Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jeden život nestačí - 32. Vyznání

ofic. poster


Jeden život nestačí - 32. VyznáníTak, toto je předposlední kapitolka, ale ještě bude epilog... Doufám, že se vám má povídka líbila a napíšete mi nějaké komentíky, jak jsem to hrozně pokazila :-D Ale ještě s povídkami úplně nekončím... rozepisuju svou novou povídku Evil angel... A jelikož jsem zastánce E+B, tak se máte i nadále na co těšit...

32. VYZNÁNÍ

Vypráví Isabella

Edward se posadil na židli a mě si posadil na klín. Zase mě přepadl ten pocit bezpečí a pohodlí.

„Slyšel jsem, co ti řekla Wanessa a chtěl bych ti něco říct...“ jen jsem přikývla. Edward se nadechl a spustil...

„Já... už od začátku chtěl tebe, už od té chvíle, když jsi přijela k nám a žádala o pomoc... Jenže pak přijel William a ten o tebe stál taky a tys mu samozřejmě věnovala svou pozornost... A když jsme jeli na ten výlet a tys do mě vrazila, trochu mi svitla naděje. To ale netrvalo věčně. Byl jsem na tebe zlý a k ostatním se nechoval dobře... Ani jsem se nestačil rozloučit a ty už jsi byla pryč se svými sourozenci. Pak nám přišla pozvánka na tvůj zásnubní ples a já... vztekem rozmlátil celý svůj pokoj... včetně klavíru,“ tomu jsem se musela usmát...

Páni, musel být vážně naštvaný, když vztáhl ruku i na svůj klavír... Nadechl se a pokračoval. „No, a když se William představil jako tvůj snoubenec, to byla rána přímo do srdce. A navíc ze mě Alice vytáhla to, že jsem se do tebe zamiloval.“ Začervenala jsem se. Jeho to samozřejmě potěšilo.

„Ale proč jsi mi to neřekl?“ Trochu se zarazil, ale pokračoval.

„Jenže jsem se bál tvé reakce-“ skočila jsem mu do řeči...

„Tak bys mě předhodil svému bratrovi,“ dokončila jsem jeho větu.

„Ne, to jsem říci nechtěl. Chci říct, že bych stejně došel za Williamem, aby tu svatbu zrušil. Vážně jsem se choval jako idiot a moc mě to mr-“ umlčela jsem ho polibkem.

„Nechci, aby tě něco mrzelo, na to tě až moc miluju...“ vypadlo ze mě. Edward se zarazil.

„Co je?“ zeptala jsem se.

„To je poprvé, co jsi řekla něco takového,“ další dávka červeně zdobila moje líce.

„Miluju tě,“ řekli jsme oba naráz.

Z chodby byl slyšet Alicin zvonivý smích. Pak se objevila ve dveřích.

„Já neposlouchala, ale stejně jste takoví roztomilí...“ obhajovala se.

„Stejně jsi to viděla, takže je to v podstatě jedno...“ řekl teď už můj přítel...

„Pravda, ale vy dvě hrdličky jste si zřejmě nevšimli, že můj legendární – i když s pár překvapeními – večírek už skončil.“ Toho si ani jeden z nás nevšiml.

Alice chtěla odejít, ale ještě se zastavila a řekla:

„Jo a nezlobte se na ně, ani upír si lásku nevybírá...“ odešla.

„Co tím myslela?“ nechápala jsem proč nám to říkala.

„Já asi tuším, koho myslela... Tvůj bratr se právě dvoří naší milé Tanye.“ Z mého hrdla se ozvalo zavrčení.

„To nemyslíš vážně! Můj bratr a tvá bývalá?“ při tom posledním slově se zamračil.

„Promiň, není to tvá bývalá... neměla jsem to říkat...“

„Ne, chci slyšet všechno, co si myslíš. Chci to vědět, ale prostě ti do hlavy nevidím... Štve mě to.“ Bylo tak roztomilé= vidět jeho rozrušený obličej.

„Chceš vědět, co si myslím? Doopravdy myslím?“ přikývl.

„Tak to máš smůlu,“ políbila jsem ho na nos a utekla do obýváku, ze kterého už byl zase obývák...

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jeden život nestačí - 32. Vyznání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!