Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 1. kapitola (Úkol)


Milující zrádce - 1. kapitola (Úkol)je tu první díl mé povídky. čtenáři Lovely-Gracefull Vampires už ví o co se jedná. pro ty co neví: bella dostane od Ara ukol. jaký? dozvite se v povídce

1. kapitola - Úkol

Jmenuji se Isabella a patřím mezi nejváženější upíry v gardě Volturiových. Jsem štít a ani Aro se nemůže hrabat v mé hlavě. Získala jsem si tím u něj respekt, ale i já jsem k němu cítila jakousi úctu. Tato úcta ovšem byla jiná, než ta, kterou jsem cítila k Marcovi, nebo Caiovi. Byla to úplná oddanost. Sloužím jim teprve 50 let, ale myslím (a to nejsem nafoukaná a domýšlivá), že tu jsem docela oblíbená. Mám tu i spoustu přátel, pokud se to tak dá nazvat. Tady totiž každý kope za svůj tým, každý se chce zavděčit Arovi.

„Isabello," jednou si mě Aro zavolal. „mám pro Tebe úkol. Neříkám, že bude jednoduchý, ale proto jsem si vybral zrovna Tebe."

„Ano, pane. Jaký to bude úkol?"

„Znáš Cullenovy?"

„Mnohokrát jste mi o nich vyprávěl."

„Ano, jistě. Vzpomínám si. Tvůj úkol bude rozloučit tuto rodinu. Je jedno jak to uděláš, ale udělej to."

„Ano, pane. Znáte místo jejich pobytu?"

„Forks." Tak zněl úkol: poraď si sama! Tak jsem se do toho pustila. Začala jsem plánovat, jak to asi udělám. Nic mě celý týden nenapadalo, pořád jsem měla samé nudné a neefektivní nápady. Už jsem byla na pokraji zhroucení, vážně, už jsem neměla ani ty pitomé nápady. Myslela jsem, že Ara zklamu a to jsem opravdu nechtěla.

Napadla mě úplná pitomost, ale zkusit jsem to musela. Má stará „dobrá" kamarádka Tanya a její sestry. Slyšela jsem, že teď bydlí s Eleazarem a Carmen. Zabiju dvě mouchy jednou ranou. Navštívím staré známé a naštvu Tanyu. Eleazarovi řeknu, že jsem odtamtud odešla. Uvěří mi, protože se snažím pít zvířecí krev, ale někdy musím i lidskou. Prostě se tam dostanu.

„Pane, už jsem vymyslela, jak se k nim dostanu. Je to nějak časově omezeno?"

„Pro Tebe, má drahá Isabello ne. Vem si kolik času potřebuješ."

„Děkuji, pane. Zavolám do Denali. Mohu si s sebou půjčit Chelsie? Pro případ."

„Jistě. Chceš i Demetriho, Felixe, nebo Jane?"

„Ne, děkuji pane. Myslím, že budu méně nápadná, když budu sama."

„Ale co Chelsie?"

„Tu vrátím do týdne."

„Dobrá. Isabello, tady máš nové doklady a kreditní kartu. Každý týden ti tam přibude 1,200$. Bohužel Ti víc posílat nemůžeme, to by bylo nápadné. Souhlasíš?"

„Ano. Brzy nashle." A odešla jsem. Na letišti jsem si koupila letenku na Aljašku, někam poblíž Denali. Eleazar i Carmen mě přivítali vřele, což se ale nedalo říct o Tanye, Irině a Kate.

„Bello, vítej. Co tě sem přivádí?"

„Eleazare, odešla jsem. Chtěla bych žít jako ty, jako vy. Hnusí se mi živit se lidskou krví..." jak se mi hnusilo, takhle ho podvádět. Ale zatím jsem mu nelhala.

„Chápu tě."

„Již jsem to zkoušela. Měsíc mi to vydrželo, ale pak přivedli další lidi. Všimli si, že jsem s nimi tak dlouho nic nejedla/nepila. Donutili mě. Prosím, pomoz mi. Chci se naučit to ovládat." Rozvzlykala jsem se. Teď již jsem se za sebe styděla oprávněně.

„Zlatíčko, s tím já nemám zkušenosti. Zeptám se Carlislea, třeba to zkusí... Bello, znáš Cullenovy? Jsou strašně milí." To je teda super! Jsou milí, to bude vážně... hračka!

„Neznám je. Ale byla bych ráda za každou pomoc."

„Dobrá, Carmen, děvčata, odvezeme Bellu do Forks? Ke Cullenům?"

„Jistě." Řekla Tanya. „Zase uvidím Edwarda." Špitla si Tanya jen pro sebe, ale slyšeli to všichni.

Super, můj první úkol se zadařil...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 1. kapitola (Úkol):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!