Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj osobní anděl - 6. kapitola

Kellan Lutz 1


Můj osobní anděl - 6. kapitoladalší kapitola je trochu kratší...sedmá zas bude delší tak se omlouvám :)a zkusila sem novou úpravu textu..snad to je přehlednější..díky za komentáře moc mi pomáhaj :)

Vešli jsme do mého pokoje a mě trochu překvapilo, když se zarazil ve dveřích. ,, Co se děje??" Koukal udiveně:,, No víš já nemůžu dovnitř dokud mě nepozveš. Upíří zásady" zasmál se. Pokynula sem rukou, aby šel dovnitř a zamířila k posteli na kterou jsem si sedla. Jen koukal a tak následovalo další pokynutí ruky. Zatvářil se útrpne:,, Takhle to neplatí Bello, musíš to říct." Musela sem se smát:,, Já vím, jen jsem tě zkoušela. Tak se nezlob prosím a pojď dál." Okamžitě vstoupil a než sem mrknula stál u postele a na tváři šibalský úsmev. ,, No tak tohle se dělá?? Takhle mě mučit?? To ale vůbec nebylo hezký" tvářil se uraženě. A pak aniž bych to čekala se nahnul a políbil mě. Bylo to jako obvykle. Pomalý a lehký polibek. Pak se jako vždy odtáhl a já věděla, že už překračujeme meze.

Další dva dny proběhly tak jako ten dnešní. Každou noc na louce a ráno u mě v pokoji. Ve škole ovšem k ničemu nedocházelo - zatím. Edward říkal, že by nebylo dobré, kdybychom náš vztah uveřejnili. Aspoň prozatím. To se mi ale nelíbilo. Toužila jsem po našich dotecích i ve škole. A bylo opravdu těžké soustředit se na hodinu biologie, když Edward seděl vedle mě a já měla možnost se ho dotknout, ale věděla že nesmím. Často se tomu smál a slíbil, že už brzy to bude jiné. Jen co mě představí rodině. To bylo dohodnuté na pátek večer a tak sem se docela těšila.

Když byl konečně ten očekávaný pátek byla u mě zřetelná značná nervozita. Toho si Edward všimnul. ,, Neboj dám na tebe pozor. Nikdo tě nekousne, to ti přísahám. Nikdy bych to nedovolil." Odpověděla jsem s úsmevem:,, Já se ale nebojím toho, že mě někdo kousne. Já se bojím toho, že se na mě naštvou, protože jsem jen člověk." Jen se začal smát. ,, Ty jsi opravdu roztomilá lásko." Pak se najednou zarazil. ,, Co se děje??" hlas se mi zlomil. ,, Nic já jen, že tak sem ti ještě nikdy neřekl a nevím jestli ti to nevadí." Zatvářila jsem se uraženě. ,, Proč by mi to k sakru mělo vadit. Já tě miluju. Je to nádhera slyšet to od tebe, je to jako z úst anděla. A věř mi opravdu se mi tohle nové oslovování moc líbí ............lásko" řekla jsem a začervenala se. Přišel ke mně a jemně mě políbil. ,, No půjdu se převléknout ať můžeme vyrazit." Jen pokýval hlavou. Vůbec sakra netuším, co si na zebe vzít, kdy vás váš upíří miláček bere představit své rodině. Nakonec padla volba na sukni a tričko na ramínka. Hned jak sem byla hotová utíkala jsem dolů. Když mě viděl usmál se. ,, Copak? Není to vhodný??" v hlase rozpaky. ,, Je to pravej opak, je to nádherný. Tohle by mělo být zakázaný. Po tomhle musí být moje sebekontrola ještě větší." Zase sem zčervenala. Jen se usmál a pak jsme nasedli do auta a mířili ke Cullenovým.

K domu jsme dorazili neuvěřitelně rychle. Ale já chápala, proč se Edward ta vyžíval v rychlé jízdě. Vždyť já sama jí milovala. Ihned jakmile zastavil vyskočil z auta a už mi otevíral dveře. ,, Připravená?? Jen sem se usmála. Vzal mě za ruku a vykročili jsme do tmy k jejich domu. Otevřel mi dveře a já zůstala bez dechu. Ten dům byl nádherný. Musela sem asi vypadat jako pitomec, protože mě Edward vzal a za ruku a řekl:,, Líbí lásko??" Následovalo moje kývnutí, jako vždycky, když jsem byla udivená. ,, Tak pojď v obýváku na nás čeká moje rodina a pak ti ukážu klidně celý dům" usmál se. Stisk mojí ruky zesílil, protože zesílila nervozita. Zase se jen usmál a šli jsme do obýváku. Tam mě moje udivení zastihlo znovu. Takový obývák snad nemá ani anglická královna. Byla to nádhera. Na obrovském gauči tam seděla celá rodina. Všichni se usmívali až na jednoho.lepší sem nenašla i když já si jejich obývák představuju krásnější :))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj osobní anděl - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!