Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Last way-pokračování 1

Alice s Jasperem11111


Last way-pokračování 1No,z jednorázovky se stala povídka...Tady máte pokráčko,snad se vám bude líbit.Budu pokračovat.

Edward


,,Jacobe,uhni!Nebo ti něco udělám!"Křičel jsem.

,,Ne.Nesmíš přejít hranici!"Tělo se mu začínalo třást.

,,Musím jí zachránit!"

,,Edwarde,Bella tady není!"Snažil se mě uklidnit.A v myšlenkách mu létaly různé vzpomínky.

,,Jak to víš?"Zeptal jsem se rychle,abych mu odvedl pozornost.

,,Je určitě doma,leží v posteli a brečí.To dělá,od doby kdy jsi ji opustil,pořád."Oznámil a na očích mu bylo vidět,že mě chce zabít.

Měl na to právo a já jsem si to zasloužil.To co jsem ji provedl,to jak jsem s ní zacházel,to co jsem jí řekl.Jak jsem ji opustil...V myšlenkách se mu objevila Bella ležící v lese.

Jak jsem ji tohle mohl udělat?Takhle ji ublížit...Opustil jsem ji a ublížil ji tak,že rači příjme smrt,než pomyšlení na to,že jsem odešel.Co jsem to za netvora?Co jsem to za bytost?

,,Jacobe!"

,,Edwarde přestaň!Nech toho!Ona tady není!A to co říkáš,to je hloupost!Nikdy by se nezabila!To by mi neudělala.Ani mě,ani Charliemu a René ne!"Křičel a v očích se mu zračila bolest a utrpení.

,,Jacobe,promiň." Chytil jsem ho za ramena a co největší silou mrštil do lesa.Ozvalo se křupnutí,pár smrků se ohlo a prasklo.Zlomeniny se budou chvíli hojit,to ho,aspoň,zdrží.


Nasedl jsem do auta,řítil jsem se nevídanou rychlostí po silnici.

,,Musím ji zachránit.Musím ji zachránit.Musím ji zachránit."Opakoval jsem.V kapse mi zazvonil telefon.Alice.


,,Alice?"Z telefonu se ozval povzdych.

,,Edwarde,myslím,že je..."Ne to ne!Jen to ne!Neříkej mi to,NE!

,,Nevidím ji...Je pozdě..."

,,Ne!Alice,tohle mi neříkej!"

,,Je mi to líto,já-"Zaklapl jsem telefon,jedním rychlým pohybem a dupl na plyn.

Já ji zachráním,já to dokážu,já to stihnu!


Vyřítil jsem se na útes.Stála ve předu na špičkách a něco mumlala.

,,Miluju Tě,Edwarde."Zašeptala...Díky svému dokonalému sluchu jsem to slyšel.Kdybych nebyl upír,kdybych nebyl nejnebezpečnější predátor na světě,tohle by se nestalo.Kdybych byl člověk,vše by bylo jiné.

,,Bello nééé!"Zakřičel jsem,ale neotočila se.Skočila.

Ve vteřině jsem byl na okraji útesu,ale nebyla tam.Strhnu jsem si košili a skočil za ní.


Voda se zbarvila do ruda ve stejném okamžiku,kdy jsem ucítil krev.Ponořil jsem se,moře už ji táhlo ke dnu.Chytil jsem ji kolem pasu a táhl ji ke břehu.


,,Bello!Bello!Miláčku!Prosím!Vnímej mě!Bello!"Křičel jsem na ni,když jsem ji pokládal na písek.

Roztrhl jsem ji halenku a začal provádět masáž srdce.Snažil jsem se nedýchad,kvůli krvi,měla povrchní ránu na hlavě.


,,Dýchej!Bello,dýchej!"Přikazoval jsem ji,ale neposlouchala.Žádný samovolný tlukot srdce.

,,Bello!Jsem tady"Jsem TADY!"

,,Lásko!Tohle mi nedělej!Žij!Bello,no tak,žij!Prosím!"Pořád nic.

,,Tohle nesmíš!Slíbilas to!Slíbilas mi to!Neodcházej mi!NEUMÍRÉJ!!!"

,,Bello...Jestli mě opustíš,půjdu za tebou!"Můj svět se hroutil.Moje existence ztrácela smysl.Moje jediná láska mi umírala,právě teď pod rukama a já ji nemohl pomoct.Tohle se nemělo stát.Neměl jsem to dělat.Neměl jsem ji opouštět,neměl jsem ji tu nechat samotnou...Jenže já to udělal.Já ji opustil,já ji ublížil...Já jsem ji dohnal k smrti.Tohle všechno jsem způsobil já.Já jsem ji zabil.Ale na výčitky bylo pozdě.

Přitiskl jsem si ji k hrudi.Byla tak studená i mé kůži to bylo nepříjemné.

,,Bello,odpusť mi...Prosím."Šeptal jsem a pořád ji držel v náručí.

Zabil jsem ji.

 

 

 

 

 

Doufám,že se vám díleček líbil.

 

Shrnutí povídek.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Last way-pokračování 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!