Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne10-Odpusť

Edwardovo tajomstvo


Polibkem všechno začne10-OdpusťJe tady pokračování...tenhle týden se budu snažit toho napsat hodně protože od soboty tady zase nebudu.

Bella:
Když jsem přijela k jeho domu ale nikde se nesvítilo, ale uslyšela jsem hudbu která se ozývala z jeho pokoje tak jsem šla ke dveřím. Neměly tady ani zvonek tak jsem skusila za klepat ale nikdo nepřícházel, potom ale se otevřely dveře v kterých byla Esmé.
„Esmé já.....spí Edward?“zeptala jsem se jí ikdyž bylo už pozdě a já věděla že spí musela jsem se zeptat.
„Promin ale myslím že nemá náladu s někým mluvit, když se vrátil nějáký divný a šel hned do pokoje beze slova“ Vrátil? Myslela tím Esmé ráno nebo byl ještě někdy odpoledne? Proč by nemohl být venku sám?
„Esmé kde byl předtím venku?“zeptala jsem se protože jsem měla takové tušení že to mohl být on, koho slyšela když byla s Jacobem na pláži.
„Byl v La Push“řekla a já jsem se opřela o rám dveří a svezla až na zem, začaly my téct slzy, protože jsem věděla že to byl on koho jsem slyšela.
„Belli co se stalo?“zeptala se mě starostlivě a obejmula mě.
„On....já....myslím že mě viděl když jsem tam byla s Jakubem“řekla jsem a zase se my spustily slzy.
„Pojd dovnitř a všechno mi řekneš“řekla a pomohla mi se zvednou, došly jsme do kuchyně všichni kromě nás dvou nejspíš spaly.
„Tak a řekni mi co se stalo prosím“řekla mi a já nevěděla co bych jí měla říct, dit je to jeho máma řekne že si za to můžu sama?jasně že můžu.
„Nemusíš jestli nechceš“podívala jsem se do jejích očí a byla tam láska, ano Esmé si dokáže zamilovat každého.
„Já byla jsem s Jakubem v La Push....a byly jsme ve vodě, políbil mě a já mu to chvíly opětovala nechápu to“řekla jsem a nechala ukápnout slzy které jsem měla v očích.
„Bells každý máme city...někdy je to těžké“snažila se mě utěšit ale moc jí to nešlo.
„Už bych měla jít, promin že jsem tě budila“řekla jsem a zvedla se k odchodu.
„Zůstan tady přes noc, takhle tě nikam nepustím můžeš se vyspat naproti Edwardova pokoje je volný tak tam“řekla mi a já nedokázela odmítnou tak jsem ju nakonec následovala do pokoje pro hosty. Lehla jsem si napostel a nemohla jsem usnout, přemýšlela jsem o tom že kdybych přešla tu krátkou vzdálenost mezi tímhle pokojem a tím jeho nikdo by se to nedozvěděl. Nakonec jsem sebe samotnou přesvědčila o tom že když to udělám nikdo se to dnes nedozvý, otevřela jsem dveře a všude byl klid tak jsem vystoupila na chodbu a pomale otevírala dveře do jeho pokoje. Když jsem je otevřela rychle jsem tam vklouzla a zavřela je.
Minutu jsem se dívala jak spí, vypadal tak moc krásně jako andílek ale on můj byl. Lehla jsem si pomale k němu do postele, byla velká nejspíš manželská. Byla jsem štastná že spí protože jsem se k němu vážně tiskla jako kdybych ho už neměla v životě vidět.

Edward:
Když vešla Bella do pokoje musel jsem si pořád připomínat že by nebylo nejlepší se probudit, každý člověk potřebuje spánek. Slyšel jsem její srdce a řekl bych že byla strašně nervozní, slyšel jsem také rozhovor který byl mezi ní a Esmé. Ještěže Alice vyděla že Bells k nám chce přijet jinak by se asi divila proč nespíme. Najednou si vedle mě něco teplého lehlo a mě došlo že je to Bella, tiskla se ke mně jako kdybych ji měl opustit ale to bych neudělal věděl jsem to.
„Miluju tě, odpust mi“zašeptala a políbila mě na ústa, potom ani nevím za jak dlouho usnula a já otevřel oči a díval jsem se na ni. Byla tak krásná, mohl jsem se na ni koukat od rána do večera a stejně by mě to neunavilo...ještě k nám přišla v takovém košilce že jsem rád že je zakrytá. Poslouchal jsem myšlenky svojí rodiny:
Emmet: Super konečně bude legrace aji s Edwardem
Esmé: Můj syn bude konečně štastný
Carlisle: Konečně bude mít krásnou věčnost, pokud jí přemění
Rose: Jsem ráda, že je Edward štastný
Alice: Takže Bells konečně patří do rodiny, moje vize se splniny..jasně vždy se splní
Jasper: Tolik emocí, krásný pocit když je celý dům takhle štastný.......


Je to kratší díílek ale doufám že líbí :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne10-Odpusť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!