Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Life with THEM - 6.kap.


Life with THEM - 6.kap.Audrey si připadá jak ve snu, ale opravdu to je jen sen? A pozdní návštěva do hotelu, ji vezme dech.. téměř do slova xD

 

Celou cestu do hotelu jsem přemítala všechny věci, co se dnes staly. Sakra! Vždyť jsem s Erikem a spol. měla jet do La Push. Ani nemám jejich číslo, abych se jim ozvala, že jsem v pořádku. A zítřek je poslední den, který s nimi můžu strávit. Znova sakra! Proč jsem jen musela spadnout z té proradné lavičky?! To mě přivádí k Edwardovi. Proboha! Edward Masen Cullen mě nesl v náručí! On se dokonce nabídl, že mě odveze do Seattlu! Začala jsem v autě ječet jak zběsilá. ON mi byl tak blízko. Kdybych byla z cukru, tak se snad rozpustím. Prostě neuvěřitelné! Vzpamatovala jsem se. Kdo by měl takové štěstí, aby potkal samotného Edwarda Cullena?! Tohle musí být jen pitomý, ne oprava božský, sen. Probudím se a opět budu žít svůj stereotypní život.

„Táák, už by ses mohla Audrey probudit! začala jsem na sebe mluvit.

„Stejně je to všechno jen hloupost!" začala jsem zvyšovat tón hlasu. Minula jsem vítací ceduli Seattlu a zamířila k hotelu. Zmírnila jsem své hlasové projevy, abych nevystrašila kolemjdoucí. Stačilo, že jsem postrachem sama pro sebe. Zaparkovala jsem auto, vstupními dveřmi vešla dovnitř a mířila jsem si to k recepci. Zatarasil mi však cestu můj spolužák Alex. Byl hezký, ale oproti Edwardovi... Tssss.

„Aud? Co se ti stalo?" zeptal se starostlivě Alex a zíral na mou ruku.

„Ehm, spadla jsem?" nejistě jsem odpověděla. Nechtěla jsem mu vyprávět, že se to všechno stalo, jen díky tomu, že jsem se podívala do Edwardovým topazových očí, čím jsem přestala dýchat a poté nemotorně spadla z lavičky, čímž jsem si zavinila tuhle úžasnou ozdobu na ruku.

„Ty jsi tak šikovná." rýpavě řekl. „Ukaž, aspoň ti pomůžu."

„To zvlá - " nestihla jsem to doříct, vytrhl mi tašku z ruky. Gentleman.

„Audrey Ransom, room no. 72, please." řekla jsem recepčnímu. Nevím, čím jsem si to zasloužila, ale vždycky na mě hleděl, jak na přízrak. Podal mi klíče a my zamířili k mému pokoji. Nemohla jsem se Alexe zbavit, tak jsem se ho slušně zeptala.

„Chceš jít dál?" a on jen rozzářeně přikývl.

„Táák, co jsi dělala celé dva dny? Ani na jídle jsem tě tu neviděl. Anorexie?" směšně si rýpl.

„Haha, jen jsem se prostě tak flákala. Víš, jak, Forks." a spiklenecky jsem na něj mrkla. On věděl o mém Twilight šílenství.

„Co, potkala jsi Edwarda? Nebo Alice?" posmíval se mi, ale kdyby jen věděl.

„Jsi dneska nějaký vtipný, tak už můžeš jít? Už je pozdě. Ráda jsem s tebou zase mluvila." vyháněla jsem ho z pokoje a zavřela mu dveře téměř před nosem. Po chvíli zazvonil telefon. Otráveně jsem ho zvedla s tichým „Yes?"

„Good evening, madam. You have a visitation." řekla recepce. Chtěla jsem se zeptat, který můj úžasný spolužák mě chce dostat tentokrát. Nakonec jsem se vzmohla jen na „Okay"

Asi bych na ty puberťáky taky měla něco vymyslet. Pomalu jsem scházela schody a rozhlížela se po recepci. Nikdo známý.

„Hi, you called me and you said I have visitation." zmateně jsem řekla tomu protivnému recepčnímu.

„Of course." a ukázal ke gauči, kde někdo seděl. Muž. Téměř se mi zastavilo srdce a kontrolovala jsem, jestli pravidelně dýchám. Byl to ON.

Šla jsem váhavě k němu. Co chtěl? Byli jsme spolu, dalo by se říct, že před chvílí. Musel jet hned za mnou, jinak by netrefil ani hotel. Vzpomněla jsem si na jednu z posledních vět, co mi dnes řekl. Ty víš, kdo jsme. Takže věděl, že o nich vím. Nebo to alespoň tušil. Absolutně nevím, co můžu očekávat. Věděla jsem z příběhu, že není dovoleno, aby člověk věděl o tomhle nadpřirozenu. Stála jsem už skoro vedle něj.

„What do you want?" vyjela jsem na něj. Pohlédl na mě a usmál se. Tím úsměvem, jak každá z nás zbožňovala. Zhluboka dýchej, poručila jsem si. Ale raději jsem si přisedla.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Life with THEM - 6.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!