Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Last way - Jednorázovka

arc


Last way - JednorázovkaJednorázovka. Edward Bellu opustil a ta se rozhodla,že s tím skončí. Už se dál nechce trápit a ani nechce trápit své okolí, jenže... Co když příjde? Co když se vrátí?...Ale pozdě? Co se stane pak? Doufám, že se bude líbit. Poprosila bych koment.Děkuju.

Jak moc by bolelo,kdybych teď skočila?Bylo zbytečné ptát se.

Přiblížila jsem se na okraj útesu a podívala se dolů.

Vlny se bily o skály a chrlily vodu do všech stran.Pod nohama jsem cítila vlchkou půdu.Klepala jsem se a byla mi zima.Nebyl to chlad,který mi přinášela jeho studená pokožka.Ne,to nebyl,byl to chlad v srdci,zůstalo rozbité a každý další úder bolel víc,než smrt.

Možná proto jsem se rozhodla,že udělám to,co udělám.Skočím.Přestanu se trápit a přestanu trápit i jiné.Možná to je sobecké,ale...

Udělala jsem další maličký krok v před.Pod nohama jsem cítila okraj útesu.

Poruším slib,který jsem mu dala,nebudu žít.Proč bych ho měla dodžet?Má pro mě tenhle život bez něho ceno?Ne,to nemá.Někdo říká,že čas všechno spraví,ale tohle nespraví.Bude to tak lepší.Ti co mě milují nezapomenou a budou mě milovat dál,ti co mě mají rádi časem zapomenou...A on?

Bude to,jako kdybych nikdy neexistoval.Tohle byla jeho poslední věta.On se bude držet toho co mi řekl.

,,Promiň.“Zašeptala jsem a převážila se na špičky.

Znova jsem se podívala dolů,ale moře bylo klidné,najednou.Možná i moře vědělo co chci udělat a bylo připravené.Bylo připravené mě přijmout do svého temného a věčného králoství.Bylo připravené rozevřít pro mě svou náruč.

Usmála jsem se,protože si větřík pohrával s mými vlasy.Vzpoměla jsem si,že to vítr zavinil,před rokem,proč me James chtěl ulovit.Ulovit...To slovo se mi nelíbilo,ale chtěl to udělat a nebýt Edwarda,tak se mu to povedlo.Nikdy jsem nelitovala toho,že jsem se přestěhovala sem,do Forks.Byla jsem tu šťastná,i když né na dlouho.Byla jsem opravdu šťastná.Měla jsem úžasnou rodinu a toho nejdokonalejšího kluka,Edwarda.Dostala jsem až příliš velkou dávku štěstí na to,aby vydržela na věky.

,,Miluju Tě,Edwarde.“Zašeptala jsem a naposledy si ho představila ve své hlavě.

Na horizontu zapadalo slunce.Z hluboka jsem se nadechla,zavřela oči a skočila.

,,Bello nééé!“Znova jsem se usmála.Nevěděla jsem,že moje mysl dokáže vytvořit,tak přesnou kopii jeho hlasu,tak dokonalou,tak opravdovou..To není doopravdy,on mě přeci opustil.

Volný pád.Na chvíli jsem si přišla svobodná.

Voda byla příliš studená,ale nevadilo mi to.Praštila jsem se do hlavy a voda kolem mně se zbarvila do ruda.Byla to tupá bolest.Pomalu jsem začala ztrácet vědomí.

 

Miluju Tě,pomyslela jsem si a pak...

 

 

 

Shrnutí povídek.

 

 

 

 


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Last way - Jednorázovka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!