Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Každý může milovat 7.kapitola

3.volterravamp- Louka


Každý může milovat 7.kapitolaÁÁÁÁÁ....je tu další díl mé..ehm úžasné?? povídky....takže lidi zvládla jsem dva díly a jsem na sebe hrdá....bohužel mám pro vás informaci...jak jsem se zamotala a uzavřela jsem sázku s jadnou z mých kamarádek....pls ten kdo chce aby tato povídka pokračovala tak ať napíše něco do komentíků..cokoliv..hlavně něco..vsadila jsem se totiž s kamarádkou..u jedné z mých kapitol KMM musí být minimálně 10 komentíků jinak musím ukončit svojí povídku....pokud jich ovšem bude více...budu ráda a povídka se nebude ukončovat ale naopak se ukančí její povídka kterou uveřejněje na svém blogu..takže ten kro mě má rád a má rád i mojí povídku napíše komentík...mocinky děkuji předem ale zpět k povídce...mno co dodat..tyhle dva díly jsou spiše o myšlenkách a pocitech ale i tak jsem se snažila..takže na mě nazapoměntě Vaše Zabza

Pohled Isabelly- Není můj!

 

Hned po odchodu Carlisleho se rozešel i zbytek rodiny a v obývacím pokoji jsme zbyli jen já a Edward. Koutkem oka jsem zahlédla jak se na mě dívá,a šlo vidět že to ani  nějak neskrývá. Díval se na mě přímo a já se musela hodně přemáhat abych se na něj nekoukla.

Nakonec toto poklidné ticho prolomil on.

 

,,Milovala jsi ho?“ zeptal se. Koukla jsem na něj. Bylo na něm vidět že ho to vážně zajímá.

 

,,Milovala. Byl moje vše. Můj kyslík, moje slunce. Já nevím jak to mám říct. Já ho prostě nadevše milovala. Kdyby řekl abych skočila útesu, skočila bych. Kdyby řekl že odchází..odešla bych s ním. Kdyby řekl že už mě nemiluje…milovala bych ho i přes to. Dokázala bych mu milionkrát odpustit, zabít se a udělat další a další blbosti než abych mu řekla že ho nemiluji, jelikož by to nebyla pravda.“ Odmlčela jsem se a přemýšlela nad tím jak mu to ještě vysvětlil.

 

,,Bolí to hodně, když někoho takhle ztratíš?“ zeptal se opět.

 

,,Ano.“ Řekla jsem smutně. ,,Já nevím jak to popsat. Jakoby kdyby chyběla má druhá polovina. Už nemůžu normálně dýchat. Je to hrůza. Fyzická bolest je oproti tomu jen škrábnutí.“ Povzdychla jsem si. ,,Ale abych řekla pravdu..dost mi pomáháš. Víš že jsi mu podobný, máte skoro všechno stejné. Dokonce i chování.......Připomínáš mi ho.“ Řekla jsem pološeptem tak aby to slyšel jen on.

 

,,Já cht-“

 

,,Tak…..vaše pokoje jsou přichystané. Máte tam všechny potřebné věci. Kdyby něco stačí zavolat.“ Přerušila jej Esme. Oba jsme jen přikývli. Esme opět odešla a já čekala až to dořekne. Ale on místo toho se zvedl ze sedačky.

 

,,Dobrou noc Bello.“ Řekl a vystřelil z místnosti. V tu chvíli mě zahrálo o srdce. po dlouhé chvíli jsem se opět cítila aslepoň z části plná. Musela jsem se pousmát. Řekl to stejně nejistě jako Lucas když mě tak oslovil poprvé. Zřejmě nevěděl jak budu reagovat, ale od něho si to nechám líbit….

 

Jako ve snách jsem dorazila k sobě do pokoje. Musela jsem uznat, že Esme má dobrý vkus.

 

 

Pokoj byl zařízen do mé oblíbené barvy-zelené. Esme zřejmě věděla jak potěšit hosty. Uprostřed pokoje stála velká postel se zelným povlečeným. U ní z obou stran byly malé noční stoly. Nad postelí byly dvě poličky a nad nočními stolky světla. Na pravé straně u stěny byl toaletní stolek a hned vedle něj Velká šatní skříň.Naproti skříni tedy na druhé straně pokoje byly dvě zelená pohodlná křesla a před nimi zelený koberec.Koutkem oka jsem zahlédla rohovou policovou skříň s hifi věží Jinak podlahu též tvořil koberec světle zeleného odstínu. Bylo to dokonalé.

 

Když jsem se vynadívala postoupila jsem do prostoru pokoje a zjistila že v místnosti jsou ještě jedny dveře. Nakoukla jsem dovnitř a nestačila se divit.

 

 

 

 

Byla tam koupelna. Též zařízena v zelené barvě. Na podlaze byly tmavé dřevěné parkety. U stěny byly dvě umyvadla a na stěně dlouhé obdélníkové zrcadlo. Na pravé straně od umyvadel byla vana, kterou lemovalo dřevo. A hned naproti vaně byl záchod. Všechno dohromady to bylo kouzelné a tvořilo to krásnou atmosféru.

 

Někdy se musím Esme zeptat jak to dělá. Vždy jsem chtěla být architektkou. Ráda jsem rekonstruovala domu, či vybavovala domy. Vždy mě to bavilo.

 

Vrátila jsem se zpět do ložnice a zamířila na postel. Byla měkká, nadýchaná, jako nová. Zalehla jsem a opět se poddala myšlenkám.

 

Jak je snadné být v jeho přítomnosti a zapomenout na všechno okolo. Přesně tak jako Lucas. Oba dva na mě mají magickou moc. Sice znám Edwarda teprve pár hodin ale mám pocit jako bych ho znala celý svůj život. Celou svůj existenci. Nikdy jsem nikoho nemilovala někoho tak jako Lucase a Teď se tady objeví upír podobný, se stejným chování a já mám pocit že jsem konečně plná.

 

Ticho  mi moc nepomáhalo a proto jsem přešla k hifi věži která byla ukryta v rohu pokoje a pustila si klasickou hudbu. Milovala jsem klasiku. Vždy mě dokázala uvolnit, ovšem proti ostaní stylů hudby také nic nemám a proto je můj vkus nestálí. Bohužel když si vzpomenu kdy naposledy jsem hudbu poslouchala píchlo mě u srdce. Proč to všechno pokazil? Dostala jsem ohromný vztek na Edwarda.

 

Kvůli němu  je všechno v pytli. Kdyby se na té louce neobjevil byla bych už na cestě za Arem. Mohla jsem se v klidu pomstít a žádný upír by mi nestál v cestě. Byla bych už konečně s Lucase. Bohužel, když si uvědomím jaký upír mi teď stojí v cestě všechen vztek opadne a nahradí ho…láska? Ne..Ne! já ho nemůžu mít ráda. Já miluju Lucase, slyšíš?! Křičím v duchu. Já budu navždy milovat Lucase. Ten jediný má v mém srdci místo a nikdy jiný.

 

,,Isabello!“ ozve se zdola- podle hlasu zřejmě Emmett.

 

,,Ano?“ křiknu do útrob domu.

 

,,Lov.“ Křikne nazpátek a já se kouknu na hodinky. To jsem tak dlouho přemýšlela?

 

Nemohla jsem tomu uvěřit. Jak rychle ten čas plyne když ne ně (Edward a Lucas) myslím.. Slezla jsem z postele a došla k velké šatní skříni. Nedoufala jsem že tam něco bude, ale světe div se…Skříň byla zaplněna oblečením.

 

V policích byli vyskládány rifle, trička, na věšácích mikiny, šaty a spousty dalších věcí. Vzala jsem si na sebe černé úzké kalhoty, k tomu dlouhé fialové tričko na široká ramínka a na nohy botasky. Vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné a na oči jsem si dala řasenku. Jak se říká v jednoduchosti je krása a já tuto teorii podporuji.

 

Dolů jsem vyšla pomalým krokem a můj úsměv se rozšiřoval když jsem uviděla svého an-. NE! NE! NE!On není tvůj anděl a nikdy nebude..tvůj anděl je Lucas. Odporovala ta rozumná část ta nerozumná jí ale odporovala. Ano Lucas který tu stojí přede mnou. Musela jsem si povzdychnou. Takhle se nikdy nerozhodnu. Uvízla jsem na mrtvém bodě.

 

Došla jsem k ostatní a upřímně jsem všechny obdarovala úsměvem co mi opětovali všichni. A tak jsme vyrazily. Jeli jsme dvěma auty. Alice, Jasper a Emmett s Rose jeli Hummrem. A pak já s Edwardem, Esme a Carlislem jeho Mercedesem. Jeli jsme pěkně daleko od Forks.

 

Cesta trvala minimálně hodinu a já neměla co dělat a tak jsem se kochala krajinou. Je to tak dlouho co jsem si užívala přírody. Co jsem se vlastně koukala na přírodu a nebylo mi smutno. Všechno změnil on. Vykopal z hrobu tu starou Bellu a navou Isabellu zakopal místo ní. Ach jo….

 

Dorazili jsme na takovou mýtinu. Všichni vystoupili z aut a rozhlíželi se kolem.

 

,,Takže..asi si dáme rozchod. Tak za 2 hodiny tady. Přeji příjemný lov.“ Řekl Carlisle a odběhl s esme někam do lesa.

 

,,Já jdu na medvědy. Kdo jde se mnou?“ odpal se emmet a všechny zbývající členy s měřil od hlavy až k patě.

 

,,Já bych rád šel.“ Ozval se vedle mě dokonalý hlas, který jsem milovala. Ach ne. Už je to tu zase. Já ho nemiluji, nebo ano?

 

,,Dobře, přidá se k nám ještě někdo?“ zeptal se Emmett podruhé a nakonec se přihlásil i Jasper. Rozloučil se s Alicí a odběhl s kluky do lesa.

 

,, Já jdu na pumy.“ Řekl jsem sklesle a odběhla pryč. Opět..jak mile odešel přišla na mě ta blbá nálada. Vše se dostalo zase na bod mrazu. Nemohla jsem to vydržet..Musím zaměstnat svůj mozek něčím jiným a proto jsem se rozběhla za svou kořistí…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Každý může milovat 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!