Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Každý může milovat 26.kapitola

Eclipse logo


Každý může milovat 26.kapitolaTady je další díl. Měla jsem depku a proto ten konec. Jestli budu pokračovat záleží jen a jen na vás. Omlouvám se za krátký dílek. OPRAVDU! A taky za ten konec, ale já musela. No snad pak pochopíte proč. A přece jenom, nějaké to napětí být musí no ne? Vaše ZabZA

26.kapitola- Světlo na konci tunelu

Edward

Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.

Hnal jsem se za ní jak nejrychleji jsem mohl, ale pořád byla moc daleko. Zřejmě byla tolik zabraná do svých myšlenek, že si ani nevšimla, že ji sleduji a nebo to prostě nechala být a spoléhala se sama na sebe.

Hnal jsem se za  ní, ale pořád to nestačilo a já si v duchu nadával. Zase. Za to jaký jsem tupec a co všechno jsem způsobil. Cítil jsem jak na mě všechno padá. Jakoby se všechny problémy shodly a najednou mě podrazili. Krutě a nelítostně.

Tak jako já se kdysi chystal podrazit Bellu. Jak jsem jen mohl? To jsem byl takový hlupák? Co jsem to za upíra?

Pořád samé myšlenky. Přidal jsem ještě více a pomalu ji do doháněl. Metr po metru. Kousek po kousku. Byl jsem blíž a blíže a pak jsem ji strhl sebou na zem. Trochu jsme to nevypočítal a proto jsem oba dva skončily na zemi.

Ležela pode mnou a já ji pevně stiskl k zemi, když se začal vzpírat. Sice stačila jen jedna sekunda na to aby mě zabila, ale právě na tohle jsem čekal a právě před tím zřejmě ona utíkala.

,,Zabij mě,“ prosil jsem ji. Překvapeně se na mě podívala a přestala se vzpírat. V sekunda jakoby ji všechna síla opustil a ona se stala bezmocná. Pak zakroutila hlavou a semkla víčka pevně k sobě.

,,No tak Bello zabij mě. Stačí jeden pohled. Jediná sekunda a budeš mít o jeden problém míň,“ naléhal jsem, ale ona nereagovala. Přece stačilo jenom tak málo. Stačil kousek ke smrti. Jediná sekunda, minuta. Byl jsem tak blízko smrti a přitom tak daleko. Na tisíc mil vzdáleném ostrově.

A když se ani po minutě k ničemu neměla a dál pode mnou ležela jako leklá ryby dostal jsem vztek. Na ni, na sebe, na všechno okolo. Člověk chce jednou umřít v klidu a míru a nemůže.

Odvalil jsme se z ní a začal přešlapovat sem a tam. ,,Sakra Bello, copak mě nedokážeš zabít?!“ vykřikl jsem naštvaně. Překvapeně otevřela oči. ,,Co máš za problém?!“ křičel jsem dál. ,,Stačí jeden pohled, jeden stisk copak toho chci tak hodně? Máš dost síly tak na co čekáš?!“ rozhodil jsem rukama. Zakroutila hlavou a já si v tu chvíli něco uvědomil. Jestli chci aby mě zabila, tak ji musím vyprovokovat. Nějak, jakkoliv…

,,Nejsi dost silná, že?“ vyjel jsem na ni. V hlase byla znát opovržitost za kterou bych se nejraději nakopal, ale musel jsem to udělat pokud jsem chtěl pykat za to co jsem udělal. ,,Nedokážeš mě zabít! Jsi ubohá a slabá. Jsi nic. Jen prašivá hnusná a odporná myš!“ vyplivl jsem ty hnusná slova a v sekundě jsem ležel na zemi. Zlostně na mě vrčela a mučila mě pohledem.

Bolest se stupňovala, ale já mlčel. Chtěl jsem odejít v klidu. Žádné nářky a ani pláč. Prostě všude okolo klid a všechno bude opět v pořádku.

Bolest mě pomalu ochromovala a já se pořád díval na Bellu. Jinak než ona na mě. Ona měla prázdný výraz ve tváři. Ani smutní a ani veselý. Prostě nic. Kdežto já trpěl. Tím jak jsem ji ublížil a možná z ní udělal trosku. Prázdnou nádobu, která třeba už ani necítí. Neví co je láska.

Najedou mi moje smrt přišla ještě oprávněnější, než kdy jindy. Věřil jsem, že je to jen a jen pro dobro ostatní a že jsem třeba pomohl dobré věci.

Bolest se opakovaně objevovala v mé hlavě. Rušila mé myšlení a všechno okolo. Už jsme necítil nohy a ani ruce. Zbýval jen trup a hlava a pak už bude konec.

Všechno tohle okolo zabíralo jen pár sekund nic víc a když jsem už se to nedalo vydržet a mě opouštěli poslední síly vydechl jsem slova, která mi ležela na jazyku a která jsem chtěl říct jen a jen jí: ,,Miluji tě,“ šeptl jsem a pak se propadl do tmy.

Neurčitá osoba vkrádající se do děje

A je to! Konec zvonec a pohádky je konec . No pohádky… spíš horroru s kapkou citu. Nic víc a ani nic míň. Takhle by to dopadlo v normálním životě. Krutě a nelítostně. Nikdo by se tam nepáral s lidskými city. Nikdo by se tam o ně nezajímal.

Jenže copak tohle se dá. Vzít někomu život jen tak pro nic za nic? Mávnout proudkem a už tady nejste? Je to tak lehké? Je to tak krásné, bolestné a kruté?

Copak nemůžeme odejít v klidu bez toho abychom někomu ublížily? Copak nemůžeme odejít v klidu a míru? A vlastně, proč bychom měli vůbec odcházet?

Musíme umřít? Musíme se vzdát života, který vedeme? Opustit svoje známé, přátelé, rodinu? Nemůžeme si koupit nové baterky a začít na novo s novou energií, ale stejný život? Copak to musí být tak těžké?

Ano, musí. Prostá a jednoduchá odpověď. Život a smrt se s nikým nepářou. Prostě jen kývnou a je to tady a my se jen můžeme kochat světlem na konci tunelu…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Každý může milovat 26.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!