Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonrise - 3.Adopce


Moonrise - 3.Adopce3.kapitola Moonrise....


3.Adopce



,,Miláčku! Máš všechno zbalené?!'' hulákal na mě Emmett z jakého si obýváku.

Stála jsem v ložnici, předemnou byly kufry, vše bylo připravené, za deset minut zapadá slunce, převozník už čeká na druhé straně na svou loď.

V duchu jsem si říkala: ,,Bude to v pořádku, zvládneš to.''. Kéž by to byla pravda. Po tolika letech dostanu takovou příležitost, nesmím ji promrhat. Jestli to nezvládneme s Emmettem, dalších sto let nedostaneme povolení od Carlislea. Nesmíme selhat. Budu si muset promluvit s Jasperem, i na něm záleží, i když si na Nessie už zvykl, všichni přeci víme, že to je poloviční člověk.

Stála jsem jako přilepení k zemi, kdybych byla člověk, určitě by mě bolelo břicho, tou nervozitou, moje srdce by mělo tep nejméně dvestě.

Kdo to kdy slyšel, aby si upíři chtěli adoptovat lidské dítě, už si představuji výraz v Edwardově kamenné tváři. Avšak já mám silný argument, když si přivedl Bellu, nikdo proti tomu nic neměl, neměla jsem ji ráda, nepochopila jsem nikdy, jak mě Edward mohl odmítnout a jak se mohl zakoukat do tak obyčejné ženy s průměrnou krásou ( můj názor je, že Bella a samotná Kristen Stewart je pěkná, toto je jen pohled božsky krásné Rosalie ). Teď jsem pochopila, že krása není vše, tedy jak pro koho.

Když jsem byla člověkem, v mé době byla krása a peníze vším, co si člověk mohl přát. Mnoho lidí mi závidělo. Líbilo se mi to, že mi všichni záviděli mojí přírodní krásu.

Ale tyto časy jsou pryč a doba se mění, upíři se mění.

Dveře se otevřely a Emmett vstoupil do ložnice: ,,Lásko, je čas, měli bychom už jít, musíme stihnout letadlo.''.

,,Ano broučku, já vím, jen mám takový divný pocit.''.

Přetoupil přede mě, dal mi své ruce pokryté kůží tvrdosti vyšší než diamant na ramena: ,,Jsi nervózní viď?'' nedokázala jsem mu odpovědět.

Náš pobyt na ostrově se zkrátil z původních dvou týdnů na necelé dva dny.

,,Jsem blázen, že jsem ti to odsouhlasil.'' objal mě.

,,Půjdeme?'' zeptal se mně, stále mě objímajíc.

,,Ano.''.

Vzal kufry jednou rukou a druhou mi sevřel mou ruku.

,,Byly to naše nejkratší líbánky, co jsme zažili.'' s ůsměvem řekl, když jsme ,,šli''. k lodi.

*   *   *

Když jsme seděli v letadle, přemýšlela jsem nad svým dosavadním životem. Určitě se změní, jestli to nedokážu, ale jaké dítě bych chtěla? Budu mít mateřské pudy? Je to vůbec u upírských žen možné? Dokážu mu neublížit?

Začalo se rozetmívat a já uviděli letiště v Portlandu: ,,Emmette lásko, proč přistáváme tady v Portlandu?''.

,,Protože nejbližší letiště k Paisley jsou uzavřena z důvodů rekonstrukce.''.

,,Aha.'' odpověděla jsem mu.


*  *  *

Vystoupili jsme z Emmettovýho auta, Emmett vzal do ruky kufry, vběhl do domu a vrátil se zpět: ,,Jsou tam všichni i Jacob.''.

Zhluboka dýchat...Bože!!! Vždyť já dýchat nepotřebuji!! Už blázním...Emmett mě vzal za ruku políbil mě na čelo a řekl: ,,Zvládnem to, buď klidná.''

Vešli jsme do domu: ,,Hej, mohli byste na chvíli jít všichni sem, chtěli bychom vám něco oznámit.'' volal Emmett z obýváku.

,,Copak se děje Rosalie?'' zeptala se starostlivá Esme.

,,OMG!'' vykřikla Alice, která právě zahlédla ve vizi naši novinu.

,,Prosím Alice¨, nech nás to povědět.'' řekla jsem ji.

,,Dobře.'' usmála se.

,,Jsi nervózní Rosalie.'' podíval se na mě Jasper, který se chystal moje pocity nejistoty nejspíš potlačit.

,,To je u tebe Rose neobvyklé.'' podíval se na mě Edward. Bylo to těžké před ním udržet myšlenky na uzdě, myslela jsem jen na nervozitu, strach.

,,Carlisle, Esme a všichni přítomní. Chtěla bych vám oznámit novinu. Předem chci říci, že veškerou zodpovědnost beru na sebe.'' uf, Emmett mě chytil silněji a pověděl to za mě: ,,Jak všichni víte, Rosalie si vždy přála mít děťátko.'' nenechala jsem ho domluvit: ,,Chtěla bych malé dítě.''

Carlisle se na mě podíval, překvapen mým nápadem: ,,Rose, víš, že novorozené děti jsou nebezpečné, velice nevyzpytatelné.''.

,,Ona nechce upíří dítě, chce si adoptovat lidské dítě.'' informoval všechny přítomné Edward, který mi přečetl myšlenky, jako vždycky.

Jacob vyplivl colu, kterou právě pil: ,,Páni, tak to je...'' Esme mu podala papírovou utěrku na utření.

,,Zvláštní. Rose, je to velká zodpovědnost, nevím jestli to zvládneš.''.

,,Zvládne to.'' pověděla Bella, dlužila mi zastání, když ona byla na mém místě, také jsem se ji zastávala, když čekala Renesmee.

,,Jak Rosalie řekla, veškerá zodpovědnost je na nás.''.

,,Chceme jen povolení, jestli to můžeme zkusit. Jaspere, zvládneš to? Dovolíš nám to?'' podívala jsem se na Jaspera prosebným pohledem, kdybych mohla rozplakala bych se.

Alice ho chytla za ruku, podívala se mu do očí: ,,Samozřejmě, že si můžete pořídit dítě. Bude to legrace.'' pověděla za něj.

,,Povolíme vám to, ale...'' chytla mě za ruce Esme.

,,..veškrou zodpovědnost nesete vy.'' dořekl to Carlisle.

,,A jak staré dítě si chcete pořídit, přiletí čáp nebo vrána?'' zeptala se Nessie.

,,Byla by to...'' nestihl to Emmett doříct: ,,..chlapeček.''.

,,No, asi si to budeme tyto detaily muset nechat ještě projít hlavou..''informovala jsem přihlížející.

Emmett mě vzal za ruku a šli jsme daleko do lesa, tam kde by nám Edward nemohl číst myšlenky a Jasper měnit náladu.


*     *       *


Seděli jsme na kameni a přemýšleli: ,,Emmette ty chceš vážně holčičku?'' nikdy bych to do něj neřekla.

,,Ano, jmenovala by se Rosaleen.'' džel mě, když jsem si mu sedla do klína.

,,Dobře, základ máme, ale já myslím, že bychom se neměli brat úplné mrně.''

,,Tak 14 - 13 let?''

,,Emíku, to je moc tak 6 - 7let?''

,,Rose, musí to být dítě, které by pochopilo kdo jsme a nebálo by se nás takže 12 - 13let to je moje odpověď.''

,,Emme, ale v dětských domovech jsou děti tohoto věku, no jaksi darebáci.''

,,Rose, moc se díváš na filmy. Zkusíme tuhle věkovou hranici a jestli nikoho tady v Oregoně nenajdeme, pak to uděláme po tvým. Ok?'' podíval se na mě.

,,Dobře lásko.'' políbila jsem ho.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonrise - 3.Adopce:

 1
19.12.2015 [15:03]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!