Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost 1

Sraz Ostrava!!! 29


Nespavost 1První část pro vás napsala eunta...

První setkání

O co jde?

 

Edward a Jacob pokračovali v chůzi od nepojízdného auta směrem k jejich rodnému městečku Forks. V jejich mírně podnapilém stavu se neustále něčemu smáli a pošťuchovali se. Byl slyšet pouze tichý smích a občasné zaškobrtnutí o kamínky na silnici.

,,Edwarde, viděl jsi tu kost, co seděla za barem? Ta by stála za hřích," řekl vesele Jacob a opět do Edwarda šťouchl. Ten ale tento pohyb nevybral a spadl na holé rovině. Edward se začal smát a mezitím sykal bolestí, protože si škaredě odřel levé koleno. Jacob se mu pokoušel pomoci, aby vstal, ale jeho rovnováha byla také pošramocena alkoholem a tak dopadl vedle Edwarda.

,,Jakobe, viděl, ale pokud sis nevšiml, tak byl nad rámec našeho úžasného šarmu."

,,Hm, asi máš pravdu... ale máme se zítra na co těšit v ředitelně, protože to byla dcera našeho ředitele." Oba se začali opět bouřlivě smát. Jména Masen a Black bylo známo po celém Forks a  širokém okolí.

,,Pojď, ať tam alespoň do rána dojdem," rozhodl Edward, zvedl se společně s Jacobem a pokračovali ve své cestě.

 

...

Isabella Cullen velmi rychlou jízdou vjela do dlouhého a hlubokého lesa, který byl po cestě domů. Pustila si ve svém velmi luxusním autě stereo s oblíbenou stanicí. Své perfektní a bezchybné tělo ponořila do krémové kůže, která pokrývala celý interiér vozu. Potřebovala na chvíli vypnout a lehce si odpočinout, i když odpočinek její tělo nepotřebovalo. Potřebovala spíše psychický odpočinek, nějakou změnu. Už ji unavoval každodenní stereotyp.

Začal jí zvonit telefon. Po prvním zazvonění ho okamžitě zvedla. Byla to její oblíbená sestřička a nejlepší kamarádka Alice.

,,Ano, už jsem na cestě a ráda bych si zašla na lov. Né, že bych to potřebovala, ale chci prostě na chvíli vypadnout. Prosím, nachystej mi oblečení. Původně jsem myslela, že si dám koupel, ale lov bude rozhodně rozumnější... ano Alice, také už se na tebe těším, za chvíli jsem tam," řekla a položila telefon na své určené místo. Své oči upřela do černého lesa a už se těšila na ten osvobozující běh a nespoutanost, kterou vždy pociťuje. Na cestu se dívat nemusela, její instinkty byly natolik rychlé, že se nemusela bát, že by se vybourala. A i kdyby se vybourala, nic by se jí nestalo. Její tělo bylo jako studený tvrdý kámen - nesmrtelné a odsouzené k věčnosti a zatracení.

Začala si broukat písničku, která se linula po autě.

 

...

Dva chlapci pokračovali v cestě a každým okamžikem měla kolem nich projet krásná neznámá.

Už slyšeli její rychlou a nebezpečnou jízdu. Stále oba s úsměvem na líci. Zpozorovali světlo od jejího sportovního vozu a Edward znovu s hlasitým smíchem upadl. Kráska stačila samozřejmě zareagovat, ale její auto se dostalo do smyku a na silnici se otočila o 180 stupňů.

Edward s Jacobem se okamžitě rozběhli k jejímu autu a báli se, zda se řidičovi něco nestalo...  Jistě, že nestalo...

Isabella vykvaltovala a zatáhla ruční brzdu. Otevřela dveře a vystoupila na svých pekelně vysokých jehlových podpatcích. Prohodila si dlouhé vlasy a ruce založila v bok, se zájmem si oba prohlížela. Ucítila z jednoho chlapce krev, ale její ovládání bylo natolik silné, že to ignorovala. Zřejmě si odřel koleno. Oba vypadali velice dobře, ale ten chlapec se světlejší pletí a bronzovými vlasy byl k nakousnutí a jeho lidská vůně byla naprosto omračující.

Edward i Jacob si mysleli, že jsou v nebi. Nikdy nikoho krásnější a úžasnějšího neviděli. Věděli s jistotou, že nic takového v jejich světě neexistuje. Byla pro ně jako anděl. Anděl, ale s ďáblem v těle. Dlouhou chvíli se jenom pozorovali, až nakonec kráska promluvila.

,,Co tu děláte takhle pozdě večer?! Mohla jsem vás přejet."

,,Omlouvám se, ale kikslo nám auto asi 2 kilometry odsud a tak jdeme pěšky do Forks," odpověděl Edward a nemohl z té krásky spustit oči, byla pro něj jako magnet.

Isabella nepatrnou chvíli přemýšlela a potom naznala, že si bude hrát na hodnou.

,,Tak pojďte, já vás tam zavezu," řekla a andělsky se na ně usmála.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!