Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonrise - 1.Cesta

Alice a Jasper tapetka by Alice


Moonrise - 1.CestaPrvní kapitola Moonrise...příběh o Rosalii a Emmettovi po Breaking Dawn...

 

1.Cesta


Vstala jsem z postele a šla si načesat své blonďaté vlasy, pozorovala jsem svou bledou tvář v zrcadle, dívala jsem se tam už mnohokrát, ale ani jednou jsem tam neviděla známky stáří. Ach, jak bych si přála být člověkem, Emmetta miluji, ale přála bych si mít děťátko, být matkou musí být ta nejkrásnější věc na světě.

Emmett vešel do koupelny: ,,Rosalie, co pak se děje? Jsi poslední dobou taková jiná.'' klekl si přede mě a díval se mi do mých karamelových očí a já se dívala do těch jeho, ale i přes stejnou barvu duhovky, jeho oči byly jiné.

Zamyslela jsem se, co mu mám říct, abych mu neublížila, je to ještě dítě v těle upíra starém více než 74 let.

,,Co kdybychom se zlatíčko vzali?''

,,To zní dobře a kde?'' pousmál se.

,,Co kdybychom jeli do Austrálie? Tam jsme se ještě nebrali.''

,,Austrálie...to jsou osamocené ostrovy a obrovští žraloci bílí že?''

,,Ano, broučku.''

,,Tak dobře, půjdu zarezervovat letenky a podívám se jaký ostrov bychom si mohli vypůjčit.'' rozesmátý jako dítě, co dostalo obrovské lízátko odešel z koupelny.

Najednou jsem uslyšela cupitat někoho po schodech - byla to Renesmee.

,,Ahoj Rose, jak se máš?'' zeptala se mě a já se jí podívala do očí, ach jak jsem záviděla Belle, to jak to všechno dopadlo. Nesnesu pomyšlení, že kdybych žila v jiné době na jiném místě, to co potkalo Bellu, že by potkalo mě, byla bych ta nešťastnější upíří matka na světě.

,,Renesmee, nechceš načesat vlásky?''

,,Ne, díky Rose, mě už česala Alice.'' pousmála se, jak roztomile přitom vypadala.

,,A tak ti dám aspoň sponu do vlasů, co ty na to.'' vzala jsem ji za svou jemnou, teplou ručku a objevili jsme se v naší Emmettově a mojí ložnici. Ze skříňky jsem vyndala krásnou pozlacenou sponu a dala ji Nessie do vlasů.

,,Děkuji Rose.'' dala mi pusu na tvář, ale trochu sebou trhla, když se její malé rtíky dotkly mé ledové tváře.

,,Renesmee, tak pojď, dědeček tě chce vidět!'' volala Bella na Renesmee.

Poté, co se Charlie dozvěděl o upírech a vlkodlacích, poté co mu to Jacob řekl, se Charlie trochu změnil, měl jiný pohled na svět, ale i přes zvláštní původ Nessie, ji má rád, je to přeci jeho vnučka a Charlie je dobrý dědeček. Trošku to s ním zatočilo, když zjistil, že Renéé má slabé srdce a nechce jít na operaci a po několikati měsících zemřela, dlouho se s tím nemohl vyrovnat, ale pak se tu objevila Sue, ta matka té protivné vlčí rodiny Leah a Setha a on si ji vzal. Bella chtěla nechat Renéé proměnit v upíra, ale Charlie s tím nesouhlasil a Carlisle to chtěl udělat pod podmínkou, že to Renéé sama bude chtít, a tak se na 'smrtelné posteli' Renéé dozvěděla o Nessie a o upírech, ale Renéé nechtěla být upírem, chytrá to žena a zemřela, měla velkolepý pohřeb.  Bella byla zničena a když byla zničena Bella, byl zničen i Edward a Nessie, netrvalo to však dlouho.

Nessie odešla a do ložnice vešel Emmett a pohladil Nessie po vlasech, když se míjeli.

,,Tak je to zařízené jede se na ostrov Macquarie, ležící mezi Austrálií a Antarktidou, žijou zde čtyři druhy lachtanů a tučňáků, takže o potravu nejsou nouze. Jedinými obyvateli jsou výzkumní pracovníci na trvalé základně Australské vládní antarktické divize. Jejich počet je mezi 20 a 40.''

,,Lepší to být nemohlo.'' políbila jsem ho na rty.

 

*        *        *

Po cestě letadlem, jsme vystoupili v Melbourne, byla noc a tak jsme se nemuseli krýt a jen tak jsme se procházeli uličkami Australského města.  Oddali jsme se v malém Západním kosteli, který se nachází zde v Melbourne.

Vypůjčili jsme si auto, ano vypůjčili, i když Emmett chtěl ukradnout jedno žluté ferrari enzo, tady v Austrálii něco neobvyklého, musela jsem ho přemlouvat, že je lepší si auto vypůjčit, a tak jsme si tedy Emmett vypůjčil Commandera značky Jeep, krásné velké černé auto, se vznětovým motorem a to se u těhto terénních aut se 4 válci, pohonem na všechna čtyři kola, a s maximální rychlostí 191 km/h vyjímá velice dobře.

Nastoupili jsme do auta, měla jsem ještě na sobě ze svatby krátké zlatavé minišaty, sahajíc mi nad kolena, k šatům padnoucí zlatavé polo - střevíce.* (http://www.polyvore.com/untitled/set?id=8991138 tak nějak si to představuji )

,,Jsi nádherná'' podíval se na mě a nastartoval motor jeepu.

,,Na přístavišti na nás čeká  loď, která nás odveze na ostrov'' díval se krajinou a pozoroval přitom vycházející slunce.

,,Měli bychom si pospíšit.'' podívala jsem se na něj .


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonrise - 1.Cesta:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!