Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My new Life-Kapitola 5

nbjgmbb


My new Life-Kapitola 5Další kapitolka, po dlouhé době. Doufám, že se bude líbit.

Bella

Brzdy zareagovaly příliš rychle.Kola se mi protočila,auto vyletělo ze silnice.


Náraz byl tvrdý.Předek černého VW byl rozdrcený o kmen,silného stromu.Skvěle!Ještě budu muset kupovat nové auto.Pomyslela jsem si.


,,Bello!“

,,Mami!“

,,Bello!“


Ani kdybych chtěla,nemohlo se mi nic stát.


Rychle jsem si uvědomila hlasy.Jacob,Reneesme a...To není možné.To není pravda.Mýlím se.


,,Rosalie?“zašeptala jsem.


,,Bello.Nic nedělej,dostaneme tě odtud.“Křičel Jacob.


Nečekala jsem.Lehce jsem kopla do dveří a ty se rozlétly.


,,Ups“


Jacob vypadal vyděšeně.

,,Jsi v pohodě?“Zeptal se.

,,Jo,nic mi není,jen to auto.“Ohlédla jsem se.Už to nebylo auto,smrtelník by tuhle nehodu nikdy nepřežil.


,,Maminko.“Zakřičela Nessa.

,,Jsem v pořádku,nic mi není.“Vzala jsem ji do náruče a objala.


,,Bello?“ NE,NE,NE,NE,NE!!!Neotáčej se,nedívej se,jen drž pevně Reneesme a uteč.Našeptával mi vnitřní hlas.Jenže,nešlo to,nohy se nechtěly hýbat a mysl se vzpírala.


Otočila jsem se.Stála tam stejně krásna,jako když jsem ji viděla naposledy.

,,Bello?“Vypadala zmateně,těkala očima mezi mnou a Reneesme.

,,Rosalie?“V kapse ji zavibroval telefon.


Rosalie


,,Rosalie,musíš to udělat.“Šeptala Alice.

,,Alice...Proč já?Ty jsi její kamarídka,jeď za ní ty.“

,,Rosalie,nemůžu.“Tohle mi nedělej!

,,Alice!“Sykla jsem na ni.

,,Prosím.Jde o Reneesme.“Reneesme?Kdo to je?Sakra Alice.Tohle se mi nelíbí,proč bych měla za Bellou jet já?Po tom co jsme ji udělali?Po tom co jsme ji opustili a nechali ji ve Forks samotnou?Alice se asi zbláznila.

,,Kdo je Reneesme?“Zeptala jsem se.

,,Rosalie,jsme příliš blízko,musíme jít dál.Běž čtyři minuty tímhle směrem.“Ukázala na sever.

,,Přijdu tam za tebou a vše ti vysvětlím.Musím něco přinést.“



,,Jen mě poslouchej,ano?Neptej se,ne teď.“Neměla jsem čas na námitky,okamžitě spustila.

,,Když jsme se vrátili s Bellou a Edwardem z Itálie,viděla jsem,že ji opustí.Nevím proč to udělal,netuším to,ale něco ho přimělo.Jenže...“Vypadala tak ustaraně,cokoliv viděla neznamenalo nic dobrého.

,,...Bella není člověkem.“Dořekla.

,,Cože?“Vyjeveně jsem se na ni podívala.

,,Celou tu dobu byla Bella tady,v Denalli..Po té co jsme odjeli mi Bella zmizela úplně,něco blokovalo mé vize.Zprvu jsem si myslela,že je to vlivem Jacoba,ale pak se objevil první útržek.Kočárek.Tehdy jsem ještě netušila,co to znamená,ale Tanya mi vše vysvětlila.“Na chvíli se odmlčela a očima pročesávala okolní les.

,,Když se Tanya poprvé setkala s Bellou,byla už v jiném stavu.Tanya ji slíbila,že ji pomůže.Necelých devět měsíců se o ni starala,a pak ji musela proměnit.Bella při porodu ztratila hodně krve a měla nalomenou páteř.Měla štěstí,že se Tanya ovládla.“

,,Alice...to nejde!Sama víš,že upíři nemphou mít děti!“

,,Taky mi to přišlo divné,ale Tanya pátrala ve starých legendách,prý je to možné.“

,,To by,ale znamenalo,že...“

,,Ano,Edward je otcem.“

,,Ví o tom?“Vyděšeně se na mě podívala.

,,Samozřejmě,že ne.Víš co by udělal?Asi by se znovu rozjel do Voltery!Tentokrát by mu Aro vyhověl!!!Aro touží po Reneesme,Edward by mu akorát pomol.Ros-“Chytla se za spánky.

,,Alice?Děje se něco?Alice.“

Chvilku byla mimo,pak se na mě kajícně podívala.

,,Rose,prosím,kvůli té malé.Musíš jim pomoc.Musíš je zachránit.Prosím.“

Kývla jsem hlavou.


Z kapsy saka vytáhla obálku a vtiskla mi ji do ruky.

,,Děkuju.“Řekla,rychle mě objala a utíkala směrem na východ.



Vystoupila jsem z auta a natočila se směrem k lesu.

,,Kde je?“volala jsem do lesa.Posledně jsem tady byla před pěti lety...Nevím,kde se ve mně bral ten soucit,ale Belle jsem musela pomoct.

Z lesa se ozvalo vrčenía mezi stromy se myhl jeden pár očí.Pousmála jsem se.

,,Chci je vidět,vím,že je tady!Je to nutné!Hrozí jim nebezpečí!“Připadala jsem si jako blázen.

Uběhlo asi pět minut,než se mezi stromy objevil Jacob Black.

,,Co tu děláš?“Zeptal se.

,,Vím,že je tady.Chci s ní okamžitě mluvit.“Pak jsem uviděla toho nádherného andílka.Nevím proč,ale pohltil mě pocit radosti a pýchy.


Slyšela jsem prudké brždění.

Auto vyjelo ze silnice a prudce narazilo do stromu.Předek černého VW byl na šrot.


,,Bello!“Zařval za mnou Jacob.

,,Mami!“Krásnější hlásek jsem nikdy neslyšela.Rychle jsem si uvědomila,že v tom autě je Bella.

,,Bello!“Zakřičela jsem.


Jacob běžel k autu a křičel,nevšímala jsem si toho.Z auta se ozval tichounký hlásek.

,,Rosalie?“V tom hlasu bylo tolik bolesti,tolik špatných vzpomínek.To co si protrpěla muselo být strašné.Jakmile se vrátím,Edwardovi zakroutím krkem,najít nějakou záminku nebude těžké.



,,Bello?“Těkala jsem očima mezi ní a Reneesme.

Šáhla jsem do kapsy pro telefon.


,,Halo?“

,,Jsou v pořádku?“Zeptala se Alice.

,,Jo.Obě jsou,tak...“Neměla jsem slov.

,,Já vím.Díky Rose.“Sklapla jsem telefon a zastrčila zpátky do kapsy.


Bella se na mě dívala zmateně a toho andílka si tiskla k hrudi.

,,Bello,prosím,než cokoliv uděláš,nech mě to vysvětlit.“Natáhla jsem k ní ruku.

,,Rosalie,není co vysvětlovat.“V oku se jí zatřpitila slza.Zabolelo mě to.

,,Máš pravdu.Nemáme na to čas.“



Bella


I když se snažila mluvit potichu,v telefonu jsem slyšela Alici.V hlavě mi přeběhl obrázek mé nejlepší kamarádky.Nebo spíš mé bývalé nejlepší kamarádky.


Natáhla ke mně ruku.,,Bello,prosím,než cokoliv uděláš,nech mě to vysvětlit.“Co chceš vysvětlovat.Opustili jste mě.To je vše.Odešel.To chceš vysvětlit?Není třeba,bolí to i tak.

,,Není co vysvětlovat.“Měla jsem na krajíčku.

,,Máš pravdu.Nemáme na to čas.“Chytla mě za loket a táhla k autu.

,,Rosalie!Co to děláš?“

,,Musíme od suď vypadnout.Volturiovi jdou po Reneesme.Není čas na vysvětlování,musíme jet.“

,,Kam musíme jet?“

,,Musí se o ní dozvědět.“

Zastavila jsem se na místě.Ne,ne,NE!!!Nemůžu.On...Já...

 

 

 

Shrnutí povídek.

 

 

Doufám,že se vám to líbilo.Nwm kdy bude další kapitola.Důvod:špatná nálada.Není to výmluva,ale nechci nechat Edwarda rozthat na kousky.Myslím,že by se vám to nelíbilo a mě v konečném efektu asi taky ne.Poprosím o komentíky.

 


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My new Life-Kapitola 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!