Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovely - Gracefull Vampires 7.(2/2) a 8. kapitola

Jeremy Swan by Petra Cullen


Lovely - Gracefull Vampires 7.(2/2) a 8. kapitolaprominte za spozdeníííí.... moc se omlouvam!!!! holt nabity vykend! zato 2x tak dlouhy

7.(2/2) a 8.kapitola Nové pocity a Nenávist?

Přišla jsem na louku a zůstala stát. Nikdo tady nebyl. Deka uprostřed překrásné loučky byla lemována snad tisíci okvětních lístků růží, dále pak květy lilií a frézií. Mé nejoblíbenější! Najednou za sebou slyším něčí kroky, pak se ke mně donese i vůně onoho „člověka“. Byl to Edward.

„Ahoj.“ Ozval se jeho sametový hlas.

„Ahoj,“ odpověděla jsem. „Koukám, že si na nás něco připravili.“ Konstatovala jsem.

„No, už rozumím, proč si Alice v mé blízkosti překládala písničky do arabštiny, čínštiny, indštiny…“

Jen jsem se zasmála. „To zní jako ona. Takže si to na nás připravili?“ Proč mi o tom neřekla? Mohla jsem se na to alespoň připravit. Vždyť věděla, že Edwarda mám ráda, že ho miluju… teď tu stojím, naprosto neupravená a zírající. Když jsem si svůj postoj, rychle jsem zavřela pusu a postavila se vzpřímeně.

„Pojď si sednout, aspoň to využijeme, když už si s tím dali takovou práci…“ řekl a šel si sednout na deku. V záři svíček vypadal ještě kouzelněji než normálně, pokud to vůbec šlo. Rozhodla jsem se, že si půjdu sednout za ním. Usmál se na mě, když jsem dosedla na deku s překrásným vzorem, určitě od Esme.

„Víš,… …už dlouho,…“ chudáček nevěděl jak začít. Myslím, že vím, co chtěl říct. Nevím jak to popsat, ale něco jako jiskry mezi námi začaly poskakovat a tančit. Nechtěla jsem ho dál trápit, tak jsem se k němu naklonila a políbila ho. Velmi něžně. Polibek mi s vášní opětoval.

Alice:

Začali se spolu líbat. Bella byla vždy stydlivá, odhodlat se k tomuto kroku jí muselo dlouho trvat, anebo ho opravdu milovala.

„Rose, teď.“ Přikázala jsem jí. Jen přikývla a pustila se do práce. Její obličej se zkroutil soustředěním.

„Myslím, že je hotovo.“ Pronesla jsem k ní. Všichni jsme se zvedli a utekli do našich domovů.

Bella:

Polibek byl náhle naléhavější a mnohem vášnivější. Rázný. A pak přestal. Zároveň mě ale polila vlna nenávisti vůči Edwardovi. Podíval se na mně s výrazem plným nenávisti a znechucení, asi jsem se na něj koukala stejně. Nějak mi jeho pohled neublížil, ba naopak. Moc jsem se divila, protože před chvílí by mi tento pohled zkazil celý den a moc by mi to bylo líto, ublížilo by mi to. Teď ne, nic to se mnou nedělalo. Teda téměř nic, vyvolalo to ve mně pocit nenávisti, ještě víc než předtím.

Také jsem se zvedla a běžela domů.

Doma jsem se neohlížela na zvědavé pohledy sester, které vyžadovaly mou pozornost a rovnou jsem běžela do svého pokoje. Lehla jsem si na svou pohodlnou postel a tačala přemýšlet nad tím co se dnes večer stalo.

Nechápala jsem, jak někdo může někoho milovat a pak, když jsme se políbili, ho začít nenávidět??? Pustila jsem si svou oblíbenou muziku, můj osobní mix písniček od Evanescence, Paramore, Linkin Park a nějaké pomalé cajdáky, jako například Listen To Your Heart od DHT, nebo Fly od Hillary Duff. Písničky na depku, jak s oblibou říká Alice. Pustila jsem to na maximum. Rvalo mi to uši, tudíž jsem nemohla ppřemýšlet. Má mysl se pročistila. Cítila jsem se tak volně a svobodně, prostě krásně…

Edward:

Utekl jsem z té louky. Tolik pocitů se ve mně hemžilo a já nevěděl, které jsou ty správné. Především to byla láska a nenávist, pak přátelství a odpor.

Doběhl jsem domů a Esme mě hned vítala. Chudák Edwar, asi mu to nevyšlo. Nechce se mi věřit, že by ho odmítla, ale jistá si tím nejsem. Nebo že by toRose nevyšlo??? V hlavě měla zmatek.

„Jé, ahoj Edwarde. Jak bylo na lovu?“ zeptala se mě nejistě.

„Co jsi to říkala o Rosalii? Co jí nevyšlo?“ zeptal jsem se nezdvořile.

„Edwarde, nic jsem neříkala…“ uchechtla se strojeně, nejistě.

Esme, ty káčé pitomá! Dávej si pozor na co myslíš! A zase! Ná, ná, ná…

Dál jsem raději její myšlenky neposlouchal, začala si jako Alice překládat, ale ne písničky, začala překládat básně z francouzštiny do němčiny a italštiny.

Odběhl jsem k mému masivnímu piánu. Začal jsem hrát neznámou melodii. Velmi mě uklidňovala. Byla podobná té Belle, kterou jsem miloval. Kásně se u ní přemýšlelo. Srovnal jsem si to v hlavě.

Asi jsem hrál celou noc, protože se barvy v místnosti změnily. Samozřejmě se mi k ránu i vyjasnilo v hlavě. Bellu jsem miloval, tak jako nic na světe. Dokonce i svůj „život“ bych za ni položil.

Těšil jsem se na ní do školy, ale před odjezdem mě zachvátila úzkost. Co když mě už nemá ráda, po tom co se včera stalo? Co když jsem jí tím ublížil? Bude mě ještě chtít? Tak moc bych chtěl umět číst její myšlenky. Bojím se její reakce, ale moc se na ni těším. Moje láska k ní možná víc zesílila…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 7.(2/2) a 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!