Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedna láska dvoch bratov 4. kapitola- Zlom

Twilight deštník


Jedna láska dvoch bratov 4. kapitola- ZlomV škole nás majú ešte radi takže som prišla na obed domov.Teraz som to dopísala, moc sa my to nezdá, ale za to že to tu máte s predstihom chcem vela komentov a keď budete dobrý tak sa pokračovania dočkáte možno zajtra. Ale všetko závisý len od vás:-)a prajem príjemné čítanie.

4. kapitola- Zlom

Bella:

Už je to mesiac, čo som mala konflikt z Edwardom, ale  v jednej veci sme sa zhodli a to že on ignoruje mňa a ja zas jeho. Proste chodíme okolo seba tak, akoby ten druhý ani neexistoval. Je my to ľúto, no nie kvôli nemu ale pre Esme, lebo keď som u nich vidím ako sa trápi. Inak so všetkými Cullenovcami so sa zblížila, teda okrem neho.

Teraz trávim každú voľnú chvíľu u nich. Začínam mat výčitky svedomia, lebo už tak často nechodím za Tomom. On my síce nič nevyčíta ale je na ňom vidieť že ho to mrzí, ale zato je rád že mám nových priateľov aj keď sú to Cullenovci. Nie že by ich nemal rád, ale ide tu o princíp vo Volltere sú na čiernej listine. Čo znamená že by ich Aro najradšej poslal voňať fialky odspodu.

Dnes ideme všetci na spoločný lov, na moju smolu musím ísť sama  s Edwardom v jeho volve. Mám taký pocit že v tom mám prsti Alice a Rose, neviem o čo tým dvom ide, keď vedia že sa neznášame a k tomu nás zavrú do jedného auta. Asi chcú by sme sa navzájom pozabíjali.

„Toto si obleč, budeš v tom vyzerať dokonale“ a podala my modré minišaty s flitrami a k tomu topánky na dosť vysokom podpedku.

„Alice mi ide na lov a nie na módnu prehliadku. Nemyslím si že toto je vhodné oblečenie na lov.“

„Len si to pekne oblečieš  lebo druhé nedostaneš, to znamená: keď sa ti nepáči čo som ti vybrala ja potom budeš musieť ísť v spodnej bielizni“

„Alice, kde mám veci v ktorých som prišla?“

„Vyhodila som ich, ale najprv som ich spálila. Tak sa nenamáhaj a obleč sa.“Ona my spálila veci, už začínam tušiť prečo bola zavretá v blázinci. Fajn mám dve možnosti, ale takú radosť Edwardovy neurobím. Navielka som si tie šaty a vďaka bohu Alice zabudla zlykvidovat moje tenisky. Myslím že ju porazí keď ma v nich uvidí, ale mne to vôbec nevadí.

„Bella, okamžite si vyzuješ tie tenisky lebo uvidíš“ začala na mňa Alice hneď ako som prišla do obývačky.

„Naozaj? Mám začať báť teraz alebo až potom.“ Povedala som ironickým hlasom  a Emmet to samozrejme počul. „Sestrička s ňou by som si radšej nezačínaj, lebo u nej nikdy neuvidíš čo na teba chystá“ rozrehotal sa na celý dom a Alice ho spražila nie moc vľúdnym pohľadom.

„Hádam by už stačilo, lebo na ten lov nedôjdeme ani dnes a všetky medvede pokapú od nudy“ povedal Jasper z vážnou tvárou ale bolo na ňom vidieť že s premáha.

„Nieeeeeeeeee!“Skríkol Emmet a rozbehol sa k Jeepu a cestou schmatol do naručia Rose. Tá ho začala mlátiť kabelkou. „No tak zlato prestaň. Predsa odo mňa nechceš, aby som dovolil aby sa niečo stalo mojim sladučkým medvedíkom“ dohadoval sa s Rose v aute.

„Márna snaha Emme, dnes ti ich všetkých zjem ja.“ Zakričal Jas keď nastupoval do auta, ako odpoveď mu bolo dosť hlasité vrčanie.

No zrazu boli všetci preč. Ostal tu iba Edward, opierajúci sa o svoje volvo a pobavene ma sledoval. Neviem čo je ti tu také smiešne, veď počkaj keď budeme voliť. Poslala som Edwardovy  myšlienku. Ten najprv   nechápal čo sa stalo, ale keď to pochopil bol naňho do cela zaujímavý pohľad. Usmiala som sa  a na sadla do auta.

Cesta prebehla v tichosti, ani som sa na neho nepozrela ale cítila som ako ma skúma pohľadom. Urči  teraz rozmýšľa ako je možné že ma počul. Až sme počujem ako mu hlave šrotujú kolieska, pri tej predstave som sa rozosmiala a Edward nahodil ten svoj zaužívaný frustrovaný pohľad.

„Vyzerá to že dnes pôjdeme spolu na pumy. Tak ma sleduj zavediem ta na jednu čistinku....“nenechala som ho dohovoriť.

„Ja viem kde je, a mám taký pocit že tam budem skôr než ty“ a šibalsky som sa na neho usmiala. Edward nahodil výraz to určite. Aby si nepovedal dám ti náskok, poslala som mu myšlienku. On na to nič nepovedal a rýchlosťou blesku sa rozbehol preč. Keby som nemala moju schopnosť tak ho určite nedobehnem. Premiestnila som sa a sadla si do stredu čistinky, nech ma dobre vidí keď sem dorazí. Po dvoch minútach Edward dobehol, najprv si ma nevšimol no keď ma uvidel ako  tam sedím spadla mu brada.

„Ako...To nie je možné... veď som ta vôbec... necítil...“ koktal so seba. Je úžasné vedieť že niečo dokáže rozhodiť  pána dokonalého  a že vždy zato môžem ja.

„Jedno z mojich tajomstiev“ dodala som ľahostajne. „Inak to tu budeme viest debatný krúžok, alebo pôjdeme loviť. Aj tak sme stratili dosť času tým tvojím seniorským behom.“

„Fajn, uvidíme kto je lepší ja si zoberiem východnú časť, a ty chod na juh k La Push  a za hodinu sa tu stretneme. Kto uvolí viac je víťaz.“ Takže chlapček sa nám chce hrať. Ako myslíš, ale mňa neporazíš,  na to len zavrčal.

„Neviem čo sa čertíš, ja si predsa môžem myslieť čo chcem“ a rozbehla som sa preč.

Za pol hodinu som si dala dve pumy a bola som plná. Toto nebol fakt dobrý nápad, mne obvykle stačí jedna srnka. Stým čo som ulovila dnes vydržím hádam aj polroka. Už vidím ten jeho víťazný úsmev nech sa ide  bodnúť. Moja nálada sklesla pod bod mrazu, už viac neulovím a zas nechcem zabíjať tie chúdence aby som mu dokázala , kto je tu lepší.

Keby som si mala vybrať  s kým by som išla do postele, tak to na plnej čiare vyhrala puma. Ale zas predstava Edwarda, len tak ako ho pán Boh stvoril je lákavá. Bella tebe na čisto šibe, veď ho nenávidíš! Okríkla som sa v duchu. To je síce pravda, ale zas nemôžem poprieť že  je nechutne sexy. Len jedna noc s ním, nič viac. Bella!! Musím s tým okamžite prestať. Radšej sa zameriam na okolitú prírodu.

No to som mala spraviť skorej. Bola som tak zabraná  do mojich predstáv že som si vôbec nevšimla že  asi  pat metrov od mňa stojí veľký červený vlk.  „Ahoj, vĺčik. Myslím že tu došlo k nedorozumeniu. Ja totiž  nie som červená čiapočka a určite by som ti nechutnala, iba čo by si si na mne vylámal zuby.“ Asi to nezabralo lebo začal ešte viac vrčať a ukázal my svoju dokonalú papuľu.

„Naozaj máš pekné zuby, ale taká žuvačka by ti pomohla“ pri predstave ako robí bublinu a praskne mu na hlavu som sa rozosmiala. No jemu asi nič na tom smiešne neprišlo, ale miesto to ho sa prikrčil na skok.

„Pekne som si s tebou pokecala, ale už budem musieť ísť.“ V momente keď som sa už chcela premiestniť  tak som začula druhé vrčanie, ktoré naháňalo do cela strach. Tak že už sú dvaja. Radšej sa zdekujem skôr než si ma stihnú dať na obed.

Keď som sa otočila za tým zvukom to nebol druhý vlk ale Edward. Vo chvíli keď som sa na neho pozrela tak skočil na toho vlka, a ja som tam stála ako prikovaná k zemi. Zrazu sa ozvala ohlušujúca rana, Edward  skončil na zemi a som upadla do tmy.

Edward:

Ona si myslí že ma porazí, tak o tom si môže jedine nechať snívať. Jedno nechápem a to ako ma mohla predbehnúť. Je síce rýchla ako normálny upír, ale mňa ešte nikto nepredbehol. Prídem na to ako to robí.

Ulovil som tri pumy a bol som plný, aj tak som určite vyhral. Určite viac ako dve neulovila. Vybral som sa na čistinku a pekne si tu na ňu počkám, aby videla kto vyhral tento krát. Ľahol som si  do trávy a vdychoval vône okolitej prírody. Bolo to tu cítiť mokrým drevom, kvetinami, medom, škoricou a levanduľou. Tak predsa voní Bella, jej vôňa je to najsladšie a najopojnejšie čo som kedy cítil. Ale ešte je tu niečo, smrdí to ako mokrý pes. Vlkolak!!!

V sekunde som stál  na nohách a snažil sa zachytiť jeho myšlienky. Myslel na to ako je možné že s nej cíti človeka aj upíra. Jej vôňa mu nesmrdela , ale ona ho zbytočne dráždi. Nikdy si nedá pokoj ani si neuvedomuje ako je pre ňu nebezpečný. Keď som zachytil v jeho mysli že chce skočiť, tak som sa rozbehol ako nikdy. Belle sa nesmie nič stať, nesmiem o ňu prísť. Len pri tej predstave sa my zovrelo srdce a mal som pocit že ma z vnútra niečo zabíja. Edwarde musíš to stihnúť ,hovoril som si myšlienkach.

Prišiel som práve včas, chystal sa zaútočiť. Zavrčal som  a skočil po ňom. Odrazil ma a ja som skončil na zemi. Keď bol nado mnou tak som sa na neho prekulil a zahryzol sa mu do krku. Lesom sa ozvalo hlasité kňučanie.

„Jacobe, nie! Okamžite ho pusti“ bol to Sam veliteľ ich smečky.

„Vy ste prekročili hranicu a napadli nás len som sa bránil“ povedal som mu. „Som si toho vedomý, ale už dlhší čas naháňame troch nomádov, ktorí prednedávnom zaútočili v rezervácii.“ Dúfam že ta mala bude v poriadku, povedal myšlienkach a pozrel sa my cez rameno.

Bella ležala v bezvedomý, ale srdce jej bilo pravidelne, zobral som ju do náručia.

„O tom čo sa stalo budem informovať Calistera,  a môžem vás ubezpečiť že mi nechceme žiaden boj.“

„Rozumiem a ďakujem. Ešte raz sa chcem ospravedlniť.“  Na to som mu len pokýval s hlavou a rozbehol sa preč. Utekal som s Bellou v náručí domou, budem tam skorej ako autom. Keď som prišiel, tak ešte všetci boli na love. Položil som ju na gauč v obývačke a na čelo som jej dal studený obklad.

Vyzerala tak božsky, jednoducho dokonale a bezbranne ale ona vôbec nie je  bezmocná. Pri spomienke ako si uťahuje z toho vlka som sa musel zasmiať. Ona je proste nepredvídateľná a silná a to práve na nej milujem.

Pred vyše mesiacom my jeden anjel obrátil život na ruby a ja som nikdy nič podobného necítil. Bola ako cunami , môj pokojný život obrátila hore nohami a už nič nebude ako predtým.

Keď som sa pozeral na jej dokonalú tvár, moje oči upútali jej nádherné pery a mňa prepadla strašná túha a ich dotknúť. Začal som sa k nej nakláňať, už som nerozmýšľal ovládli na inšktinty, asi pol centimetra od jej pier som sa zastavil a ona vtedy otvorila oči.

Myslel som že my začne nadávať, ale jej reakciu som vôbec nečakal. Pozrela sa my do očí  a prekonala tú hranicu medzi na mi. Najprv som bol v šoku , no rýchlo som sa spamätal a začal jej vracať bozky s rovnakou túhou ako ich ona dávala mne. Bolo to neopísateľné, ako kedy každá bunka v mojom tele sa prebudila opäť k životu.

No zrazu som pochopil že my toto nestačí a že chcem viac. Bella a musela cítiť rovnako lebo si na pritiahla  a rukami vošla do mojich vlasov. Tak tomuto sa vôbec nebudem brániť. Moje ruky putovali po jej tele a na miestach kde sa dotýkala naša holá koža, bolo to ako elektrický skrat ktorý na neskutočne rozpaľoval. Chcel som ju celú, mat ju do konca večnosti pri sebe.

Chcel som aby aj ona cítila ku mňa to isté čo ja k nej. Aby toto nebolo len chvíľkové poblúznenie.

Po určitom čase sme sa od seba odtrhli. Čase, ktorí pre mňa nič neznamená, bolo už toto nikdy viac nezažijem. Pozerali sme sa navzájom do očí, ale jej pohľade som nič nenašiel. A je to tu Edwarde , pre tvoju sebeckosť prídeš aj o to posledné čo si mohol, by v jej prítomnosti.

„Edwarde...To čo sa teraz ..... stalo...“ koktala so seba a ja som vedel že je koniec.

„Edwarde...ja...ta...“

 


3.kapitila«»5.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedna láska dvoch bratov 4. kapitola- Zlom:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!