Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj osobní anděl - 23. kapitola

Tie jeho oči <3


Můj osobní anděl - 23. kapitolano tak další dílek ... vrátí se Edward nebo ne?? bude znova fungovat schopnost Belly?? tak čtěte a uvidíte :)) komentíky potěší :)

Vůbec jsem nechápala proč to nefunguje, když s Emmem to bylo tak rychlé. ,, Hmm no třeba mě miluješ mnohem víc než Edwarda.“ Smál se Emmett. V jinou chvíli by to bylo vtipné, ale já se teď zaobírala tím proč to nepůsobí a byla sem proto trochu protivná.

,, Sakra Emmette teď není čas na vtipy. Nevím proč to nefunguje a chci Edwarda tady a to HNED ! !“ To chci Edwarda tady a to hned jsem opravdu zakřičela jako nějaký cvok. Ale ono to zabralo a najednou stál Edward vedle mě. ,, Páni. To bylo něco neuvěřitelného. Jako kdybych letěl. Na tu dálku je to mnohem lepší než jako předtím v pokoji.“ Já na nic nečekala a skočila jsem mu přímo do náruče. Podíval se na mě nechápavým pohledem. Pořád mě držel v náručí a přitom se ptal. ,, Copak se stalo lásko?? Proč si tak moc rozrušená?? Já jsem tady s tebou.“ Pak si mě ještě víc přitiskl k tělu aby mě tak uklidnil.

,, Ono to nejdřív nefungovalo. Volala jsem tě třikrát a až na potřetí to vyšlo.“ Otočila jsem se na Carlislea. ,, Proč to tak je??“ Chvíli přemýšlel a pak řekl. ,, No podle mého je tvoje moc ovládaná emocemi to je znatelné a jelikož je to nové a ta dálka byla opravdu až moc tak to vyšlo až na potřetí. Budeme každý den cvičit a uvidíš, že se to zlepší.“ Tím mě uklidnil. ,, Děkuju.“ To bylo jediné na co sem se zmohla. Pak jsem se znovu přitiskla k Edwardovi, který mě pořád držel v náručí. A pak jsem se omluvila Emmettovi. ,, Promiň bráško. Moc mě mrzí, že sem na tebe tak vyjela.“ Zatvářil se chápavě. ,, Já to chápu. Měla si starost aby se ti vrátil tvůj tygřík že??“ A při posledním slově už se smál tak, že jsem měla pocit, že puknou skály. Ale museli jsme se smát všichni.

Pak se najednou Alice zarazila a hleděla nepřítomně před sebe. Všichni jsme věděli, že má vizi, ale jen ona věděla jakou. Než jsem se jí stačila podíval to mysli vize skončila. Alice nebyla schopná slova a Edward jen vrčel a víc si mě tisknul k tělu. Kdybych byla člověk určitě bych měla pár zlomených žeber. Všichni je sledovali. ,, Co se stalo?? Řekne nám to už jeden z vás??“ Emmett už to nemohl vydržet, asi tak jako nikdo z nás. ,, Já …no já

Edwarde jak je tohle možný?? Já to nechápu. Tohle je hrozný. Bude to mít následky pro celou naší rodinu pokud se to stane.“ Teď už to nevydržela ani Esme. ,, Tak řekne nám někdo, co se stalo??“ Všichni byli nedočkavý a tak ani Jasper nedokázal nikomu upravit emoce. ,, Edwarde řekni mi co se stalo??“ Upírala jsem oči na Edwarda a čekala, co mi řekne. Postavil mě na zem a i když to nepotřeboval nadechl se a začal vysvětlovat. ,, Asi jsme je přehlédli když jsme s Bellou trénovali, ale bylo tu pár upírů. Nic určitého nechtěli, ale když viděli jakou má Bella schopnost.“ Odmlčel se. ,, Tak co Edwarde, co se stalo po tom co to zjistili??“ Ptala jsem se skoro hystericky. ,, Chtějí tě dostat k nim. A to po dobrém nebo po zlém. Nevzdají to dokud se k nim nepřidáš.“ Na posledním slově se mu zlomil hlas, což u něj nebylo obvyklé. ,, Pane bože. Zas problémy kvůli mně.“ Všichni zavrčeli. ,, Bello snad si nemyslíš, že ti to někdo vyčítá. Opravdu nevyčítá a mě můžeš věřit. Všude je jen strach o tebe. A mě můžeš věřit.“ Řekl mi Jasper. ,, Já vím, ale neohrozím vás kvůli mně.“ Chtěli něco říct, ale já pokračovala. ,, Jak to ovlivní celou rodinu Edwarde??“ Podíval se mi do očí a začal vysvětlovat znovu. ,, No nebudeš chtít a budeš s nima bojovat, ale prohraješ a pak je jasný co udělám já.“ Odmlčel se. Já na něj jen zírala a tak pokračoval. ,, No přece si nemyslíš, že bych to nechal jen tak. Samozřejmě tě půjdu pomstít, ale bude jich moc a tak to nedopadne jinak než s tebou. Aspoň ale nebudu ve světě ve kterým ty nejsi.“ To mě naštvalo. ,, Tak nemluv Edwarde já ti to zakazuju. A pokračuj co bude pak??“ Jen se zašklebil a pokračoval. ,, No mě bude chtít pomstít moje rodina a jedinej kdo zbude………no prostě to bude jako kdybychom nikdy neexistovali. Jedinej Carlisle to přežije.“ Celá rodina Cullenových až na jednoho zemře kvůli mně?? To nemůžu dopustit. Odejdu. A ještě dnes v noci. Tak alespoň budou v bezpečí a já už si s nima nějak poradím. Nebo prostě umřu. To je fuk na mě nezáleží. V tom mě ale z myšlenek vytrhlo Edwardovo vrčení a to dost zuřivé. Musím přiznat že po dlouhé době jsem se ho opravdu bála. Jasper to asi vycítil. A mě zalila vlna pohody a klidu. Mrkla jsem na něj.

,,Edwarde mírni se proboha trochu. Děsíš Bellu tak, že mě stálo hodně úsilí dostat jí znovu do klidu. Takhle vrčet jsem tě snad ani já neslyšel. Zklidni to trochu.“ Jasper tím Edwarda opravdu zklidnil. Já se ani nevím jak posunula tak, že jsem teď byla asi 2 metry od Edwarda. A aniž jsem si toho všimla tak byla přikrčená. Ne jako přípravu na útok. Spíš jako přípravu na facku. Edward rychle překonal vzdálenost mezi námi. Objal mě a pak řekl. ,, Lásko moc se omlouvám. Neboj se já ti neublížím. Nikdy. Nechtěl jsem tak vrčet, ale co si myslíš, že chceš dělat. Zapomněla si, že ti můžu číst myšlenky?? Nikdy ti nedovolím odejít a nechat se dobrovolně zabít pro naše dobro. To bych se musel zbláznit.“ Pak mě začal líbat. Strach byl ten tam a nahradila ho touha líbat ho do konce věčnosti. Což prakticky nebude nikdy.

 

Pak, když jsme skončili jsem se zeptala Alice. ,, Alice kdy se to stane?? Kdy přijdou??“ Znovu se zadívala do budoucnosti a pak řekla. ,, Bude to asi tak za měsíc.“ Hlavou mi proběhla myšlenka na naší svatbu. Edward mě pohladil po zádech. ,, Neboj lásko svatbu máme připravenou na příští týden. Četl jsem to v myšlenkách své sestřičky.“ Musela jsem se zasmát. ,, Alice stihneš to všechno připravit??“ Ta se jen usmála. ,, Bello jako bys mě neznala. Většinu věcí už mám zařízených. Teď stačí jen tvůj souhlas a můžem začít připravovat.“ Celá zářila a Edward si odkašlal. ,, No jistě. Tvůj souhlas má taky určitou váhu bráško.“ A odtančila do domu. Až teď jsem si všimla, že tu stojím jen já a Edward. Stáli jsme zase kousek od sebe. Chtěl ke mně přijít a obejmout mě, ale já uhnula. Zkusil to znovu, ale má reakce zůstala stejná. Dál už nic nezkoušel jen se na mě díval a v očích otázky. Nic jsem ale neříkala tak začal. ,, Co sem provedl?? Udělal jsem něco špatně?? Nebo proč se ke mně tak chováš?? Proč mě tak mučíš??“ Byl jako smutné štěně. ,, Já mám jen strach.“ Vykulil oči. ,, Z čeho??“ Dusila jsem v sobě smích. ,, No říkal si, že si to vyřídíme, to o čem sme mluvili s Esme.“ Najednou mu to docvaklo. ,, No jistě to jsem slíbil.“ Pak se usmál. ,, A sliby se mají plnit.“ V tom mě vzal do náručí a utíkal se mnou neznámo kam.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj osobní anděl - 23. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!