Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mezi ohněm a ledem - 5. kapitola

Ashley Greene


Mezi ohněm a ledem - 5. kapitolaTak další čáást :)

„Néééééééééééé," prudce jsem se posadila a zhluboka dýchala.

Nic se nestalo, uklidňovala jsem se. Pravdou je, že mě poslední dobou trápí příšerné noční můry, kterých se nemůžu zbavit. Všechny jsou tak živé, tak skutečné, že když se vzbudím... nevím co je realita a co je sen. Utřela jsem si čelo, byla jsem celá spocená a vyděšená, ty sny ze mě vysávaly hrozné množství energie. Byla jsem často unavená, což znamenalo, že sem musela spát... a se spánkem přicházeli další zlé sny. Znovu jsem na chvíli upadla do stavu blízkého spánku. Většinou jsem během toho dokázala vnímat i okolí, dokázal mě probudit téměř jakýkoliv zvuk, ale před sny mě to neuchránilo.

Stála jsem uprostřed temného lesa, tma byla téměř neproniknutelná a po starých kořenech se převalovala bělostná mlha. Cítila jsem paniku, hroznou paniku, která mě pohlcovala a já přitom nevěděla proč. Pálivou bolest po celé páteři, která mě srazila na čtyři. Klečela jsem na jehličí a rukama se opírala o zem. Zarývala jsem nehty do půdy. Prodlužovaly se mi a tmavly, jako by se z nich stávaly drápy. Zoufale jsem stiskla zuby k sobě, bolelo to, hrozně. Najednou mě přes nos uhodil upíří pach. Sebrala jsem zbytky sil a rozhlédla se... zahlédla jsem bronzové vlasy a bledé tělo. Usmál se na mě pokřiveným úsměvem, přesně tím, který jsem dokázala na tváři vloudit také. Zalapala jsem po dechu a snažila se poprosit o pomoc, žár mi spaloval tělo a já myslela, že se brzy rozletím na kousíčky. Ať jsem ovšem pohledem prosila jak jsem nejvíce dokázala, jen tam stál a usmíval se. Díval se na moje utrpení a nepomohl mi. Z úst, ve kterých sem cítila prodlužující se špičáky, mi vyšlo žalostné zakňučení. Můj pohled padl na další dvě postavy, které přicházely z neprostupné tmy. Jedna byla vysoká a druhá poměrně drobná. Nasála jsem vzduch, a pokusila se pousmát, ten pach jsem poznala. Přišel někdo, kdo mi konečně pomůže od bolesti.

„Jaku," zašeptala jsem zoufale a pokusila se k němu natáhnout ruku, kterou zakončovaly dlouhé vlčí drápy. Podíval se na mě a chytnul kolem pasu to děvče, co přišlo s ním. Neomylně jsem jí poznala, bylo to jeho děvče, Jennifer se jmenovala. Prý chodila na střední do Forks. Jedna z místních krasavic. Byla hodně podobná Belle, tmavé vlasy, čokoládové oči, bledá pleť. Možná proto si Jacob vybral právě jí. I přesto jsem doufala, že mi pomůže, „prosím," zamumlala jsem se slzami v očích. On se na mě jen usmál, tak... zle usmál. Nebyl to jeho úsměv který hřál, tenhle bolel. Najednou mnou projela další vlna bolesti, jako by se moje tělo rozervalo...

Už jsem byla zase vzhůru, seděla jsem vzpřímená na posteli a zhluboka oddechovala. Do očí se mi draly slzy zoufalství. Už jsem neměla sílu na všechnu tu bolest, která byla tak živá. Prohlédla jsem si ruce, abych se ujistila, že nehty jsou takové jaké mají být a skousla jsem zuby, abych si byla jistá, že mají všechny stejnou délku. Zamotala jsem si prsty do vlasů a kolébala se zepředu dozadu. Nechápala jsem proč zrovna takové sny, nedokázala jsem se měnit ve vlka. Nikdy mě nic takového nepotkalo, nepotřebovala jsem to, měla jsem schopnosti ve své vlastní podobě. Navíc jsem nechápala, proč mi tam nikdo nechce pomoct, všichni jen stojí a dívají se, jak trpím. Proč? Nechápu to. Je to jen sen!! Vyškrábala jsem se z postele, už jsem neměla sílu jít znovu spát, psychicky mě to vyčerpávalo. Došla jsem k velkému zrcadlu, které mi viselo na stěně. Pohlédla jsme na přibližně čtrnáctileté děvče v odraze. Zrzavé vlasy se jí vlnil kolem, až příliš dokonalého obličeje, kterému vévodily modré oči, orámované tmavými řasami. Nesnášela jsem ten odraz, co bych dala z nedokonalosti pleti, za normální život. Můj vývoj se ovšem začal trochu zpomalovat, nerostla jsem den ode dne, což mi vyhovovalo a ostatním se potvrdil jejich úsudek, že v dospělosti se můj růst zastaví.

Vyťapkala jsem z pokoje a šla si udělat jídlo. Našla jsem nějaký rohlík a v ledničce šunku. Sedla jsem si s tím ke stolu a pomalu jedla. Přemýšlela jsem a dívala se přitom z okna. Bylo poměrně sychravo, měla jsem to počasí ráda, milovala jsem procházky v dešti. Ráda jsem bloumala po pláži a poslouchala kapky, dopající na hladinu moře. Po dešti pak bylo vše tak krásně čerstvé, jako by se příroda probudila. Výhled mi však zaclonilo BMW. Potichu jsem zavrčela, měla jsem na tu holku učiněnou averzi. Nevím, jestli jsem někoho nesnášela víc, než ji.

Sledovala jsem, jak vystoupila z auta a pohodila dlouhýma vlasama. Popošla jsem s rohlíkem k oknu, abych viděla pořádně. Jacob už stál s rozzářeným úsměvem ve dveřích a pospíchal k autu. Bolestivě mě bodlo u srdce, když jsem to viděla. Jak bych si přála někdy já rozzářit jeho úsměv tímhle způsobem. Chtěla bych, aby se na mě alespoň jednou podíval jako na ní.

Odvrátila jsem pohled od okna, protože jsem slyšela kroky.

„Lillian?" zavolala mamka z kuchyně. Doklusala jsem za ní.

„Ano?"

„Přišel ti dopis... ze školy."

Prudce jsem po něm hrábla, podávala jsem si přihlášku na pár středních škol mimo Forks. Tolik jsem toužila odsud zmizet a vzdělání bylo perfektní záminkou. Rychle jsem roztrhla obálku zuby a vytáhla z ní papír. Přelétla jsem ho bleskově očima. Potom jsem sklonila ruku s papírem a podívala se na Sophii, která netrpělivě čekala, co jí povím.

„Vzali mě... na střední do Californie."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mezi ohněm a ledem - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!