Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne12-cesta za mámou

...


Polibkem všechno začne12-cesta za mámouTak a je tady konečně pokračování...kdybych zítra neodjížděla asi bych nis nenapsala.. xD

Edward:
Když už bylo odpoledne rozhodl jsme se že se pojedu podívat na Bellu, přece jenom ráno odešla jako kdyby se nic nestalo a Alice nic nevidí. Nastoupil jsme do svého volva a rozjel se, Alice my ještě poslala myšlenku: Teď už ani tebe nevidím, já se zblázním. 
Alice mě nevidí asi pro to že můj osud je spojený s Bellou. Když jsme zastavil u jejího domu nikde jsem neviděl auto toho Jakuba a tak jsme zazvonil, dlouho jsme nikoho neslyšel až na její srdce. Konečně mi otevřela a hned mě objala, byl jsem šťastný že je semnou a že se nerozhodla pro toho idiota. 
Vím že bych si to zasloužil potom když jsme ji ignorovaly v denalii ale můj svět by bez ní nebyl tak dokonalý jako teď. 
,,Edwarde moje máma žije v denalii přistěhovala se tam"řekla a začala my vzlykat na rameni. 
,,Chceš za ní jet?"zeptal jsem se a zvedla hlavu, viděl jsme v jejích očí takový jiskřičky. 
,,Nevadilo by ti to?" 
,,Proč by mělo lásko? poznám tvojí mámu a budeš šťastná"políbil jsem ji na rty a slyšel jsme jak její srdce strašně rychle buší. 
,,Jsem šťastný víš to? Jakubovy jsem řekla všechno a budeme jenom my dva navždy" 

Bella:
Když jsem řekla navždy Edward se zatvářil tak...jako kdybych něco nevěděla, jako kdybychom neměly být spolu navždy ale nezeptala jsem se jestli mi něco tají. 
,,Kdy pojedeme?"nemohla jsme se dočkat až ji uvidím po tolika letech. 
,,A co třeba hned?v noci můžeme zůstat někde v hotelu a ráno by jsme tam mohly být?"navrhl a mě se to zdálo jako skvělý nápad. 
,,Dobře ale chvíli počkej"řekla jsem a šla jsem do pokoje abych se mohla převléct, vzala jsme si rifle a triko a potom jsem šla dolů. Byla jsem ráda že Charlie ještě nemá přijet nevím co by řekl mému výletu. Když jsem přišla dolů Edward seděl v křesle a díval se na mě. 
,,Můžeme?"zeptal se a já nejistě přikývla, nastoupily jsme do jeho auta a vyjely jsme. Když jsme byly docela daleko už od domu napadlo mě proč jsme se nestavily u něho. 
,,Tvoji rodiče ví o našem odjezdu?" 
,,Ano vědí, volal jsem jim a souhlasily"řekl a usmál se, divila jsme se že jsem to neslyšela ale asi jsem byla zabraná v hledání věcí.
Jely jsme vcelku rychle, Edward samozřejmě nezklamal rychlou jízdou. Když byla docela tma a jely jsme dlouho rozhodly jsme se že někde přespíme byly jsme unavení. Stavily jsme u takového většího hotelu protože nic menšího tady nebylo, napadlo mě že na to určitě nebudeme mít.
Když jsme vešly do hotelu vypadalo to tam jako pro nějaké hvězdy, když jsme došly za ženou za pultem Edward začal zařizovat kde budeme spát.
Neposlouchala jsme o čem mluví, nespustila jsem zrak s té ženy ona se na něho dívala tak....zamilovaně?blbost je můj.
Přitáhla jsem si ho k sobě trochu blíž.
,,Edwarde nezapomeň na tu velkou postel pro nás" řekla jsem a políbila ho, potom jsme dostaly klíčky a dívala se na mě jako na nějakou příšeru.
Šly jsme spolu do pokoje a když jsme otevřely dveře zůstala jsem stát s otevřenou pusou, tohle muselo stát tedy hodně.
,,Edwarde kolik jsi utratil za tohle?"zeptala jsem se a ukázala na všechno.
,,Jenom pár tisíc"
,,Nemám ti to jak vrátit"řekla jsem a sklopila hlavu, nemůžu si dovolit zaplatit ani půlku toho co za mě utratil.
,,Hlupáčku"políbil mě na nos ,,dala jsi mi to nejdůležitější co jsi mohla...tvoje srdce at o je mnohem víc"

Edward:
Byl jsem šťastný že je tady teď semnou, kdyby věděla moje velké tajemství určitě by utekla s křikem. Překvapila mě tam dole když jsme domlouvaly pokoj, ty myšlenky Daniely byly strašný. Přemýšlela jak mě co nejdřív dostat do postele, ale když byla chtěla velkou postel už jí její představy opouštěly. 
Nakonec odešla beze slova do koupelny a slyšel jsem sprchu, přišla do pokoje a kolem sebe měla jenom ručník a já přemýšlel co tímhle chce dokázat?zabít se? určitě ano. 
,,Jdu taky"řekl jsem a rychle utekl do koupelny, nastavil jsem si vodu na horkou jako kdybych ju cítil. Když jsem se vrátil Bella ležela v posteli a koukala na televizi, lehl jsem si vedle ní a koukal jsem se na ni. 
,,Přestaň se na mě prosím dívat"zaprosila a podívala se na mě, nejistě se naklonila a já jí políbil. Bohužel toho čeho jsem se bál se začalo dít, začaly jsme nevině ale náš polibek se začínal prohlubovat. 
Musím se odtáhnout, zabiji ji....tohle jsem si opakoval až do té doby co jsem se opravdu odtáhl, Bella se na mě koukala překvapeně ale nic neřekla. 
Po chvíli usnula a já jsem se nemohl na ni přestat koukat, vypadala jako krásný anděl a nebo slunce,měsíc. Když začalo svítat tak jsem objednal něco ke snídani protože bude mít hlad, donesly nám to do pokoje a Bells se začala probouzet. 
,,Dobré ráno Belli"řekl jsem a šel jsem k ní s tácem plného jídla. 
,,Nádherně to voní"řekla a posadil jsem se vedle ní na postel s tácem, když dojedla vrátily jsme klíčky od pokoje a jely do denalie za Bellinou mámou. Celou cestu jsme si povídaly a různých věcech a já jsem se dozvěděl co miluje. Věděl jsem že mi říká pravdu a věděl jsem o ní všechno neměly jsme mezi sebou žádné tajnosti až na jednu....tu moji. 
Když jsme přijížděly do denalie bylo toho tolik těch vzpomínek ale žádný nebyly nádherný ale spíše strašný, Bellu jsem neznal a je tu Tanya. 
,,Bells nevíš kde bydlí tvoje máma?"musel jsem se zeptat protože jsem neznal její vůni a čtení myšlenek by nebyl nejlepší. 
,,Bydlí tam kde já předtím"usmála se na mě, zvláštní dcera se odstěhuje a máma nastěhuje do toho stejného domu. Zastavily jsme u domu a pomohl jsem Belle z auta, přál jsem si slyšet její myšlenky ale uslyšel jsem myšlenky její matky. 

Bella:
Když by pomohl Edward z auta šly jsme k domu, uslyšela jsem z domu hlas který my připomínal mě. Otevřely se dveře a v nich stála osoba která vypadala stejně jako já. 
,,Mami?"zeptala jsem se nejistě protože jsem ji neviděla od té doby co od nás odešla. 
,,Belli si to ty?"řekla a okamžitě vyběhla z domu a objala mě, byla jsem šťastný protože jsem ji našla a tenhle zážitek mi nikdo nevymaže. 
,,Chybíš mi"zašeptaly jsme stejně a oboum nám tekly slzy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne12-cesta za mámou:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!