářícího.
,,Ahoj jak si se vyspala?"zeptal se mě a políbil mě do vlasů.
,,Nádherně, dneska svítí sluníčkop půjdeme se koupat?"zeptala jsem se protože jsem už dlouho nezažila sluníčko.
,,Belli dneska tady mám nějákou práci, ale ty běž a vem sebou třeba nějáké kamarádky ze školy" bohužel nerada ale přikývla jsem, nemůže si pořád měnit plánky kvůly nějáké bezvýznamné holce.

Edward:
Dneska mělo svítit slunce a proto mě Alice včera večer volala že nemám chodit ven, zrovna když jsem chtěl být s Bellou. Ráno těsně než se vzbudila na mojí pokožku dopadl paprsek ale naštastí to neviděla, kdyby ano určitě by něco řekla nebo né?
Když jsme se převlékly přišly jsme za její rodinou do kuchyně, dostaly jsme něco co jsem nemohl rozeznat ale podle myšlenek to byly vajíčka. Podle mě to byl žlutý blaf.
,,Co budete dneska dělat zlatíčka?"zeptala se Renné.
,,Já půjdu s Alicí a Jessicou se vykoupat a tady Edward...."odpověd nechala nedokončenou na povel že to má říct já, sama nevěděla co budu dělat.
,,Navštívím tady známé a potom se připojím tady k Bells"řekl jsem... v hlavě se mi už objevovaly myšlenky Kate která mě chtěla vždycky dostat do postele.
,,Nemáš rád slunce Edwarde?"zeptala se Renné, kdybych ji odpověděl takhle: Mám rád slunce Renné ale bohužel se na něm přpitím protože jsem upír. Asi by všichni začaly křičet a běhat po domě.
,,Ano mám ale slíbil jsem že se tam stavím"

Bella:
To co povídal Edward dávalo smysl ale nerozuměla jsem tomu proč dneska? slunce nesvítí tak často a určitě by si čas našel kdyby chtěl. A co to ráno když jsem otevírala oči? jeho kůže se zatřpitila?
Určitě už blázním a nebo budu nemocná tohle přece není možný...
Když jsme se nasnídaly šla jsem si pro ručníky a připravila jsem se že půjdu za Alicí, ona má veliký bazén a vlastně celý dům protože je bohatá ale né víc jak Edward s rodinou.
,,Edwarde nechceš jít semnou? užijeme si to?" naposledy jsem se zeptala ikdyž jsem věděla odpověd.
,,Bohužel Bells víš že musím za těma přátelema" řekl a lehl si napostel.
,,A nebo za Kate"zašeptala jsem protože jsem věděla že na něho strašně letěla (věděla to celá škola)
,,Takže večer?"zeptala jsem se a dočkala jsem se jenom kývnutí hlavou. Na nic jsem dále nečekala a šla jsem před dům a vyjela máminým autem za Alicí.

Edward:
Začíná se to všechno komplikovat den co den, nemůžu jí dál lhát a vím to a moje rodina také. Když jsem slyšel že odjela šel jsem do lesa a rozběhl jsem se k domu Eleazara, když jsem doběhl všimnul jsem si že se tady nic nezměnilo ani myšlenky.
,,Ahoj Edwarde!!"zakřičely všichni a přiběhly ke mě a objaly mě, nejdýl asi Kate ale co bych od ní mohl čekat. Když se odemně odtrhla šly jsem do domu a povídaly jsme si.
,,Edwarde co tě přivádí?"zeptala se Carmen a Kate měla jiskřičky v očích, myslela si že jsem změnil názor na nás dva....to se ale nestane.
,,Přijel jsem se svoji kamarádkou která tady má mámu"řekl jsem a byla to vlastně trochu pravda ,kamarádka' tomu jsem se usmál.
,,Lžeš miluješ ji" ozvalo se za mnou, otočil jsem se a všiml jsem si mladíka mohlo mu být tak 20.
,,Promin Edwarde tohle je Chris a má podobnou schopnost jako Jasper"omluvila se Irina.
,,Takže Edwarde ty ses nám zamiloval ano? je krásná? jak se jmenuje?"chtěly vědět všechno ale moc jsem toho neřekl protože je člověk, co kdyby se chtěla Kate mstít? nedopadlo by to dobře.
Dál jsme si povídaly několik hodin a když se začalo stmívat omluvil jsem se že už musím a běžel jsem zpátky za Renné, po cestě jsem ulovil jednoho medvěda.

Bella:

Když jsem přijela za svýma kamarádkama všichni tři jsme se objímaly a potom jsme šly k bazénu. Povídaly jsme si o tom co se změnilo za tu dobu co jsme se neviděly, Alice si našla skvělého kluka kterého miluje a budou se brát, Jessica si také našla kluka a otěhotněla. Ikdyž nám je všem 18 obě už jsou něják zavázané a já? mám kluka... nevadí mi to ale připadala jsem si trochu...nudná? tohle slovo se opravdu dalo použít.
Alice mě s Edwardem pozvala na jejich svadbu která bude za dva měsíce, jejich rodiče je podporují jak Alici tak Jessicu. Nechcu myslet na to co by dělal Charlie kdybych mu řekla že jsem těhotná a nebo že se budu vdávat. Když už se stmívalo a voda byla ledová rozloučily jsme se a dohodly jsme se na svadbě, nakonec budu drůžička mé nejlepší kamarádka a kmotra toho nenarozeného miminka. Když jsme se rozloučily jela jsem domů. Když jsem přijela šla jsem do kuchyně kde byly všichni také Edward.
,,Ahoj Broučku tak jak sis to užila?"zeptala se mě Renné.
,,Skvělé mami"řekla jsem, vzala jsem si sebou do pokoje buchtu kterou nejspíš upekla a Edward šel za mnou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne13-Jsem blázen?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!