Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost 8

Stephenie Meyer


Nespavost 8Osmou část pro vás napsala Terkaaa...

Nový nájemník

O co jde? Shrnutí

S každým Edwardovým zasténáním či tlumeným výkřikem se Isabelle trhalo srdce na malé kousíčky. Tak ráda by mu pomohla od té spalující bolesti. S radostí by vzala všechnu jeho bolest na sebe a snášela ji klidně i roky. Ale to nemohla. Edward musí svou proměnu zvládnout sám.

Isabella trpěla obrovskými výčitkami svědomí. Nebýt její nepozornosti, mohl Edward žít spokojeným životem se svou rodinou a přáteli. Mohl si za pár let najít manželku, mohl mít děti a později vnoučata. A jednou by poklidně zemřel obklopen svou rodinou.

Ale kvůli její chybě mu vzala život. Už nikdy nebude moct vidět svou rodinu a nikdy nebude mít děti. Navíc se stane ďáblem noci – upírem. Už nikdy nebude žít normální život.

Isabella přemýšlela, jestli ji bude Edward nenávidět tak moc, že si od ní nenechá pomoct. Nevěděla, co by dělala, kdyby od ní utekl.

Rychle své depresivní myšlenky umlčela a ještě více šlápla na plyn. Nyní se řítila temnou ulicí téměř dvousetkilometrovou rychlostí.

Na cestě byla již několik hodin. Přejela kanadské hranice a také město Calgary. Měla strach, že nestihne do Ottawy dojet před tím, než bude Edwardova přeměna dokončena.

Edward se mezitím svíjel v obrovských bolestech. Myslel si, že je v očistci. Usuzoval to z toho, že ho sužovaly ty žhavé plameny. Celou tu dobu přemýšlel, co hrozného mohl spáchat za svůj krátký život.

Ale když opět uslyšel hlas svého anděla, začal mít naději. Naději, že přece jen ten oheň jednou ustoupí a on se dostane do nebe. Jeho anděl na něj mluvil často. Edward sice nedokázal rozeznat slova, ale jen samotný hlas mu dodával sílu.

Isabella na Edwarda často mluvila, protože se potřebovala osvobodit od chmurných myšlenek. A tak vyprávěla Edwardovi o svém životě a o životě, který ho čeká. Ani se nenadála a projížděla Sudbury. Sudbury je město vzdálené od Ottawy necelých 400 kilometrů. V duchu se zaradovala. Už pojedou slabé dvě hodinky a budou na místě.

V pravé poledne vystupovala Isabella v náručí s Edwardem u svého bytu na okraji Ottawy. Nepozorovaně vstoupila do domu. Upíří rychlostí vyběhla několik pater a zastavila se u dveří s číslem 13.

Strčila klíč do zámku a otočila s ním. Ozvalo se tiché cvaknutí a poté se dveře otevřely. Isabella bezmyšlenkovitě vběhla do bytu a položila Edwarda na sedačku. Zhluboka se nadechla a v tu chvíli ucítila čerstvý pach dalšího upíra.

Rychle se otočila a uviděla stát ve dveřích půvabnou upírku s vylekaným výrazem. Isabella se rychle nakrčila do obranného postoje a hrozivě zavrčela. Ona upírka snad ještě více zbledla.

„Kdo jsi?“ zeptala se Isabella napjatě.

„J- jsem Ro- Rosalie Hale.“ Vypadlo z oné upírky. Až nyní si Isabella všimla jejích zlatých očí, a tak se postavila vzpřímeně.

„Co tady děláš?“ vyptávala se dál.

„Já… Neměla jsem kam jít. Byl tady prázdný byt, a tak jsem si myslela, že nebude nikomu vadit, když se tady na pár týdnu ubytuju.“ Řekla. V té chvíli si všimla cukajícího Edwarda. „Co to je?“ zeptala se se zájmem.

„To je… nehoda.“ Zaváhala. Rosalie byla velmi zvědavá, ale dál se nevyptávala.

„Je krásný.“ Řekla Rosalie.

„Ano to je.“ Usmála se zasněně Isabella.

Na pár minut nastalo ticho. Obě upírky se dívaly na Edwarda. Jeho proměna se již blížila ke konci.

„A jak se vlastně jmenuješ?“ nevydržela to ticho Rose.

„Isabella. Isabella Cullenová.“ Odpověděla.

„Můžu ti říkat Bella?“

Isabella se mírně usmála. Bello ji mohla oslovovat jen Alice. Své jméno neměla ráda. „Tak dobře.“ Souhlasila nakonec.

Místnost naplnilo hlasité tepání Edwardova srdce. Nyní bilo jen z posledních sil. Proměna je u konce...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost 8:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!