Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovec upírov-6 časť Problémy Pohľad Edwarda


Lovec upírov-6 časť Problémy Pohľad EdwardaTu je sľubovaný pohľad Edwarda. Príjemné čitanie.

6. Problémy

Pohľad Edwarda

Keď sme prišli domov všetci sa na nás začali chŕliť otázky. Očividne sa to Belle nepáčilo. Vyrozprávala nám svoj príbeh. Bol som s toho nešťastný, že musela mať taký ťažký život. Prvého slova sa ujal Carlise a opýtal sa Belly:

„Bello čo vlastne po tebe Volturioví chcú?" opýtal sa jej zaujatým hlasom. Bella sa povzdychla a spustili návaly slov.

„Kdysy dávno som mu zabila pár upírov. Ale tí upíry neboli obyčajní. Niektorý mali schopnosti tak ako Edward, Alice a Jasper a aj ja. To sa im nepáčilo a už 30 rokov má naháňajú, ale nejakým spôsobom sa viem maskovať pred nimi. Veľmi som sa čudovala, že to neplatilo i pri Vás. A ešte jedna vec. Nedávno sa mi prejavila ďalšia schopnosť. Pozeraj te sa." Myslím, že som mal aj otvorené ústa. To čo dokázala sa nedalo popísať. Proste prebudila vec k novému životu. Ako vždy Emmet uštedril uštipačnú poznámku smerom k Belle.

„To je haluz Bella. Počkaj hneď som tu." V zápetí zmizol a o 1 necelú minútu doniesol strom. Musel som sa zasmiať. Rosalie ho pleska po ramene a povedala: „Opováž sa ten strom doniesť do izby inak poletíš von oknom aj s tým stromom." Mi sme len v sebe dusili smiech.
Ani som neuvedomil, že prídu Volturioví, ale chcem mať Bellu v bezpečí a nechcem ju stratiť. Prerušil som tento šťastný okamih a opýtal som sa všetkých naštvaným hlasom:  
„No tak čo ako to spravíme?" 

„Vôbec nemám tušenie. Počkať niečo napadlo." Odpovedala mi Bella a vysvetlila nám jej plán aj keď sa priznám moc som mu nedôveroval. 

Nastal deň D. Buď Bellu stratím alebo ju získam. Miesto stretnutia sme určili mi. Bola to mýtina kde sme s rodinou hrávali baseball. Na začiatku radi bol Emmet a na konci som bol ja a vedľa mňa stála Bella. Z premýšľania ma vytrhol príchod Volturiovích. Jak ja som ich neznášal. Najradšej by som ich vyhubil. Ale zase na jednej strane musí niekdo dávať pozor na osttaných upírov. Z lesa sa vynorili prvé 3 postavy. Bol to Aro, Cauis a Markus večne znudený. Za nimi išlo ďalších 10 upírov. Až dojde k boji istotne ostaneme mi „hore nohami".
Zastavili sa pred nami 300 metrov. Toto ticho prerušil Carlise: „Aro rád Ťa vidím i keď za iných okolností." Dal si záležať na hlase akým to povedal.

„Carlise tiež Ťa rád vidím, ale prišli sme tu pre Bellu. Bella ty vieš čo si spravila a musíš niesť následky. Rozhodli sme sa buď Ťa premeníme alebo jednoducho zabijeme bez akýchkoľvek námietok." Hlavu mal otočnú smerom k mojej láske. Ona sa na neho smiala mňa asi šibne. Na jej mieste by som ho nakopal do riti a ešte by som sa pri tom smial. 
Pristúpila bližšie a povedala: „Aro rada Ťa vidím aj keď Ťa musím sklamať. Skús sa nadýchnuť a zistíš, že pár vecí nebudu treba." On ju poslúchol a zhlboka sa nadýchol. Na tvári sa mu objavil prekvapený výraz. A potom povedal: „„No tak to teda mení situáciu, ale aj tak budeš musieť ísť s nami a niečo ako odpracovať svoje činy. Dúfam, že nebudeš namietať." A nie už viem čo bude žiadať. Bella pristúpila pri Ara, natiahla ruku. Určite mu niečo hovorila v myšlienkach. Prečo jej nemôžem čítať tie prekliate myšlienky? 
Aro dlho zvažoval to čo žiadala ale nakoniec prikývol. Bella sa otočila a išla oproti nám. Postupne všetkých objala a nakoniec som prišiel na radu JA. Jemne ma pobozkala a potom sa odtiahla. Prečo mi Ara bere moje svetlo, ktoré mi svietilo na cestu a ukazovalo mi správnu cestu k šťastnej večnosti. Bere mi moju nádej žiť bezstarostným životom v temnote. Bere mi moje srdce, ktoré tak dlho nebije ale keď ONA prišla pocítil som nádej, že aj ja môžem byť aspoň trochu šťastný. Ale toto všetko musí skončiť zas a znovu. Ako dlho budem zase čakať kým sa mi vráti moja láska. Minulých 5 rokov som prežíval len tak, tak.

Už sú to 2 mesiace čo som poriadne nevychádzal z izby. Chodil som len do školy a na lov a potom sa opäť zavrel v izbe. K tomu ma ešte zožierajú tie myšlienky báb v škole. Stále počujem len: Edward je volný. Musím to skúsiť a pozvať ho na rande. Bože zachraň ma pred nimi. Jediné čo mi dávalo aspoň trochu nádeje boli telefonáty od Belly. Aro jej dovolil každý týždeň volať. Vždy sa opýtala ako sa mám. Ako by som sa mal mať, keď som ako telo bez duše, teoreticky. Pár krát som sa pokúsil o sebevraždu. Vždy mi to Alice pokazilo. Stále mi hovorila aby som nestrácal nádej, že všetko dobre dopadne. No jasne. 

Ležal som v izbe keď som počul ako Alice začala vzlykať. Otvoril som dvere a pozrel sa čo Alice videla. Zalapal som po dychu. 

Bella sedela v temnej komnate. Okolo bol len múr. Ale to čosom videl bolo, že Bella nieje upír ale zase človek. A presne tohto som sa obával, že sa to raz stane.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovec upírov-6 časť Problémy Pohľad Edwarda:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!