Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovely - Gracefull Vampires 4.kapitola

k3


Lovely - Gracefull Vampires 4.kapitoladalšíííí... hurá....

4.kapitola – První den školy

Celou noc jsem jen poslouchala hudbu. Ráno jsem si oblékla to, co nám Alice nechystala. Podle ní musím vypadat reprezentativně. Nachystala oblečení i pro Rose, ale ta si ho odmítala vzít. „Alice, prosím, už si umím vybrat oblečení sama. Navíc jsem starší.“ „Já vím Rose, ale nemůžu si pomoct. Plus v mém oblečení vypadáš líp.“ To Rose rozčílilo, nikdo se nesměl navážet do její krásy, jenže Alice to tak nemyslela. To jsem poznala. „To už jsi přehnala! Tvoje oblečení si už nikdy nevezmu na sebe a nenechám tě řídit!“ „Posluž si!“ prskla na ni Alice. „Tak a už dost, chováte se jak malé holky. Uklidněte se! Nikdo nikomu nic zakazovat nebude a Rose si na sebe vezme, co bude chtít! Alice, tobě pro dnešek musím stačit já. Oblečená už jsem, tak pojď do koupelny!“ řekla jsem a vzala ji za ruku. V koupelně bylo připraveno spousta stínů na oči, řasenek, rtěnek, lesků na rty, laků na vlasy…

Skoro jsem se nepoznávala, když jsem odtamtud vylezla. Byla jsem skoro stejně hezká jako Rose.

Dnes mě nechaly řídit, prý za zásluhy. Alice protože jsem podstoupila její „mučení“ a Rose protože byla vděčná, že ona ho podstoupit nemusela. Podle mě se jenom nechtěly znovu hádat, tak to radši nechaly na mně. Jela jsem rychle, ale před školou jsem musela přibrzdit. To mě trochu štvalo, protože já když se položím do rychlé jízdy, tak nechci přestat.

Zaparkovala jsem v odlehlém koutu, nemám ráda pozornost, kterou i tak přitahovalo naše auto. Přestože jsme s Rose vybraly jedno z nejobyčejnějších aut, stejně sem nezapadlo. Byla tu auta ze 60. – 9O. lét, nic nového, nebo moderního. Jen jeden Jeep byl nový.

Vystoupily jsme z auta, já a Alice jsme si od Rose vzaly rozvrhy, rozloučily se a šly na hodinu. Měly jsme stejné rozvrhy až na jednu věc. Já jsem měla biologii a Alice si vzala kreslení, 3x týdně.

Ve škole na nás každý koukal. Bože, jak mi to leze krkem! Tenhle den snad nikdy neskončí!!!

Konečně poslední hodina, biologie. Byla tam dvě volná místa, jedno ve druhé lavici vedle Angely a druhé vedle docela hezkého kluka. Byl bledý, jako já, krásně voněl. Měl topazové oči. Vybrala jsem si Angelu, byla to jistota. Ke konci hodiny mi to bylo jasné. Je to UPÍR. Naštěstí zazvonilo.

Běžela jsem za sestrami, ale cestou mě zastavila Angela. „Bello, jdeš na oběd? Mohly by jste si sednout k našemu stolu, představila bych vám svoje kamarády. Teda pokud o to stojíte?!“ „Jistě, ale ještě musím něco probrat s Rose a Alicí. Přijdeme za chvíli.“ Odvětila jsem a zamávala jí. Když jsem se potkala se sestrami, hned jsem je zatáhla do komory s nějakým harampádím. „Nejsme tu samy, jsou tu další upíři, tedy aspoň jeden, o kterém vím.“ Vyklopila jsem na ně. První se vzpamatovala Rose. „Co to pro nás znamená?“ „To ještě nevím.“ Pravdivě jsem jí odpověděla. Alice souhlasně přikývla (taky jakože neví).

Když jsme přišly do jídelny, všichni už seděli a k naší nelibosti na nás zírali. Naprosto každý zíral! Pro mě to bylo utrpení, pro Rose spíš zábava. Všimla jsem si Angely, jak na nás mává od stolu uprostřed jídelny. Při cestě k Angele jsem minula stůl s tím klukem z biologie. Seděl s dalšími lidmi, dva chlapci a tři dívky. Nebyli lidi, byli upíři. To jsem poznala na první pohled. … Alice, vidíš je? Stůl u okna… zeptala jsem se jí v myšlenkách. Přikývla.

Angela nám představila její přátele. Byli docela fajn, ale byli lidi. Nic pro nás. Radši se od nich budeme držet dál.

Po dnešním dnu jsem byla ráda, že KONEČNĚ můžeme jet domů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!