Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My new Life-Kapitola 8

1


My new Life-Kapitola 8Je mi líto, že to není moc dlouhé, ale nestíhám. Znáte to, konec roku, škola...

Bella



Chtěla jsem odejít,ale v hale se objevila Jane s Felixem.Jakmile nás spatřila,usmála se a pomalu přicházela.

,,Dlouho jsme se neviděli."Poznamenala.Potichu jsem zavrčela a instinktivně o krok ustoupila.

,,To co jsem ti řekla,to platí."Jane se na mě znechuceně podívala a pak střelila pohledem na Edwarda.

,,Rodinka je po hromadě?"Zeptala se Jane a Felix se nakrčil.

,,Zmlkni Jane."Varovala jsem ji.

Usmála se a odhalila řadu bílích zubů.

,,Kde máš Reneesme?"Uchechtla se a podívala se na Edwardovu reakci,ten jen nechápavě těkal očima mezi mnou a Jane.

,,Kdo je Reneesme?"Zeptal se nechápavě Edward a díval se mi při to do očí.

Uhnula jsem pohlede,otočila jsem se směrem k bufetu a odešla.Rychle jsem našla Reneesme,vzala ji do náruče a přiložila ji ruku k puse.

,,Nessi,teď musíš být zticha.Nikdo tě nesmí slyšet,je ti to jasné?"Kývla hlavičkou a já se otočila k Rose.

,,Musíme jít,nemysli na mě ani na Reneesme."Řekla jsem rychle.

,,Děje se něco?"Zeptala se a tvářila se vystrašeně.

,,Je tady."Rychle jí to docvaklo.

,,Letadlo?"Zeptala se.

,,Letí až za hodinu."Poznamenala jsem tiše.

,,Co budeme dělat?"V hlavě se mi rodily plány na útěk.Ovšem každý z nich byl,v tuhle chvíli,zcela nereálný.

,,Uvidíme."Odpověděla jsem tiše.

,,Jsi si jistá,že..."Zašeptala.Byla jsem si jistá,že Reneesme,Edwardovi,neukážu.Aspoň né,když je poblíž Jane s Felixem.

,,Tak půjdem."Šla směrem k odbavovací místnosti.Nessi jsem rychle natáhla kapucu.

Abychom došli k odbavovací místnosti,musely jsme projít chodbou, ve které nikdo nebyl.Už jsme skoro byly u dveří,když mě někdo chytil za ruku.Otočila jsem se i s Nessi v ruce.

Podíval se mi zpříma do očí a pak sklouzl pohledem do mé náruče.Rychle jsem ji podala Rose.

,,Hned příjdu."Řekla jsem,když jsem ji pokládala Rose do náruče.


,,To..."Podívala jsem se mu do očí,byl tak zmatený.

,,Co?"Zeptala jsem se.

,,Tys...Byla...Ty...Máš.."Snad si nemyslí,že mám někoho jiného.

,,Edwarde."Zašeptala jsem a zokroutila hlavou.

,,Nevěděl jsem,že máš rodinu,nikdy bych se nevrátil,kdybych to věděl."Vždy když se snažil udělat něco pro mé dobro,vždy to dopadlo špatně.

,,Nemám nikoho."Poznamenala jsem tiše

,,Nemusíš mi lhát,jen mi to řekni.Já se s tím smířím.Je samozřejmé,že j-"To co říkal mě zraňovalo.Jediný muž v mém životě byl on.

,,Edwarde,já ti nelžu."

,,Bells...Tak...Kdo to je?"Zase vypadal zmateně.

,,To je..."Nevěděla jsem,jak mu mám říct,že právě viděl svou dceru.Tu,kterou jsem před ním a jeho rodinou pět let utajovala.

,,Bello?"Vrušil mě z přemýšlení.

,,To byla Reneesme."Věděla jsem,že mu budu muset říct pravdu,ale neměla jsem ponětí,jestli to dokážu.

,,Reneesme?"Zeptal se.

,,Tvoje dcera."

 

 

 

Shrnutí povídek.


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My new Life-Kapitola 8:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!