Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne1-odjezd


Polibkem všechno začne1-odjezdAhoj napsala jsem novou povídku, protože Bolestivá realita bude asi zachvíli končit tak abych měla co psat =D tak komenty pls jak se vám to líbí

Nový život

Ahoj jmenuji se Isabella Swanová a je mi 17let, právě žiji v Denálii se svým otcem Charliem. Chodím tady do školy, do které chodí také jedna vážně zvláštní rodina Cullenů. Nikoho si k sobě nepouští jsou vážně divní, chodí spolu mezi sebou je to vážně zvláštní. Jejich otec Carlisle je ale milý člověk, vídávám ho strašně často když jezdím do nemocnice. Jsem tam jako doma, vždycky se mě směje když mě tam vidí z něčím zlomeným. Jeho žena Esmé je taky vážně milá, navrhovala nám náš domeček který ale bohužel právě budeme opouštět. Bude se mi po něm strašně stýskat bylo tady moc vzpomínek, nejhorší to bude asi kvůli mému klukovy Jakubovy. Chudák bude to špatně snášet ale bude za mnou jezdit každou chvíli. Chodíme spolu už rok, budeme Denalie strašně chybět, můj první kluk a pusa. Právě sedím na verandě mého už skoro bývalého domu a můj otec ještě dává poslední věci do kufru.
„Bello zlatíčko tohle je už všechno“řekl a pomalu jsem vstávala a šla k autu, to co jsem trávě tedˇ nečekalo se stalo spadla jsem a to přímo pod ruku.
„Bells co to zase děláš?“zeptal se mě táta s úsměvem. Když jsem se konečně vyškrábala na nohy ruka mě strašně bolela tak jsem zase věděla že navštívím doktora, nastoupila jsem do auta na místo spolujezdce a začala mluvit.
„Tati měly bychom jet do nemocnice, je asi zlomená“ jeho úsměv se vypařil ale nic neříkal jenom si povzdechl.
Přijely jsme před nemocnici a při vystupování jsem si všimla pana Dr. Cullena jak se chystá domů, ale potom nás zahlídl a začal se usmívat.
„Ahoj Bells copak se stalo? Aji když se stěhuješ stačíš si něco zlomit?“zeptal se a určitě zadržoval smích.
„Dobrý den Dr. Cullene, ta zem je pro mě nebezpečná“řekla ale Carlisle se zamračil.
„Kolikrát jsem ti řekl Bells abys mi tykala“a znova se smál jako sluníčko, jediného jeho a paní Cullenovou měla ráda, byly přátelský né jako jejich děti.
„Promiň Carlisle“řekla a otočila se na tátu ,, Tati pojďme dovnitř strašně to bolí“řekla.
„Vyšetřím ti to Bells“řekl Carlisle a usmál se na ni a vzal si svoji tašku. Vyšly do nemocnice až k ordinaci kde se podíval Carlisle na její ruku.
„Je to zlomený“řekl a já jenom doufala že bych ho dokázala přesvědčit aby mi nedával sádru.
„Hlavně nechci sádru“řekla a když si něco usmyslí nikdo ji nepřesvědčí.
„Dobře ale jenom protože se stěhuješ“řekl tak mi tu ruku obvázal a dal mi přednášku co můžu a co nesmím.
„Tak už můžeš jít za tátou“řekl ale než stihl cokoliv jiného udělat objala jsem ho.
„Budeš mi strašně chybět tak skvělé doktoři ve Forks nebudou“řekla jsem a začaly mi z očí téct slzy, když jsem tady bývala tak často vytvořilo se mezi námi přátelství.
Někdy jsem dokonce záviděla těm Cullenovým sourozencům že mají tak úžasný rodině, ona má Charlieho ale tohle byly fakt úžasní.
„Taky se mi bude stýskat, nikoho tady nebudu mít každý den“řekl a stále mu plakala na rameni, připadala jsem si jako malé dítě které opouští tátu a né doktora. Šla jsem za tátou společně s Carlislem a odjely jsme s tátou směr nový život.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne1-odjezd:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!