Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovely - Gracefull Vampires 6. a 7.(1/2) kapitola

herci


Lovely - Gracefull Vampires 6. a 7.(1/2) kapitolaspjila jsem 2 kapitolky uzijte si to!

6.a 7.kapitola Vztahy a Nové pocity(1/2)

S Tanyou jsme si moc nerozuměly, byla … jak to jen říct??? (Zkrátka, jako Rosalie ve Stmívání.) Alice už se dohodla s Kate a Irinou, že půjdou nakupovat. Staly se z nich vcelku dobré kamarádky.

Už jsme se znali skoro měsíc. Ostatní ve škole koukali, jak jsme se začaly bavit s těmi divnými Cullenovými, jak jsme si k nim našli cestu!? Za ten měsíc jsme byly mnohokrát na lovu, kde jsme s Emmettem hrály jeho přitloublé hry. Nejvíc se mu v tomto ohledu obětovávala Rosalie. Všimla jsem si malých jiskřiček poletujících mezi nimi (obrazně řečeno). Alice se bavila spíš s Jasperem, bavili se o škole, o historii… Myslím, že i Alice našla mezi bratry Cullenovými svou spřízněnou duši, svého prince. Všichni se do sebe zamilovávali, jen já jsem stále zůstávala sama. Když u nás byli Jazz s Emmettem, chodívala jsem často pomáhat Esme, ocenila vždy mou radu při rekonstrukci, nebo designování nějakého domu. Ať už to byl náš dům, jejich, nebo to měla Esme do práce.(Esme si založila firmu na rekonstrukce, renovace a aranžování domů a nábytku. Přijala mě jako zaměstnance.) Dokonce nám tam Edward párkrát zahrál na piano. Čím víc času jsem u Esme trávila, tím víc jsem trávila času s Edwardem. Stali se z nás opravdu dobří přátelé.

Pokaždé, když šli Jazz s Alicí a Emmett s Rose do kina, vzali nás s sebou. Vždy jsme se s Edwardem smáli jejich cukrování, jenže mně došlo, že bych chtěla s Edwardem prožít něco víc než jen přátelství. Asi jsem ho milovala, ale nechtěla jsem zničit naše přátelství. Zatím z nás budou velcí kamarádi.

I za to jsem byla vděčná. Chodili jsme spolu domů, na lov, do knihovny, kupovat cédéčka…

Alice:

Viděla jsem, kolik spolu tráví času. Nebylo možné, aby žádná jiskra nepřeskočila, nebo jsem tomu aspoň věřit nechtěla. Měla jsem vidění, že budou spolu, tak proč to tak ještě není? Jasper mi říkal, že z Edwarda cítí lásku, nikdy před tím z něj tolik nevyzařovala. Rozhodla jsem se, že něco zjistím od Belly a pak zasáhneme. Musíme jim nějak pomoct! Když nejde hora k Mohamedovi, musí Mohamed k hoře.

„Rose, pojď sem, prosím!“ zavolala jsem doma

„Co je, Alice?“ ptala se nechápavě.

„Musíme Belle pomoci k úplnému štěstí.“ Koukla se na mě ještě nechápavěji.

„Jak to chceš udělat?“ zeptala se, když se „probudila“.

„Už jsem měla nápad. Vezmeme je na lov a řekneme jim, že se potkáme tam a tam. Tam to krásně nachystáme a bude romantika. Jupí! Moc se těším! Pomůžeš mi?“ zeptala jsem se jí s nadějí v hlase.

„Ráda, pro naši Bellu cokoliv. Jak?“

„Použila bys svojí schopnost?“ zeptala jsem se jí neurčitě.

„Ne, Alice. Nehodlám použít svoji sestru jako pokusného králíka!!!!!“ vyštěkla na mě.

Samozřejmě jsem jí uklidnila tím, že ona je skvělá, že jsem měla vidění, že to dobře dopadne… Vlastně jsem nevěděla, jak to dopadne, byla jsem z toho trochu nervózní.

U Esme jsem si půjčila deku a vázu, zamluvila růže v květinářství, koupila svíčky a šla jsem to nachystat. Bella s Edwardem už byli pozvaní, vše šlo podle plánu. Jasper sice moc nesouhlasil, ale přemluvila jsem ho.

Vybrala jsem vhodné místo. Loučku oválného tvaru, plno kvítí… prostě krása. Někdy si sem s Jasperem určitě zajdeme!

Vše bylo hotovo a přichystáno! Běžela jsem k našemu domu, odkud se měla lovecká výprava podnikat. Rozdala jsem instrukce a šlo se lovit. Já, Rose, Jazz a Em jsme se schovali v houští.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 6. a 7.(1/2) kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!