Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Měnící se existence - 18. část


Měnící se existence - 18. částTak a máme tu další dílek, tentokrát s názvem SILVESTR. Tohle je vlastně první část, v další části Silvestr bude pokračovat dál a konečně se tam stane něco důležitého, ale co to bude, se dozvíte až 26.6. O:)

   Dny plynuly velmi rychle, až nadešel Silvestr. Výzdoba se změnila, stromeček odstranili a i nálada se změnila. Už nebyla tak nadšená z dárků, ale byla nadšená z večera, ohňostrojů a v neposlední řadě též ze mě. Nevím, proč se to, že jsem nic takovýho neslavila, muselo říct nahlas...
   „Ahoj!"vykřikli všichni nadšeně, když jsme vystoupili z aut. Usmála jsem se na ně a i Deacon se usmál na mě. Trošku divné, ne? On a milý úsměv pro mě? Neuvěřitelné...
„Ahoj."pozdravili jsme je trošku zaraženěji.
„Tak už pojďte nebo tu vystojíte důlek!"vykřikla nedočkavě Alice a táhla nás dovnitř.
„Co se děje, že nás chceš tak vehementně vevnitř?"zeptal se jí Lucas a já jen horlivě přikývla, nezdálo se mi to.
„Nechte se překvapit. Bude se vám to líbit."usmála se Alice a já se zhrozila, všimla jsem si, že Lucas má podobný výraz.
Najednou mi skočila na záda a zastínila mi oči.
„Heej! Co to děláš?"vykřikla jsem.
„To, abys nic neviděla a bylo to překvápko. Jasper má na starosti Lucase."vysvětlila mi Alice.
„To ani nemuselo být!"vykřikl Lucas.
„Ale jo!"zasmála se Alice. „Pozor schod."dodala. Zvedla jsem nohu, abych nezakopla a doklopýtala dovnitř s Alicí na zádech. „Stát!"zavelela a já poslušně zastavila, seskočila mi ze zad a mně se naskytl pohled na interiér. Vánoční stromeček nahradily stoly s jídlem, nejspíš pro Jacoba s Nessie, nábytek přestěhovali, takže udělali místo pro taneční parket. Jen sedačku s televizí nechali na místě. Na stěnách blikala barevná světýlka, která nejspíš sundali z domu a ta tvořila převážnou část dekorace. Navíc celá místnost byla provoněná směsicí květin - růže, lilie a další... „Tak co vy na to?"zašvitořila Alice.
„Je to krásný. A tentokrát tě nekrotili?"zeptal se Lucas.
„Tentokrát ne."usmála se zvesela Alice.
„Hm, čekal jsem to horší."dodal.
„Já taky."přitakala jsem.
„Tshe!"odsekla Alice a my jsme vybuchli v smích.
„Ale povedlo se ti to Alice. Vážně."mrkla jsem na ni.
„No proto!"
„Kde je Emmett?"vykřikla Rosalie z horního patra.
„Nejspíš venku. Proč?"zeptal se jí Jasper.
„Protože mi zmizelo spodní prádlo."zavrčela.
„Co by s ním dělal?"zeptala jsem se nechápavě.
„Nosil by ho nebo by ho někde vystavil. On je schopný všeho."odpověděla mi s mírným zavrčením.
„On by ho nosil?"řekl nevěřícně Lucas.
„Jo, to dělá s oblibou."zavrčela znovu.
„To nemyslíte vážně, že ne."zaprosil.
„Ale jo."vyvedl ho z omylu Deacon. „Pokaždé říká, jak je to pohodlný."dodal.
„Jo a vytahal mi tak několik úžasných soupraviček."zavrčela znovu Rosalie.
Lucas se uchechtl. „To bych chtěl vidět."
„Co bys chtěl vidět?"zeptal se Emmett, který právě přišel v růžovém kombiné. Čas jakoby se v tu chvíli zastavil, všichni jsme na něm zůstali vyjeveně zírat, až jsme vybuchli v záchvat smíchu kromě Rosalie, ta vybuchla v záchvat zuřivosti.
„Emmette! Už zase?"zavrčela.
„Zase? Snad stále."podotkl a v tu chvíli ležel na zemi, protože na něj skočila naštvaná Rosalie.
„Tohle jsi už vážně přehnal, před návštěvou!"vrčela mu do ucha.
„Před návštěvou,"odfrknul si, „vždyť už jsou jako rodina. A před rodinou tajnosti nemáme."
„Ale tohle bys měl tajit i před rodinou. Aby bylo jasno, svoje spodní prádlo si uložím do trezoru, kam ty se rozhodně nedostaneš!"rozhodla se.
„Si jen myslíš! Já se dostanu kamkoliv!"odsekl jí.
„Jsi jak zimnice. Stejně otravnej a vlezlej."odsekla mu zpátky a zvedla se z něj, oprášila si šaty a odkráčela zpět nahoru, kde se ozývaly rány.
„To bude dobrý, jen mu rozsekává baseballový pálky a mety, který někde ukradl v průběhu věků."pokrčila rameny Alice.
„Cože? Jen to ne!"vykřikl zděšeně Emmett a vyběhl nahoru do svého pokoje. „Okamžitě toho nech!"zavrčel.
„Nenechám! Když ty mně, tak já tobě!"odpověděla mu stejným tónem.
„Neměli bychom raději jít?"zeptala jsem se Alice.
„Ne, za chvíli toho nechají."mrkla na mě.
„Rosalie! Nech ty mety na pokoji! Ne, tu ne! Prosím!"volal zděšeně Emmett.
„Ano, právě tu ano!"řekla mu laskavým tónem Rosalie a hned potom se ozvalo tříštění kamene.
„To jsi už přehnala!"vykřikl Emmett a ozvalo se zavrčení. A hned potom náraz. Vyděšeně jsem se podívala na Alici, ale ta se jen usmívala. Po chvíli se ozvalo zavzdychání.
„A bude na patnáct minut relativní klid."řekla Alice, ale ozvalo se rupnutí. „Klid, to byly jen nebesa. Můžeme být rádi, že tentokrát nezruší tento dům."
„Kolik jich zrušili?"zeptal se se zájmem Lucas.
„Ehm, hoodně."usmála se Alice.
„Přesný číslo už ani nevím, to by věděli oni."usmál se Jasper.
„Šest set padesát osm."zvolal Emmett seshora, když scházel ze schodů.
„Tos to pěkně odfláknul."řekl mu posměšně Jasper.
„Tys tam snad byl?"zeptal se ho zas Emmett.
„Ne, ale skoro jsem tam byl, škoda těch nebes."zasmál se Jasper.
„Náhodou, vypadaj daleko líp."usmál se Emmett, když podával ruku Rosalii, která právě scházela dolů.
„Co vypadá daleko líp?"zeptal se Jacob, který právě přišel dovnitř se zbytkem rodiny.
„Ale nic."usmála se na něj trošku kysele Rosalie.
„Zase s křížkem po funuse."povzdychl si.
„Tady to je vážně cvokhaus."konstatoval Lucas a já mu jen přitakala.
„Náhodou. Skvělej barák!"zavýsknul Emmett a hrnul se k hi-fi věži, kde pustil muziku.
„Co to krucinál je?"zeptala jsem se ho znechuceně.
„Nelly, to neznáš?"odpověděl.
„Ne, to fakt neznám. Zní to, jako kdyby měl rýmu nebo co."
„Nevíš, co je dobrý."odsekl mi a začal s Rosalií tancovat.
„To je dost možný."zasmála jsem se, když mě Deacon zval na parket.
„Smím prosit?"usmál se.
„Já netancuju, na tohle rozhodně ne."
„Zkus to! Jsi přeci upír, tohle zvládneš levou zadní!"řekl vemlouvavě a vytáhl mě na parket.
„Škoda, že levou zadní nemám."
„To buď ráda."usmál se a zatočil mnou.
„Hej! Já to slyšel!"ozval se vedle nás Jacob.
„No a?"zeptal se ho Deacon a dál si ho nevšímal.
   Tančili jsme na různé písničky, až Jasper vypnul muziku.
„Heej! Proč jsi to vypnul? Teď měla bejt dobrá písnička."zavrčel Emmett.
„Protože teď se máme koukat na film podle tradice."usmál se a táhnul Alici k televizi.
„Kašlu ti na tradici, já chci ještě tancovat."odsekl mu Emmett.
„Nekecej a dej tam to dvd."nařídil mu Jasper.
„Dobře, no."rezignoval Emmett a vložil dvd do přehrávače. Všichni jsme se usadili tam, kde bylo místo. Nevím, jak se jim to povedlo, ale skončila jsem na sedačce mezi Deaconem a Lucasem. Emmett se usadil na zemi a strhl k sobě Rosalii. Alice se uvelebila na Jasperovi vedle nás, Bella s Edwardem se vtěsnali do křesla a u nich na zemi se usadili Jacob s Nessie.
„A na co budeme koukat?"zeptal se Lucas za nás oba.
„Na Underworld. Ať se všichni zasmějeme a eventuálně se přiučíme."chladně se usmála Rosalie a při tom se podívala na Jacoba.
„Co se chceš učit, Bloncko?"zeptal se jí Jacob.
„Jak tě líp ochočit."usmála se.
„Vždyť jsem si ho už dávno ochočila, Tetí."zašvitořila Nessie a prohrábla Jacobovi vlasy.
„Tak proč mi okousává boty jako pes?"zeptala se jí posměšně.
„To já ne! To Emmett!"hájil se Jacob.
„Kecy! Když už, tak mam radši Aliciný!"vykřikl zas Emmett.
„A že k těm se dostaneš hodně často, co?"vysmála se mu Alice.
„Jo, ale to pak mam zas posvícení."zasnil se.
„Rose, do toho trezoru jdu s tebou."prohlásila Alice.
„To jste to dopracovaly, schovávat si věci před Emmettem. Stejně vám to nepomůže."konstatoval Deacon.
„Tak už dost, koukáme na film."ukončil diskusi Edward.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Měnící se existence - 18. část:

 1
1. grog
28.12.2011 [1:24]

Píšeš hezky Emoticon , baví mě to, ale poslední díly je Emmet za debila.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!