Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Na první pohled - 11. Kapitola a 12. Kapitola

Robert Pattinson- krisD


Na první pohled - 11. Kapitola a 12. KapitolaPo menší pauze opět přidávám rovnou 2 kapitolky mé povídky Na první pohled. Snad se vám má povídka líbí. PS: příští kapitolka bude poslední...

11. Kapitola

Pohled Carlislea:

Byl to den jako každý jiný. V osm hodin ráno jsem odcházel pracovat do malé nemocnice ve městě. Tam na mě čekala jedna operace, několik vyšetření a spousta papírování.

 

V pauze na oběd jsem usedl k počítači a otevřel si e-maily. Přišlo mi několik mailů od mých přátel-doktorů. Už celé roky si píšu s doktory z celého světa. Často jsme si navzájem radíme s diagnózami a podobně.

 

Pročetl jsem si několik e-mailů a poté jsem se dostal k oné osudové zprávě. Psal mi můj přítel z Floridy. Zvědavě jsem otevřel mail a pozorně jsem si ho přečetl.

 

Nevím proč, ale bylo mi té mladé dívky líto. Život k ní byl nespravedlivý. Ale poté, co jsem uviděl kopii její karty i s její fotkou, něco se ve mně zlomilo. Když jsem se díval do její tváře, došlo mi, že k ní nebudu moct být lhostejný. Ta dívka vypadala tak křehce a nevinně. Vždy jsem si přál, aby takhle vypadala má dcera.

 

Ta iracionální touha mě přepadla nepřipraveného. Vůbec jsem nepřemýšlel, když jsem si rychle sbalil věci a mezitím volal Emmettovi.

 

„Ano?“ ozval se z telefonu hlas mého syna.

 

„Emmette, přijeď, prosím, co nejrychleji na letiště. Je to nutné.“ Vyhrkl jsem rychle. Emmett na okamžik ztichl.

 

„Děje se něco?“ ptal se podezřívavě.

 

„Všechno ti vysvětlím později. Setkáme se na letišti.“ Řekl jsem a zavěsil.

 

Popadl jsem svůj kufřík a pospíchal k autu. Cestou na letiště jsem málem prošlápl plynový pedál až na silnici. Vždycky jsem byl pro dodržování silničních zákonů, ale dnes mi to bylo jedno.

 

Smykem jsem zabrzdil před letištní halou a vyběhl ven maximální lidskou rychlostí. Se zamykáním auta jsem se neobtěžoval. Pravděpodobně ho někdo ukradne, ale to je v tuhle chvíli moje poslední starost.

 

S Emmettem jsem se setkal hned ve dveřích.

 

„Co se děje, Carlisle?“ ptal se hned.

 

„Jdeme zachránit nového člena naší rodiny.“ Řekl jsem jen. Emmett vedle mě na chvíli ztuhl, ale pak se rozřehtal na celé kolo.

 

„Juchuuu!“ radoval se. „Bratr nebo sestra?“

 

„Sestra.“ Odpověděl jsem.

 

„Jupí! Budu mít novou sestřičku! Ale teď na nás budou mít holky přesilu.“ Začal uvažovat nahlas. Brzy jsem ho přestal vnímat a zamířil k pultu, za kterým seděla postarší paní prodávající letenky.

 

Podařilo se mi sehnat letenky, a tak jsme s Emmem netrpělivě čekali, až naše letadlo přistane a my budeme moct nastoupit.

 

„Myslíš, že se opálím?“ zeptal se mě a hned se hlasitě zasmál svému vlastnímu vtipu. Hodil jsem po něm podrážděným pohledem. V jiné situaci bych se určitě zasmál, ale dnes jsem neměl náladu.

 

Během půl hodiny jsme již seděli v letadle na cestě do Jacksonvillu.

 

12. Kapitola

Edwardův pohled:

Stále žádná změna.

 

Tuhle větu jsem slýchával až moc často. Říkaly to sestřičky a i doktor. Pořád dokola…Bella byla stále v kómatu a Reneé mi za to stále přičítala vinu. Ani jsem se jí nedivil.

 

Položil jsem si hlavu k Belle na postel. Na hlasité pípání přístrojů jsem si již zvykl, a tak začínalo být uklidňující. Po pár minutách jsem upadl do sladkého nevědomí.

 

***

Díval jsem se do Belliných čokoládových očí. Sladce se na mě usmívala. Natáhl jsem ruku a jemně ji pohladil po tváři. Její úsměv se ještě více rozšířil.

Rozhlédl jsem se kolem sebe. Byli jsme na naší pláži. Slunce zrovna zapadalo, a tak se voda zabarvila do žluta.

„Je to úžasný pohled.“ Zašeptala Bella.

„Zdaleka ne tak úžasný jako pohled na tebe.“ Zašeptal jsem nazpátek. Belle naskočil rozkošný ruměnec. Sklopila oči a začala si žmoulat ret.

Pomalu jsem se k ní přiblížil. Objal jsem ji kolem pasu a přitáhl si ji blíž. Začal jsem ji líbat na krk a do důlku pod uchem. Bella slastně vydechla. Pokračoval jsem v prozkoumávání jejího krku, až jsem doputoval k jejím rtům. Jemně jsem ji líbl do koutku úst a poté jsem se vášnivě přisál na její rty.

Tiskli jsme se k sobě co nejsilněji. Každá skulinka mezi námi byla nevítaná. Drtil jsem její rty těmi svými a v tom…

… Jsem se probudil. Hlasitě jsem zasténal. Proč to nemůže být pravda?? ptal jsem se sám sebe.

„Pane Edwarde?“ ptal se doktor Adams. „Návštěvní hodiny už skončily. Musíte jít.“

 

Bez jediného slova jsem se zvedl a odešel z pokoje. Posadil jsem se na sedačku v čekárně. Tady jsem strávil již několik nocí. Doktor se na mě soucitně podíval, ale nějak to nekomentoval.

 

Emmettův pohled:

Carlisle je nějaký nevrlý. Takhle jsem ho ještě neviděl. Asi mu na té dívce hodně záleží. Sice netuším, jak někomu může záležet na úplně cizím člověku, ale fajn…

 

Naše rodina po pár desetiletích upadla do stereotypu. Už u nás v domě není vůbec zábava. Teď, s novou sestřičkou, se možná do našeho domu zase vrátí smích.

Na Floridu jsme se dostali s východem slunce. Nepozorovaně jsme proklouzli únikovým východem z letiště a upíří rychlostí jsme proběhli celé město až k nemocnici. Běželi jsme tak rychle, že náš žádný smrtelník nemohl vidět.

 

Schovali jsme se do stínu velké palmy před nemocnicí.

„Ehm…. A co teď?“ zeptal jsem se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na první pohled - 11. Kapitola a 12. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!