Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovely - Gracefull Vampires 9.kapitola

Stephenie Meyer


Lovely - Gracefull Vampires 9.kapitoladalší... píšu, až se mi od rukou práší.... pozor na me uz mám napsanou i posledni kapitolu!!!!:D

 

 

9.kapitola Rozhodnutí

Bella:

K ránu se ve mně znovu objevila láska k němu. Tentokrát možná silnější, pokud to šlo. Nebo jsem se jen domnívala, protože jsme tak dlouho byli od sebe odloučeni? Těším se na něj, jak malá holka. Bude mě stále nenávidět? Doufám, že ne. Zeptám se ho, jak na tom jsem.

Bylo ráno, byl všední den, nesvítilo slunce. Nebyl důvod nejezdit do školy, ale já měla jen jeden důvod, proč tam jet. Autem jsem jela sama. Jasper s Emmettem jezdily pro Alici a Rose už nějaký pátek. Bylo to tak pohodové, celé naše přežívání. V autě jsem měla aspoň čas si promyslet, jak začnu konverzaci. Asi přiveze Tanyu, Kate a Irinu. Musím tam s ním počkat, než se parkoviště vylidní.

Na parkovišti jsem zaparkovala na našem obvyklém místě. Vedle něj! Koukal trochu udiveně, ale pak si to zřejmě uvědomil a začal se tvářit neutrálně. Jeho sestry nikde nebyly, tak jsem rychle vylezla z auta a šla k němu. Vypadal ještě udiveněji než před tím.

„Ahoj Edwarde. Promiň mi ten včerejšek. Nevím, co to do mě vjelo, co se se mnou dělo. Bohužel se tak již stalo. Moc se omlouvám. Doufám, že akceptuješ fakt, že tě miluju a budeme stále kamarádi. Pokud chceš?“ vybalila jsem na něj. Vypadal stále překvapeně. Asi, kdo by nebyl, po návalu tolika závažných a emočních informacích.

„Nechci být s tebou kamarád.“ Řekl. Asi se mi musel obličej semknout do smutné grimasy, neboť hned na to vypálil: „Nic ti neodpustím, protože omlouvat bych se měl já. Nechci být s tebou kamarád, protože chci být něco víc!“ spadla mi brada. Kouzelně se na mě usmál tím svým pokřiveným úsměvem. „Miluju tě.“ Řekl a přivinul si mě blíž k sobě. Objal mě a vtiskl polibek do mých vlasů.

„Však já tebe taky miluju, Edwarde Cullene.“ Řekla jsem a usmála se na něj. Kdybych mohla, ronila bych slzy štěstí. Pak začal pomalu přibližovat své rty k těm mým, jenže já to nevydržela, skočila jsem mu do náruče a začala ho líbat. S radostí, láskou, vášní mi polibek opětoval.

Stáli jsme tam ještě 5 minut a koukali se vzájemně do očí. Začalo zvonit. Nikdo na parkovišti nebyl, tak jsme si dovolili běžet upírskou rychlostí. Naštěstí jsme měli biologii, můžeme být ještě chvíli spolu. Do třídy jsme dorazili dřív než učitel. Pak si z té hodiny moc nepamatuju. S Edwardem jsme seděli v nejodlehlejší lavici. Přišel učitel, přinesl video a zhasnul. Celou hodinu jsme si povídali, teda spíš jsme tu hodinu prolíbali.

Po hodině si mě k sobě Edward přivinul a pošeptal mi do ucha: „Asi bych ti měl říct, co jsem se dozvěděl.“ Podívala jsem se na něj s otazníky v očích. „Prý se to Rose moc nepovedlo. Použila na nás, na popud Alice, svou moc.“ A jemně se usmál, očekávajíc mou reakci. Jen jsem se usmála a řekla: „Myslely to dobře.“

Den proběhl rychle, s Edwardem jsem měla každou hodinu.

U stolu jsme se sešli s celou rodinou. Všichni na nás koukali šťastně, jen Tanya koukala nenávistně. Na mě. Doma se k našim zamilovaným pohledům připojily i ostatní páry. Kate, Irina a Tanya šly raději nakupovat. Tanye se z nás dělalo špatně a holky… asi ji nechtěly zklamat, nebo jim přišlo líto, že nikoho nemají.

Po hodině takto strávené se Emmett vzpřímil a řekl: „Pojďme na lov! Bude sranda.“ Všichni souhlasně přikývli a Edward se začal neovladatelně smát. Zřejmě viděl, co má Emmett v plánu.

Vážně byla sranda. Koukali jsme na bojujícího Emmetta s medvědem. Pak se k němu přidala Rose a my se raději vypařili. S Edwardem jsme šli na pumy, Alice s Jasperem šli na srnky.

Neznala jsem chuť pumy. Měla jsem ráda srnky, ale nebránila jsem se novému poznání. (Ve Volteře pumy totiž nejsou a myslím, že by se tam asi trochu divili, kdyby někdo vyvraždil všechny pumy italských zoo!) Puma mi velmi chutnala, když mi roztrhala šaty.

„Hmm…“ uniklo Edwardovi.

„Děje se něco?“ zeptala jsem se plna naděje, že nebude narážet na můj nový outfit.

„Moc ti to sluší!“ Ach jo!

„Díky,“ řekla jsem sarkasticky.

„Ne, vážně ti to moc sluší. Jsi hrozně sexy.“ Řekl a podával mi svoji košili. V jeho očích se leskla touha.

Doma jsme si šli každý za svou zábavou. Zavřeli jsme se do Edwardova pokoje a líbali se až do rána.

Takto uběhly celé tři měsíce. Užili jsme si spoustu lásky, legrace, pochopení a při tom jsme téměř zapomněli na Volturiovy.

 

 

tady je odkaz na další kapitolu:http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/lovely-gracefull-vampires-10-kapitola/ přeju příjemné počtení!!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 9.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!