Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne11-milované osoby

2


Polibkem všechno začne11-milované osobyPokračování mojí povídky je tady :)

Milované osoby

Bella:
Když jsem se ráno probudila byla jsem chvíli zmatená a přemýšlela jsem jestli je to pravda, všechno to co se včera stalo. Vyšla jsem pomalu s Edwardovýho pokoje a šla jsem dolů po schodech, uviděla jsem všechny Cullenovy jak se na mě koukají a usmívaly se.
„Belli cos dělala v Edwardově pokoji? Jste si spolu večer užívaly že ano?proto máš tak krátké oblečení“řekl a začal se smát, všichni se k němu otočily a zařvaly.
„Ticho Emmete!“ Emmet na to hned zareagoval a udělal obličej který říká ,já nic' tomu jsem se usmála.
Potom ke mně přišel Edward a políbil mě, hned jsem mu ho začala oplácet a kdyby nás Emm nepřerušil trval by věčnost.
„No tak nechte toho! Vy snad nevíte na co je sklep“řekl a s tím jsme se na něho znova otočily, mě po té době došlo že jsem večer odešla beze slova s autem.
„Už musím jet“řekla jsem a šla jsem ke dveřím, potom my došlo že ani nevím kde jsem nechala klíče.
„Esmé nevíš kam jsem dala klíče?“zeptala jsem se protože jsem si nemohla vzpomenout.
„Ano včera jsem je našla“řekla a hned se na mě usmála a podala mi je.
Hned jsem odešla a nastoupila jsem do Jakubového auta, dlužila jsem něco říct Edwardovy ale nevěděla jsem jestli by nechtěl jet semnou. Když jsem přijela před dům všimla jsem si Jakuba který sedí před domem na schodech a když mě uviděl rozběhl se za mnou. Stačila jsem pouze vylést a hned mě objal.
„Tohle mi už nedělej“řekl a mě připadal jako můj táta než bývalí přítel.
„Dobře mami“řekla jsem a usmála jsem se.
„Málem jsem zapomněl, tvoje máma bydlí v denálii hned naproti mému domu a chce abych tě přivezl aspon do té doby než se vrátí Charlie“řekl a já jsem byla v šoku, tak dlouhou dobu jsem svojí mámu neviděla a ona tedˇ bydlí tam kde jsem bydlela já.
„To myslíš vážně? Moje máma bydlí v Denálii?“pouze přikývl a tentokrát jsem mu já skočila do náruče, byla jsem tak štastná že jsem nevnímala to co dělám.
„Pojedeš dneska semnou tam kde máš domov?“zeptal se a tentokrát jsem znovu na něho koukala....jak myslel tím tam kde máš domov? Můj domov je tady né?
„Jak to myslíš?“zeptala jsem se, tohle my bude muset vysvětlit.
„Belli tvoje místo je tam kde máš rodinu a kde máš přítele“ tak v tohle měl konečně pravdu.
„Máš pravdu Jakube, moje místo je tam kde mám milované osoby a to je tady ve Forks“řekla jsem a pro změnu ted se na mě díval on jako kdyby nevěřil tomu co slyšel.
„Cože??“zeptal se znova, vypadal docela k smíchu kdyby tak tady byl Emm.
„Slyšel jsi dobře“
„A co my dva?“ukázal na mě a potom na sebe.
„Promin ale našla jsem se někoho jiného, miluju ho a jeho rodinu taky mám tady aji Charlieho“ tohle už nevydržel vzal klíčky a nasedl do svého auta.
„Za tohle zaplatíš Isabello“řekl a nakonec odjížděl a já viděla jenom zadek jeho auta.
V tuhle chvíli jsem chtěla aby tady semnou byl Edward nebo dokonce táta, bylo mi strašně líto že jsem mu to řekla takhle ale kdybych to neudělala bylo by to těžší.
Šla jsem do domu a dala jsem si horkou koupel, dlouhou dobu jsem přemýšlela co jsem tímhle rozhodnutím stratila ale asi dobrého kamaráda. Vím ale dobře že tuhle mezeru v mém srdci zaplní Edward a jeho rodina, za mámou pojedu s Edwardem a představím jí ho jako svého přítele.Potom jsem šla do svého pokoje a vzala jsem si album které jsem dostala ke svým prvním narozeninám od mámy, byly jsme tam jako šťastná rodiny. Jsem ráda ale že to dopadlo takhle, kdyby se nerozvedly táta by nevzal práci ve Forks a já by jsem nebyla tak moc šťastná.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne11-milované osoby:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!