Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepostradatelná - kapitola třetí

Victoria


Nepostradatelná - kapitola třetíTak je tady třetí kapitola. Moc děkuju za vaše komentáře, povzbuzují k dalšímu psaní. Díky, díky a zase díky. :D

P.S.: Omlouvám se za ty uvozovky, ale blbne mi diakritika wordu, a fakt nehodlám všechny dialogy upravovat po písmenku. Snad to nebude vadit.. ;)

KAPITOLA TŘETÍ

Kdo ví, co bude dál..

„Jsem rád, že ses rozhodla právě takhle, Isabello. Myslím, - tedy doufám” opravil se hned, „že ve Volteře ti bude dobře.”

“Taky doufám.” Poznamenala jsem spíše pro sebe, I když mi bylo nadmíru jasné, že to slyšeli i oni. A bylo mi také jasné, že tak dobře, jako mi bylo s nimi, nebo ve Forks mi už nikdy nebude…

„A přeměna?” zeptala jsem se Ara.. V podstatě jsem věděla, co to obnáší.. Tři dny v takových bolestech, že budu mít pocit, že mě zaživa upalují plameny. Budu prosit o smrt. Ale – po smrti v podstatě toužím již od té doby, co mě opustil. Nemůže to být tak zlé. Myslela jsem si.

„Och ano, samozřejmě, mohl jsem počítat s tím, že se na to budeš ptát. Bude to velmi bolestivé, ale myslím, že se to vyplatí. Pokud jde o to, jak dlouho bude přeměna trvat – u každého je to jinak, ale měla by trvat tři dny. U někoho je te o pár hodin méně, u někoho déle…”

„Samozřejmě.” Přerušila jsem ho. „To je vše, co bych chtěla slyšet. Pokud mi tedy bude po přeměně dovoleno živit se zvířecí krví…” taktně jsem se odmlčela a čekala na Arovu odpověď.

„Co jsem slíbil hodlám dodržet, i když s takovým rozhodnutím třeba nesouhlasím. Na lidské krvi bys byla mnohem silnější, mocnější…”

„Ano, Aro, já vím, ale to na mém rozhodnutí nic nemění… “ stála jsem si za svým rozhodnutím, připravena hájit svou jedinou podmínku. Podmínku, na kterou mě přivedly moje vzpomínky. Podmínku, která je z mého hlediska víc, než důležitá. Z Arova zřejmě také, ale z jiného pohledu...

Upíři, kteří s Arem přišli náš rozhovor jen tiše sledovali, občas pokývali, občas zakroutili hlavami. Zřejmě nevěděli, co si mají myslet o někom, kdo si u Ara něco nárokuje, nebo nevěděli, co si myslet o Arovi, když povolil takovou věc, jako je vegetariánství u někoho ve volterrské gardě. Těžko říct.

I mě samotnou v hloubi duše hlodal červíček pochybností. Je možné, že Aro má jakýsi svůj plan… Něco jak mě přimět pít lidskou krev… Ale na to je příliš brzo myslet. Budu se sama muset vypořádat se svou budoucností. Ať už bude jakákoliv.

„V tom případě,” chopil se Aro znovu slova – „bychom mohli postoupit k přeměně, pokud s tím souhlasíš.“ Zopakoval svou nabídku, ale vyznělo to spíše jako řečnická otázka, protože sám nečekal na odpověď.

Poslední, co jsem viděla byly nahrbené postavy dvou Arových služebníků a Arovu postavu, blížící se ke mně. Potom už přišla jenom bolest. Bolest a oheň, rozlévající se po celém těle…




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepostradatelná - kapitola třetí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!