Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonrise - 2.Líbánky

spwolf


Moonrise - 2.Líbánky2.kapitola Moonrise...


2.Líbánky



Dojeli jsme k přístavu, kde stála zakotvená loď, na níž byl muž. Vystoupili jsme z auta, které jsme zaparkovali na nejbilžším parkovišti, v okolí nebylo moc lidí, ale slunce už vyšlo. Emmett si nasadil kapuci a rukavice a šel za převozníkem, kterého podlatil, aby odešel, Emmett mu zamával balíkem před obličejem a tak, muž odešel. Vystoupila jsem rychle z auta, zahalená kabátem a 'vyskočila' jsem na loď. Kde už čekal Emmett: ,,Tak zlato, je to zařízené ten muž říkal, že ti výzkumníci jeli na nějaký seminář či co do Canbery na týden, takže na ostrově budem úplně sami, skvélý viď?'' pohladil mě po tváři.

,,Emmette, mě nebaví být takhle zahalená, nemohl by si lásko jít pro věci do auta? Měli bychom už vyjet, než nás někdo uvidí a pomyslí si, že jsme blázni, zahalení takhle uprostřed léta.''.

Francouzským polibkem mě políbil a šel lidskou chůzí pro kufry. Ach, jak já ho miluji. Vždy, když se mu podívám do tváři, vidím ho jako dnes, v ten den, kdy ho napadl medvěd, ty jeho kudrlinky a jeho růžovoučké tvářičky, jak byl nádherný, avšak teď je ještě krásnější.

Nastoupil na loď s kufry, držel je v ruce, jako by byli nadnášeny samotným vzduchem. Nastartoval loď a my vypluli, sundala jsem si kabát a Emmett rukavice a kapuci. Sedla jsem si mu na klín, on mezitím řídil loď a prohmatával se mi ve vlasech.

,,Ale, lásko nechme si to na ostrov, přeci nechceš narazit do útesu?'' usmála jsem se na něj.

,,Tak narazíme na útes, no a? Jediný, kdo by to nepřežil, by byl ten útes.'' usmál se.

Já mu úsměv opětovala: ,,To máš pravdu.''.

Cesta po moři netrvala dlouho, Emmett jel taky plnou rychlostí. Nedočkavec...Vstala jsem, ale on mi položil ruku na rameno a řekl: ,,Jen seď. Chvíli počkej''.

Vzal kufry a odběhl a za méně než 'vteřinu' byl zpátky. Vzal mě do náručí a udělal jen pár kroků a byli jsme v domě.

Myslela jsem si, že to bude horší, nějaká chatka, ale Emmett si umí vybírat. Stála tam vila velikostí podobné té v Paisley v Oregoně.  Poté co Renesmee dovršila 3 roku, jsme se museli odstěhovat, upíři nestárnou a Carlisle říkal, že v nemocnici kolují nějaké řečí o tom, že tak krásně vypadá v tolika letech, prostě to bylo neodbitné.

Vešli jsme dovnitř, tedy Emmett držíc mě pořád v náručí. Vyběhl schody a my se objevili v nádherné ložnici, vybavená dubovým nábytkem a nažloutlými stěnami. Nejjemnější koberec i pro upíra barvy žluté a nádherná postel ze dřeva s nebesy.

,,Miláčku je tu malý problém.'' pustil mě na zem a chytil mě za ruku.

,,Myslíš tu postel ze dřeva viď?'' podívala jsem se na něho a zasmála jsem se.

,,No, milovat se můžeme i někde jinde..' zamyslel se.

,,A kde?'' šáhla jsem mu na zadek.

,,Co kdybychom si šli zaplavat?''

,,Myslím, že vím kam tím míříš...''

,,No tak beruško, zalovíme si, hmm..co ty na to?''

,,A já si myslela, že máš chuť na něco jiného...''

Sešel dolů, já jsem se zatím převlékla do plavek (http://www.astratex.cz/plavky-goldglow/eroticke-pradlo nádherný že? ).

,,Wau..ty jseš, ale kočka, že mě nechytíš.''rozeběhnul se ke pláži.

,,Jen počkej!'' rozeběhla jsem se za ním.

Emmett byl rychlejší a tak, byl dříve ve vodě než já. Plavala jsem za ním, objala ho a začali jsme se líbat a zároveň i potápět, jelikož jsme vzduch nepotřebovali, jen tak jsme se milovali, nadnášejíc se přílivem a odlivem. ( pokračování této scény od 15 let, tak kdo chce můžu poslat )

*           *            *

Vylezla jsem z vody, a šla si lehnout na rozpálený písek.

,,No tak Rose, neopaluj se a pojď do vody, viděla jsi toho žraloka?'' plaval si ve vodě.

,,Ano, nechám ho tobě.'' sledovala jsem zápas Emmetta vs. Velký Bílý, chudák ryba. Žralok se na Emmetta vrhl, ale neměl šanci vyhrát. Chtěl se do Emmetta zakousnout, ale nevydařilo se mu to, Emmett mu rozlámal čelist, zakousnul se do něj a celého vypil. Bezvládné tělo žraloka klesalo na dno moře.

V tom jsem dostala chuť na něco velkého, vzkouzla jsem do vody.

,,Drahoušku Emmette nemáš ještě na něco chuť?'' pohladila jsem ho po břichu.

Plavali jsem asi 10 minut a objevili jsme se u severu Austrálie, kde se vyskytuje určitý druh velryb. Naštěstí jsme jednu zastihli. Emmett se už na ní chtěl vrhnout, ale já na něj zavolala: ,, Počkej! Teď je řada na mě!''.

Začal jsem pronásledovat velrybu, jako kdyby cítila nebezpečí, dala se na útěk, avšak já  byla rychlejší, zakousla jsem se pod levou prsní ploutev a téměř ji vypila, to se tam objevil Emmett a zakousl se také pod prsní ploutev, ale na druhé straně.

Plni krve jsme se vydali do domu. Emmett si sundal mokré plavky ( http://www.swimmax.sk/m_sortky/m_shorts_bombora.html ). Šla jsem si obléknout košilku ( http://www.extra-pradlo.cz/damske-spodni-pradlo/alexia-kosilka-beauty-night/ ). Podívala jsem se do velkého zrcadla, vzala jsem si polštář a dala si ho před břicho, představovala jsem si, že jsem těhotná..popadla mě úzkost, chtělo se mi plakat, ale nebylo to možné.

Popřemýšlela jsem, dala si pro a proti na váhu a dostala jsem nápad, adoptujeme si s Emmettem děťátko..., seběhla jsem ze schodů a přisedla si k Emmettovi.

,,Vypadáš úchvatně.'' začal mě líbat po krku.

,,Emmette, chtěla bych ti něco říct.'' zamyslela jsem se, podívala se na obrazovku televize, Právě běžela zpráva, že zase nějaká matka odložila své dítě do popelnice. Jak kruté ty lidské matky jsou!!! Křičelo mé vnitřní já. Já bych dala cokoliv za to, abych mohla mít dítě a oni své děti dávají do popelnic a vystavují je nebezpečí - smrti.

Teď jsem si byla jistá. Proč by musela být Esme jenom matka, já nechci být věčná dcera, chci být matkou..

,,Emmette, co kdybychom si adoptovali děťátko..'' vypnul televizi, vzal můj obličej do dlaní a řekl: ,,Přece víš, jak jsou novorození upíři nebezpeční?''

,,Já nechci upíří dítě, já chci adoptovat lidské dítě..''.

Dal si ruce na sebe a začal přemýšlet: ,,Rose, miluji tě a vím, že si přeješ mít dítě za každou cenu, ale nevím jestli bych tomu mrněti neublížil a co Jasper?''

,,Prosím lásko, zajdeme se aspoň podívat do domovu pro děti a rozhodneme se.''

,,Rose, to dítě bychom vystavovali nebezpečí, dřív nebo později bychom mu/ji museli říct o naší existenci a kdyby se to dozvěděli Volturiovi..'' nenechala jsem ho to ani doříct: ,,Ale Volturiovi stejnak přijdou, už kvůli Renesmee, no tak Emiku, zkusme to..''.

,,Je to šílené a víš co nám řekne Esme s Edwardem?'' kdybych ho neznala, myslela bych si, že mu hrozí kolabs.

,,Máme podporu Carlisleho a Belly, já Belle také pomáhala, takže teď ona musí pomoci mě.'' uvažovala  jsem dál potichu.

,,Ty mi nedáš pokoj, viď?''

,,Budu tě otravovat celou věčnost.''

,,Tak to abych navštívil sopku Vesuv.''

,,To není vtipné.'' zamračila jsem se.

,,No, když dám pro a proti tak z toho vyjde, že by to mohlo jít.''

,,Páni jsi ten nejlepší upíří chlap pod nebem!'' celá šťastná jsem ho objala a líbala.

,,Edward s Esme nás spálijou.'' řekl si potichu pro sebe, ale já to stejně slyšela.


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonrise - 2.Líbánky:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!