Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Na první pohled - 8. Kapitola

Bell with Ness


Na první pohled - 8. KapitolaJe tady už 8. kapitola! Je celá z Edwardova pohledu. (teď bude většina kapitol z Edwardova pohledu.)

 

8. Kapitola

Edwardův pohled:

Vrátil jsem se do našeho soukromého salónku. Samozřejmě že má peněženka ležela na stole. Popadl jsem ji a vracel jsem se zpátky za Bellou.

 

Vyšel jsem z restaurace s úsměvem na rtech, ale ten zmrzl ve chvíli, kdy jsem to uviděl. Menší dodávka se řítila přímo na Bellu. Vylekaně jsem zalapal po dechu.

 

Bella vystrašeně koukala na blížící se dodávku, ale neuhnula.

Bello, ne!“ zakřičel jsem, když do ni dodávka narazila a odhodila ji několik metrů daleko. Strach mě přikoval na místo. Nedokázal jsem se pohnout. Mohl jsem se jen dívat, jak Bella tvrdě narazila do stěny a poté se zhroutila na zem.

 

Až po několika sekundách jsem přiměl své nohy k pohybu. Řidič dodávky mezitím rychle šlápl na plyn a odjel. Doběhl jsem k Belle. Všude kolem ní byla spousta krve.

„Ne to ne…“ zašeptal jsem. Můj předchozí křik musel přivolat lidi, takže teď všichni vyděšeně zírali na zraněnou Bellu.

„Zavolejte ksakru někdo sanitku!“ zaječel jsem přes rameno. Rychle jsem zkontroloval Belle tep. Byl velmi slabý, ale byl tam.

„Bells, přece mi teď neodejdeš! Vydrž tu, prosím, se mnou!“ zoufale jsem ji prosil. Odtrhl jsem si od svého saka kus látky, abych mohl zastavit krvácení z její ruky. Pevně jsem uvázal látku nad loktem.

 

Celou tu dobu mě svírala hrůza. Měl jsem obrovský strach. Když jsem v dálce uslyšel sirény záchranky, trošku jsem si oddychl. Vždyť oni ji přece musí zachránit, že?

 

Během dalších pár sekund se do zatáčky vřítila sanitka. Z ní vyběhlo několik mužů v bílém i s nosítky.

„Panebože.“ Uklouzlo jednomu záchranáři, když uviděl všechnu tu krev. Jemně Bellu nandali na nosítka a rychle se vraceli k autu. Já jsem dokázal jen tupě zírat. Až teď na mě všechno dolehlo. Nedokázal jsem zadržet slzy, které mi tiše stékaly po tváři.

 

Přihlížející lidé si hlasitě šeptali. To mě trošku probralo. Udělal jsem pár vratkých kroků. Žaludek se mi nepříjemně zhoupl. Po pár dalších krocích jsem to už nevydržel a začal dávivě zvracet.

 

Otřel jsem si pusu o rukáv svého saka. Když jsem se na sebe podíval, zjistil jsem, že jsem celý od krve. Žaludek mi udělal znovu kotrmelec, ale teď už jsem neměl co zvracet. Jako v transu jsem nastoupil do svého auta a zamířil do nemocnice.

 

Známý nemocniční zápach mě přivítal už u dveří. Nenáviděl jsem nemocnice. V nemocnicích je smrt stále na blízku. Došoural jsem se ke stanovišti sester. Za pultem seděla mladá sestřička. Když mě uviděla, málem jí vylezly oči z důlku.

 

„Může se, prosím, zeptat, kde najdu Bellu Swanovou?“ zeptal jsem se mrtvolným hlasem.

 

„Bellu Swanovou? Momentík.“ Řekla plachým hláskem a začala se přehrabovat v kupě papírů. „Bella Swanová…. Tady to je. Momentálně je na operačním sále. Prosím, posaďte se tady a počkejte, až přijde lékař.“

 

Jen jsem bezmocně přikývl a posadil se na nepohodlnou sedačku. Pohledem jsem hypnotizoval minutovou ručičku na hodinách, která se tak líně pohybovala. Zdálo se mi, že jediná minuta trvá snad několik hodin.

 

Nepřítomně jsem si šáhl do kapsy saka a vytáhl jsem černou, sametovou krabičku. Otevřel jsem ji a podíval jsem se na stříbrný prstýnek se spoustou malých diamantů. O tomto čase už měl spočívat na Bellininé ruce…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na první pohled - 8. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!