Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost 5


Nespavost 5Pátou část pro vás napsala Nikol18...

Osudové rozhodnutí

O co jde? Shrnutí

I kdyby chtěla svoji rodinu ochránit nemá na výběr. Musí ten případ přijmout. Musí z toho vybruslit tak, že chlapce dostane otec. Jenže jak? Jak to udělat, aby Demetri nechtěl vzít svoji úmluvu ohledně Jaspera zpátky? To by Alice nepřežila.

Vstala a pomalu došla k autu. Najde toho chlapce a zjistí, proč ho Volturiovi tak chtějí.

Během chvíle dorazila do kanceláře. Na stole vytáhla složku. Prohrabala ji, ale nemohla najít fotografii toho chlapce.

„Nathane.“ Asistent se ihned objevil ve dveřích.

„Ano.“

„Nevíš jestli je tady někde fotografie toho chlapce, Edwarda Masena?“

„Tady.“ Otevřel jinou složku.

Isabella uchopila chlapcovu fotku. Kdyby jí tlouklo srdce tak by se dozajista zastavila. Vždyť přesně tohohle kluka a ještě jednoho vezla do Forks. Tak o něho Volturiovi stojí, ale proč? Dumala.

„Nathane, vyřiď prosím, že tady už pro dnešek nebudu. Mám důležitou věc.“ Asistent přikývl.

Vrátila se zpátky do garáží a vyjela do Forks za Edwardem Masenem. Zjistí o něm všechno, i kdyby mu měla prohledat spodní prádlo. Vesele se ušklíbla. Otočila hlavu k sedadlu spolujezdce. Stále cítila ještě chlapcovu vůni.

****

Edward seděl sklesle na posteli. Tolik matku nenáviděl, ale zároveň ji miloval. Tohle jí však nedokázal odpustit. Co ji vedlo k rozvodu? Udělal snad něco špatně? Řekl něco?

Navztekaně odhodil její fotografii. Střepy se rozlétly po místnosti.

„Edwarde co to bylo?“ zavolal překvapeně otec z přízemí.

„Ale nic.“ Odsekl rozzuřeně.

Chtěl střepy posbírat, ale hned jak natáhl ruku po prvním, říznul se.

„Doprdele.“ Ulevil si. Nebyl sprostý, jenže teď v něm vřela krev. Nechal střepy střepy, vzal si bundu a bez jakéhokoliv slova odešel z domu. Otec za ním marně volal.

Začalo šíleně pršet. Edwardovi to však nevadilo. Měl mnohem raději déšť než slunce. Když ve Forks párkrát v roce zasvítilo, pokaždé se spálil. Byl bledý od přírody.

Během malé chvíle byl mokrý až na kost, třásl se zimou. Mohl si tím uhnat zápal plic. Jenže jemu to bylo jedno. Vlastně mu bylo naprosto všechno jedno. Vztekle kopal do hromádek štěrku podél silnice. Rozhodl se, že zajde za Jakem do rezervace La Push.

Bez rozhlížení napříč začal přecházet silnici. Naneštěstí se ze zatáčky přihnalo vysokou rychlostí červené Audi. Nezadržitelně se blížilo k nic netušícímu Edwardovi.

****

 Isabella vytáhla telefon z kabelky, protože začal zvonit. Vztekle jej otevřela.

„Co se děje tentokrát Alice?“ zavrčela.

„Proč ho jedeš hledat? Ty jsi se musela zbláznit. Přeci jsem ti jasně řekla, abys ten případ nebrala.“ Skoro hystericky křičela.

„Já jsem ten případ nevzala. Jen si jdu zjistit nějaké skutečnosti. Chci zjistit, proč ho tak Demetri chce. Alice. Já toho kluka znám.“

„To si děláš srandu! A odkud?“

„Včera jsem ho mále srazila.“

„To snad ne!“

„Jen klid Alice, je v pohodě.“

„Ne to, pozor na cestu…“ vykřikla zoufale. I když byly její reflexy rychlé, stejně se nemohla vyhnout té kolizi. Něco prudce narazilo na přední kapotu. Sklo prasklo. Prudce dupla na brzdu. Ta věc se skutálela z kapoty na silnici před auto.

Isabella překvapeně vykřikla. Vyskočila ihned z auta do šíleného deště. Doběhla na jehlových podpatcích před auto. Na silnici leželo tělo. Všude byla spousta krve. Poznala tu vůni.

Sehnula se k tělu. Opatrně jej otočila. Pohlédla do toho pohledného bledého obličeje, nyní však celého od krve.

„Edwarde..“ Bolestně zašeptala. Mladík něco zachroptěl. Bez zaváhání ho vzala do náruče a odnesla do auta. Naprosto jasně slyšela, jak jeho srdce pomalu vynechává.

„Ksakru.“ Ke Carlisleovi to nestihne. On jí tady umře. To nemůže dopustit. Vsoukala se s ním do auta. Položila si ho do náruče. Jako novorozeně. Bude novorozeně, jenže trochu jiné, již za krátký čas.

Musela se pro to rozhodnout. Nebyla jiná možnost.

„Promiň, ale musím to udělat Edwarde.“ Odhrnula mu vlasy z krku. Zhluboka se nadechla. Nasála jeho vůni. Krev byla všude. Rozhlédla se po silnici, jestli je někdo nezahlédl nebo jestli někdo nejde okolo.Vzduch byl čistý. Mladík se snažil něco říct, ale moc mu to nešlo. Chroptěl a z úst mu začala vytékat krev.

„Nemluv. Vím, že to bolí, ale po tomhle tě nebude bolet už nic. Slibuju.“ Ani se mu po včerejšku nestačilo zahojit to koleno. Povzdychla si.

„A…anděli.“ Zašeptal sotva znatelně, ale Isabella ho slyšela. Najednou pocítila něco, co neznala. Co toužila poznat od té doby, co je upír. Ale bylo to opravdové nebo to byl pouze soucit? Reakce na jeho zranění? Srdce přestalo bít. Musela jednat.

Přisála se mu ke krku. Protrhla kůži a začala sát jeho krev. Byl tak sladká. Tak úžasná. Přestaň, přestaň. Stále si opakovala. Zabiješ ho. Tak dost. Hledala v sobě sílu přestat. Nebylo to snadné, ale najednou se prudce odtrhla.

Na jazyku stále cítila jeho krev. Rychle olízla ránu, aby jed uzavřela v tkáni. Pohlédla na chlapce. Nehýbal se. Dostala strach, že ho zabila. Nadvakrát.

Edward s sebou cukl a bolestě vykřikl. Začal se zmítat.

Přeměna započala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!