Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 2


Nejmocnější upírka 2Druhý dílek. Bella přijíždí do Forks a zařizuje si domeček. první půl dne ve škole. Cullenovi budou už příště!!!

Když jsem do Forks konečně dojela tak jsem se málem zděsila, já miluju větší města, milovala jsem Paříž a teď se dobrovolně nastěhuji do takovéhle, oproti Paříži, vesničky.

Opravdu tu asi slunko moc nesvítí protože tu je všechno zelené a zase zelené a zelené, budu to tu muset alespoň 2roky přežít protože jsem se tu přihlásila do druháku i když v Paříži jsem měla před maturitou, sama nevím, proč jsem to udělala ani proč jsem před půl rokem koupila domek zrovna tady, no uvidím co si pro mě osud přichystal.

Domek byl malý nádherný a útulný. Dole v přízemí byla kuchyň, jídelna a obývací pokoj. Nahoře v patře byly tři pokoje a koupelna. Rozhodla jsem se, že pojedu nakupovat jak nábytek, tak budu do školy potřebovat nějaký nový oblečení a tak jsem se vydala do Seattlu nakupovat.

První jsem nakoupila nábytek, koupila jsem si veliké skříně a pohodlné postele do všech pokojů i když nevím na co mi to bude protože upíři nespí, né že by nechtěli, ale prostě nemůžou a hosty nemívám ani lidský ani upírský, teda kromě těch nezvaných s druhým jménem Volturi. Poté jsem nakoupila zařízení do koupelny. Zrcadlo přes celou výšku stěny vanu s vířivkou a překrásné umyvadlo. Na konec jsem si nechala kuchyň, jídelnu a obývák. Tam jsem se nemohla rozhodnout, ale nakonec to skončilo tak že jsem do obýváku koupila hezkou béžovou pohovku a křesla stejné barvy, jídelnu jsem zařídila taky zajímavě prosklený stůl a umělohmotné židličky nejzajímavější bylo zařizování kuchyně, ve které asi nikdy nebudu muset vařit ale i tak jsem se na tom vyřádila, celou jsem jí sladila do oranžova.

Všechen nábytek jsem si nechala odvést domů, ale s prosbou ať mi to dovezou až za 3hodiny, že ještě musím nakupovat. Koupila jsem si velikou plazmovou televizi a DVD přehrávač ať mám v noci co dělat a pak jsem se konečně mohla vrhnout do nakupování oblečení.

Vybrala jsem si hezké černé zvonové džíny, tmavě modré tričko a džínovou košili. Tahle kombinace oblečení se mi opravdu hodně líbila. Ještě jsem se vydala do knihkupectví, kde jsem strávila asi půl hodiny, než jsem si vybrala tři knížky Šifru mistra Leonarda, Na větrné hůrce a Lassie se vrací. Poté jsem se vydala koupit si nějakou muziku a nějaký ty filmy. Domů jsem se dostala včas, i když jsem se bála, že to nestihnu a ti s tím nábytkem na mě budou muset čekat.

Nechala jsem je aby mi to nanosili do domu a rozmístili po pokojích, jak jsem si to představovala. Všem jsem jim za pomoc zaplatila a šla se vykoupat do nové vany a koukat na filmy. Už bylo 6hodin, když jsem se začala chystat do školy, rozhodla jsem se, že vyjedu dřív a pojedu pomalu, protože nechci aby mě místní upíří, pokud tu nějací jsou hned odhalili. A tak se stalo, že jsem poprvé jela podle předpisů. Před školu jsem se dostala před půl osmou, což bylo tak akorát na to abych se stihla zastavit v kanceláři pro rozvrh a v osm hodin byla ve třídě.

Došla jsem do kanceláře a paní co tam seděla za pultem se na mě hned usmála a spustila ,,ty musíš být Isabella Swanová.“ Bella, opravila jsem ji. ,,Jistě, jistě, tady máš rozvrh Bello a ať se ti tu na škole líbí.” ,,Děkuji“ odpověděla jsem jí a odešla. Doufala jsem, že si mě tu nikdo nebude všímat, jako si mě nikdo nevšímal v Paříži, ale to jsem se pletla tohle je moc malé město a ještě menší škola a tak o mě všichni věděli a brali mě za atrakci.

Jen co jsem vyšla ze dveří uviděla jsem kluky, jak obhlížejí moje auto a pak se na mě nalepil jakýsi kluk a hned pustil svůj kolovrátek ,,Ahoj ty musíš být Isabella?“ Taky jsem ho opravila na Bellu a snažila jsem se od něj utéct, ale nepovedlo se ten kluk se mě za mnou táhnul jako smrad. ,,Já jsem Erik, co máš teď za hodinu?“ tak jsem se koukla do rozvrhu a zjistila jsem, že mám angličtinu. Když jsem mu to řekla tak se zamračil a řekl ,,to je škoda já mám teď biologii, ale představím ti Ang je to milá holka a s ní máš teď angličtinu“ a tak jsem se seznámila s Angelou, Jesicou, Mikem, Tylerem a Laurou které na mě Erik poštval.

Všichni vyzvídali, kde jsem bydlela a proč jsem se z Paříže přestěhovala zrovna do Forks? I na to jsem naštěstí měla vymyšlenou historku. Rodiče zemřeli při autonehodě a já jsem už žalem nemohla v Paříži zůstat a tak jsem byt v Paříži prodala a přestěhovala se do domečku, do kterého jsme se s rodičema měli za rok stěhovat.

Hodiny byly nudné, vždy na začátku jsem se musela představit, a pak jsme jenom probírali látku, kterou už dávno umím.

 

3.díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!