Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je aj láska návyková? - 11. kapitola


Je aj láska návyková? - 11. kapitolaĎalšia kapitola. Čo k nej napísať? No najprv mala byť úplne o niečom inom, ale mala som takú náladu a tak som ju preniesla do tejto kapitoly. Je to najdlhšia kapitola, ktorú som kedy napísala a je úplne iná, ako ste pri tejto poviedke zvyknutý. No ja aj napriek tomu dúfam, že sa vám to bude páčiť. Tak vás prosím o veľa, veľa komentov.

11. kapitola

Jasper

Alice, ani jej súrodenci dnes neboli v škole. Išli na nejaký výlet s rodičmi. Celý deň som bol duchom neprítomný. Vôbec som nevnímal, čo sa okolo mňa deje. Spaľovala ma túžba po Alice. Po jej prítomnosti, po jej bozkoch. Pokiaľ som ju nespoznal, nikdy som takéto pocity necítil. Vášeň a túžba síce boli mojou každodennou súčasťou, ale vždy to bola len túžba po dobrom sexe na jednu noc s nejakou neznámou ženskou. Nikdy som netúžil len po samotnej prítomnosti niekoho. Tieto pocity boli pre mňa nové. Nepoznané. Celý deň v škole som ju podvedome hľadal očami, aj keď som vedel, že tu dnes nie je. Chcel som ju aspoň na chvílu vidieť, pocítiť jej vôňu, zaboriť hlavu do jej vlasov. Čo sa to so mnou deje? Toto je tá ospevovaná láska? Bolo mi jasné, že som sa zamiloval, ale zdalo sa mi, ako by v tom bolo niečo viac. Slovo láska sa mi zdalo príliš slabé, aby dokázalo vyjadriť tie pocity, ktoré som práve mal. Jej neprítomnosť ma bolela.

Ďalšou túžbou, ktorá sa vo mne ozývala, a ktorá mi bola ďaleko bližšia, bola túžba po jej tele. Ráno som sa zobudil s poriadnou erekciou, ktorá bola určite následkom mojich snov, ktoré boli presýtené sexom s Alice. Ešte teraz, keď si na tie sny spomeniem, cítim ako tvrdnem. Zhlboka som sa nadýchol. Jazz, spamätaj sa, veď si na školskom parkovisku! Nemusí každý vedieť, aký si nadržaný! Keď som si to opakoval už asi dvadsiaty krát, konečne som sa trochu ukľudnil. Prešiel som cez parkovisko a nasadol na motorku. Bohužiaľ, môj ´skvelý´ bratček mi zhabal moju audinku a tak mi zostala len motorka. Ale chlapec ešte nedomyslel, že keď bude zas najebaný, tak ho pošlem akurát tak do piče, keď bude chcieť odviezť do školy. Každá minca má totiž dve strany a keď sa chce hrať na hajzla, tak sa môžeme hrať obaja.

Očami som prešiel celé parkovisko a zastavil som sa na Edwardovom Volve. Čo? On je ešte tu? V tom mi došlo, že za ten včerajšok v jedálni, musí zostať po škole. Spomínal niečo u umývaní hajzlov. Haha, musel som sa zasmiať. Tak mu treba magorovi. Naštartoval som motorku a zanedlho som sa už rútil ulicami Vancouveru. Nejaký čas som na nič nemyslel a užíval si ten pocit slobody, ktorý človek zažije len na motorke, alebo po riadnej dávke kvalitnej trávy. Avšak až príliš rýchlo tento pocit slobody nahradil pocit úplne iný. Neskonalá túžba po Alice. Sakra, to sa teraz budem takto cítiť vždy, keď nebudem s ňou? Ako nadržaná, zamilovaná kôpka čohosi, čo bolo kedysi Jazzom – kurevníkom? Aj keď na druhej strane sa mi táto kôpka páči oveľa viac.

Zastavil som na pumpe. Až teraz som si uvedomil, že sa zotmelo. Kurva, to znamená, že sa vozím už niekoľko hodín. Ešte že moje zlatíčko veľa nežerie, inak by ma to už dávno niekde nechalo. Natankoval som plnú, zaplatil a vyštartoval smerom domov. Zaparkoval som v garáži a vo dverách som sa stretol s Edwardom.

Ideš von?“

Hej, do klubu. Za Sandy. Ty sa dnes niekam chystáš?“

Hmm, chystám? Neviem, vôbec sa mi nikam nechcelo ísť, keď tam nemala byť Alice.

Nie, dnes budem doma.“

Kurva Jazz, čo sa to s tebou stalo. To ti tá baba načisto vymyla mozog? Vôbec ťa nezpoznávam.“

Čo by sa so mnou malo stať? Len preto, že nemám už chuť ožierať sa každý deň v bare, sa so mnou musí niečo diať? Len som zistil, že v živote sú aj lepšie veci ako chlast a drogy.“

Tebe to už úplne jebe. Nemám slov,“ povedal, pokrútil hlavou a odkráčal ku taxíku, ktorý ho čakal pri dome.

Nečakal som kým nastúpi a vošiel som do domu. Ako na povel mi v tej chvíli zaškvŕkalo v bruchu. Jasné, veď som už niekoľko hodín nejedol. Prešiel som do kuchyne. V chladničke som našiel nejaké cestoviny s omáčkou. Dal som ich zohriať do mikrovlnky a sadol si za stôl čakajúc, kým sa nezohrejú. Netrvalo dlho a už som ich do seba tlačil. Keď som bol najedený, umyl som tanier a po schodoch vyšiel do svojej izby. Tam som sa zvalil na postel.

Myšlienky mi znovu zablúdili k Alice. Najprv som rozmýšlal, čo asi práve teraz robí, no po chvíli sa mi v hlave znovu začali objavovať obrazy Alice, zvýjajúcej sa podo mnou rozkošou. Cítil som ako môj penis znovu tvrdne. Kurva, to už nie je možné! Rýchlo som vstal a prešiel som do kúpeľne. Vyzliekol som sa a pustil na seba ľadovú vodu s nádejou, že mi to pomôže. Ľadové kvapky obmývali moje telo, avšak moju túžbu to vôbec nezmenšilo. Pristihol som sa ako mi ruky blúdia po mojom tele. Predstavoval som si, že sú to ruky Alice. Privádzalo ma to vytrženia. Jediným pohybom ruky som zmenil ľadovú vodu na horúcu. Horúca voda vyburcovala moju túžbu na maximum. Neprestával som sa hladiť s obrazom Alice v mojej mysli. Ruka mi zablúdila k penisu a pevne ho objala. Cítil som ako mi v ňom pulzuje. Prechádzal som rukou od koreňa až po špičku. Druhou rukou som sa musel oprieť o stenu, lebo som už ledva stál na nohách. V mysli sa mi vynoril obraz Alice ako kľačí na kolenách a berie mi ho do úst. Pohyby mojej ruky sa zrýchlili a ja som sa pomaly ale isto blížil k vrcholu.

Alice,“ vzdychol som.

V tom sa ozval zvonček na dverách. Mal som v pláne ignorovať ho, nech je to ktokoľvek. Chcel som ukončiť svoje muky, avšak zvonček neutíchal.

Kurva, ja toho magora za dverami asi zabijem,“ sykol som.

Vypol som vodu a omotal si okolo seba uterák. Avšak uterák nemohol zakryť moju erekciu a tak som si vyskúšal obliecť boxerky. To bolo aspoň o trochu lepšie. Na to som si ešte ovinul uterák. Fajn. Môže byť. Naštvane som zbehol dolu schodmi, pripravený vynadať tomu debilovi, ktorý ma vyrušil. No ako som otvoril dvere, zostal som v nemom úžase. Za dverami stála Alice.

Ahoj, môžem ísť ďalej?“

Nečakala na odpoveď a prešmykla sa s úsmevom popri mne. Omámene som zatvoril dvere a vybral sa za ňou. Zastavila sa v obývačke. Podišiel som k nej nechápajúc, čo tu robí. Nemala byť na výlete s rodičmi?

Nemala si byť na výlete?“

Prekonala vzdialenosť medzi nami a položila mi na pery prst.

Pssst, porozprávať sa môžeme neskôr. Teraz tu máme iný problém, ktorý treba vyriešiť,“ povedala a pomaly mi rukou prešla po hrudi.

Zastavila sa až na mojom penise a pohladila ho cez uterák. Išiel som zošalieť. Bolo to ako splnenie mojích najtajnejších snov. Keď sa ma dotkla, zaplavila ma taká slasť, že som sa bál, že to nezvládnem a na mieste sa urobím. Zhlboka som sa nadýchol, aby som to prekonal. Chcel som niečo povedať, no Alice ma chytila za ruku a ťahala ma po schodoch do mojej izby. Nechápem, ako mohla vedieť, ktorá je moja izba. Vošli sme do izby, Alice zatvorila dvere a pritisla sa mi na pery.

Alice

Dnes sme neboli v škole, lebo svietilo slnko. Tak som aspoň deň využila na nákupy v Seattli. Ešte že tam bolo dnes zamračené. Mohla som sa konečne vybúriť do sýtosti. Dnes išla so mnou aj Rose a Bella. Bella si chcela kúpiť nejaké auto a Rose chcela obnoviť svoj šatník, rovnako ako ja. Po desiatich hodinách sme sa vracali domov. Kufor som mala plný, rovnako ako Bella, ktorá si kúpila nový Aston Martin. Samozrejme v čiernej farbe. To bola jej najobľúbenejšia. Po príchode domov som si odbehla na lov. Ak som mala byť zajtra s Jazzom, tak som musela byť na to pripravená. Skolila som dve srnky a bola na ceste domov, keď som dostala víziu. Jasper v sprche, hladiaci sa po tele. Chytá si do rúk svoj penis a zavzdychá moje meno.

Cítila som ako mojím telom prechádza vzrušenie. Medzi nohami som odrazu mala vlhko. Bože, čo sa to so mnou deje? Nikdy som sa takto necítila, ale odkedy som spoznala Jaspera, sú mi tieto pocity ďaleko bližšie. Už chápem, čo na tom vidí Bella. Znovu a znovu som si v hlave premietala tú víziu a nechala sa pohlcovať tou vášňou. Moje ruky mali potrebu prechádzať po mojom tele a zbaviť ho toho napätia. Ani neviem ako, ale podarilo sa mi z toho ošialu dostať. Musela som sa posadiť. Sakra, čo to bolo? Pred očami som mala stále cukríčka, ako sa zvíja od slasti. Vlhkosť medzi mojimi nohami bola stále prítomná. Pokrútila som hlavou. V tom mi to došlo. Prečo by sme sa mali trápiť každý sám? Vo chvíli, ako som sa rozhodla mi prišla vízia. Takže dnes, dnes sa to stane.

Na nič som neváhala, vstala som a bežala domov. Odhadom som mala asi tak pol hodinu. Vďaka bohu, že som si dnes kúpila to čierne krajkované prádlo. Rýchlo som sa osprchovala, prezliekla a ani nie o dvadsať minút som sedela v aute. Pri Jazzovom dome som bola za pár minút. Telo sa mi chvelo vzrušením, keď som si predstavila, čo sa práve odohráva hore v sprche. Vystúpila som z auta a zazvonila. Videla som ako sa cukrík rozhodol, že bude to zvonenie ignorovať. Tak to teda nie. Dnes si nebude užívať sám, užijeme si to pekne spolu. Znovu som stlačila zvonček a tentokrát som nechala prst na ňom dlhšie. Zaradovala som sa, keď som videla, že sa rozhodol mi otvoriť. Počula som ako si mrmle, že zabije toho, čo je za dverami. No cukríček, nemyslím. Ešte mi budeš ďakovať, že som dnes prišla. To mi je jasné.

Nečakala som dlho a dvere sa otvorili. Cukríčkov nahnevaný výraz sa zmenil na prekvapený, keď ma tam zbadal.

Ahoj, môžem ísť ďalej?“ zaštebotala som.

Jazz bol ešte stále šokovaný, a tak som nečakala na odpoveď a prešmykla som sa popri ňom dovnútra. Prešla som do obývačky a čakala, kým sa ku mne pripojí. Počula som ako zatvoril dvere a prišiel do obývačky. Podišiel až ku mne. Na tvári mal stále prekvapený výraz. Konečne som si ho mohla celého prezrieť naživo. Vlasy mal mokré a voda mu z nich kvapkala na dokonale vypracovanú hruď. Kvapky si razili po nej cestu a vsakovali sa do uteráka, ktorý mal omotaný okolo pásu. Bol dokonalý. Moje oči pritiahlo to, čo sa schovávalo pod uterákom. Vďaka mojím víziam som už vedela, aký skvelý nástroj sa pod ním nachádza.

Nemala si byť na výlete?“ zašepkal.

Mala som pocit, že mu robí dosť veľké problémy, dostať zo seba súvislú vetu. Ani mne sa nechcelo rozprávať. Neviem, kde sa vo mne vzala tá odvaha, ale podišla som k Jazzovi a priložila mu prst na pery.

Pssst, porozprávať sa môžeme neskôr. Teraz tu máme iný problém, ktorý treba vyriešiť,“ povedala som a rukou mu prešla po svaloch na hrudi.

Prstami som prechádzala pomaly od bradaviek, cez brucho, až sa moje ruky zastavili na jeho penise. Pohladila som ho. Aj cez uterák som cítila, ako mu v ňom pulzuje. Zaplavila ma vlna nefalšovanej rozkoše. Moje lono zaplavila vlhkosť, túžiaca po jeho dotykoch. Všimla som si, ako zaťal zuby. Zjavne bol na tom rovnako ako ja. Zhlboka sa nadýchol, asi chcel niečo povedať, avšak ja som ho nemienila nechať hovoriť. Nie teraz, keď sme obaja potrebovali niečo iné. Chytila som ho za ruku a ťahala ho po schodoch do jeho izby. Nemala som problém ju nájsť. Vo svojej hlave som ju už videla niekoľkokrát. Vošli sme do izby, zatvorila som dvere a konečne som spojila naše pery.

Rukami som prechádzala po jeho svaloch na chrbte. Zastavila som sa až na uteráku, ktorý som rozviazala a nechala spadnúť na zem. Jediné oblečenie, ktoré mu zostalo boli boxerky. Aj cez ne som však cítila jeho vzrušenie. Jeho penis bol tvrdý a cítila som, že ho tie boxerky obmedzujú. Odtrhla som sa od jeho pier a vyzliekla mu ich. Konečne som si mohla vychutnať jeho celé nahé telo. Na nič nečakal, prešiel po mojom chrbte a rozopol zips na mojich šatách. Šaty padli na zem a jeho ruky sa vrátili naspäť na moje telo. Pomaly obkresloval každý záhyb na mojom chrbte. Zastavil sa na podprsenke a jediným pohybom ju rozopol. Bolo mi jasné, že to robil už nejeden krát. Avšak prekvapivo mi to nevadilo. Naopak, bola som rada, že je skúsený. Ja som mala k dobru moje vízie. Tak som aspoň vedela, čo mám robiť. Podprsenka padla na zem ku šatám. Jazz odo mňa trochu poodstúpil a očami pomaly prechádzal po mojom tele. Ja som si tiež vychutnávala pohľad na neho.

Si nádherná,“ zašepkal, znovu si ma privinul k sebe a spojil naše pery.

Konečne som pocítila jeho horúcu pokožku na mojej chladnej. Na moje prekvapenie, chlad mojej pokožky mu vôbec nevadil. Moje vzrušenie sa prevalilo cez únosnú hranicu. Chcela som viac.

Pomalými krokmi som ho donútila presunúť sa ku posteli. Spolu sme spadli do perín. Pretočila som sa na neho. Rukami som putovala po jeho hrudi. Zastavila som sa na jeho bradavkách. Fascinovali ma. Presunula som na ne moje pery. Jazykom som prešla po bradavke. Hrala som sa s ňou, maznala. Z Jazzových úst vyšlo hlboké zavzdychanie. Posmelilo ma to. Na nič som nečakala a presunula môj jazyk na jeho brucho. Pomaly som sa presúvala po jeho chĺpkoch na bruchu až k pupku. Vošla som do neho jazykom a z jeho úst sa ozvalo moje meno. Už som na nič nečakala a rukami objala jeho penis. Nič krajšie som v živote nevidela. Bol to nástroj hodný obdivu. Rukami som putovala od jeho koreňa až po špičku. Bol dokonalý, neskutočný. A hlavne bol v tej chvíli môj. K rukám som pridala aj svoj jazyk. Ako som ho vzala do úst, zalapal po dychu. Vidieť Jazza zvíjajúceho sa vďaka mojím dotykom, bol asi najerotickejší zážitok, aký som kedy zažila.

To je moc,“ prerývane zašepkal a pretočil sa na mňa.

Ani som sa nestihla spamätať a mala som dolu nohavičky. Posledné moje oblečenie. Jazz sa prisal na moju bradavku a ja som pocítila vzrušenie, ktoré ma celú opantalo. Jazykom po nej krúžil a ja som ho chcela cítiť v sebe. On mi však tú radosť nechcel dopriať. Jazykom sa presúval po mojom tele. Zastavil sa až na mojom klitorise. Prešiel po ňom jazykom a zároveň do mňa zasunul jeden z prstov. Prehla som sa ako luk v nezadržateľnej rozkoši. Nikdy som nič také nepocítila. Bolo to fantastické. Úplne ma to pohltilo. Práve teraz som pochopila, prečo to Bella stále vyhľadáva, a prečo Emmett s Rose trávia celé dni v posteli. Za toto by som vymenila aj svoju nesmrtelnosť. Užívala som si ten fantastický pocit. Jazz ma neprestával ochutnávať a ja som sa pomaly, ale isto, blížila k vrcholu. Zasunul do mňa ďalší prst. V tej chvíli som myslela, že sa zbláznim. Orgazmus ma prekvapivo zastihol nepripravenú. Prelieval sa cez moje telo a ja som nevedela, čo mám robiť. Odovzdane som sa tým pocitom nechala unášať. Lapala som po dychu, hoci som to vôbec nepotrebovala. Jediné čo som práve teraz potrebovala, bolo spojiť moje telo s Jazzovým. Potrebovala som ho cítiť vo vnútri seba.

Jazz prosím,“ precedila som pomedzi pery.

Pozrel sa na mňa s obavou v očiach.

Alice, si si istá?“

Bol taký chutný, že bral na mňa ohľady, avšak ja som už nedokázala myslieť na nič iné, ako na spojenie našich tiel v jedno.

Áno,“ bolo jediné, čo som dokázala povedať.

Chvíľu váhal, no potom sa priblížil svojim penisom k centru mojej rozkoše. Opatrne ho zasúval do vnútra. Avšak ja som nechcela čakať, nohami som ho objala okolo pása, ruky som presunula na jeho zadok a vysunula som panvu smerom k nemu. Z hlbokým povzdychom sa ocitol vo mne až po koreň. Bol to neopísateľný pocit. Cítila som sa tak plná. Tak neskutočne spokojná. Vedela som, že presne toto je to, po čom som celý čas túžila. Po tejto chvíli, po tomto spojení. Vôbec to nebolelo. Jediné čo som cítila, bola neskonalá rozkoš.

Pomaly sa začal hýbať. V jeho tvári som videla, že ho to vzrušuje rovnako ako mňa. Cítila som tú plnosť vo vnútri mňa. Hľadeli sme si do očí. Ten súzvuk našich tiel bol fascinujúci. Nechápem, ako som si to mohla doteraz odopierať. Každý jeho pohyb vyvolával vo mne ďalšiu a ďalšiu rozkoš. Prinútila som ho zrýchliť tempo. Prispôsobil sa mi. Prirážal hlbšie a popri tom vzdychal moje meno. Zaprela som sa a presunula ho pod seba. Teraz som bola ja tá, čo udávala tempo. Zavrtela som sa na jeho penise. Z pier mu unikol vzdych s mojim menom. Jeho ruky ma privádzali do vytrženia. Jednou mi hladil prsia, druhou vošiel medzi naše telá a začal mi hladiť klitoris. Zrýchlila som tempo a nechala sa unášať tou vlnou rozkoše. Tá vášeň už bola nad moje sily. Skôr, či neskôr sa musela presunúť cez neviditelný okraj. Prirážala som ako zmyslov zbavená. Netrvalo dlho a moje telo pohltili vlny orgazmu. Opakovala som Jasperove meno dookola. Cítila som ako jeho telo pohlcuje rovnaké vyvrcholenie. Sťahovanie jeho penisu som cítila hlboko vo vnútri svojho tela.

Milujem ťa,“ zašepkala som medzi vzdychmi.“

Aj ja teba,“ zašepkal Jazz medzi vlnami orgazmu.

Pred tým ako som ho spoznala, som si nikdy nepomyslela, že zažijem niečo tak neskutočne dokonalé. Súznenie dvoch tiel, dvoch duší. Nepotrebovala som ani svoje vízie, aby som to pochopila. Patrili sme k sebe. Ja a on.

S hlbokým povzdychom som klesla na jeho hruď. Prerývane som dýchala. Aj napriek tomu, že som bola upír a dýchanie som k životu nepotrebovala, v tejto chvíli to bolo jediné, čo som dokázala. V hlave som si premietala každú chvíľu, a znovu a znovu si ju vychutnávala. Aj Jazz prerývane dýchal. Ani jeden z nás nedokázal nič povedať. V tejto chvíli boli slová zbytočné. Ležala som na jeho hrudi a vychutnávala si tento okamih.

Netrvalo dlho a jeho dych prešiel do kľudnejšieho. Zaspal. Očami som sa pásla na jeho tele. Bol dokonalý. Bol ako stvorený pre mňa a ja som sa ho nehodlala nikdy vzdať. Už som vedela, že sa časom pridá k nám, avšak nevedela som kedy. Na moju smolu prišla vízia. Jeho brat sa vracia domov. Pohľadala som svoje veci a obliekla sa. Snažila som sa nevydať žiadny hluk. Nechcela som cukríčka zobudiť. Bol taký sladký, keď spal. Nechcela som však odísť bez rozlúčenia a tak som pohľadala papier a pero. Napísala som mu odkaz a položila ho na vankúš vedľa neho. Pobozkala som ho jemne na pery a podišla ku dverám na jeho izbe. Potichu som zatvorila a zišla po schodoch. Musela som sa poponáhľať. Jeho brat tu bude čo nevidieť. Obula som sa a v najväčšej tichosti zatvorila vstupné dvere. Prešla som k svojmu autu. Naštartovala som a vyrútila sa smerom domov. V celej mojej existencii som sa necítila lepšie. Teraz, keď som už objavila čaro sexu, mala som v pláne si to s cukríčkom užívať každú voľnú chvíľu.

Jasper

Prebudil som sa s pocitom, že mi niečo chýba. V tom sa mi v hlave začali objavovať obrazy. Ja a Alice. Naše jedinečné a dokonalé milovanie. Bol to sen alebo skutočnosť? Otočil som sa v posteli na druhú stranu a o ruku sa mi obtrel nejaký papier. To ma úplne prebralo. Chytil som ho do rúk a začal čítať.

Ďakujem za túto noc. Bolo to neskutočné. Nikdy som sa tak úžasne necítila. Milujem ťa!

PS: Teším sa na večer!

Alice

Takže to nebol sen. Skutočne som sa miloval s Alice. V hlave som si premietal každú chvíľu tejto noci. Nikdy som sa necítil viac uspokojený. A Alice. Keď som si spomenul na jej dokonalé krivky, musel som sa pousmiať. Túto noc bola len moja. Jej telo zvýjajúce sa rozkošou ma ešte teraz privádzalo do extázy. To nebol len sex, bolo to niečo viac. Niečo, čo som ešte nikdy nezažil. No teraz keď som to objavil s Alice, už som sa toho nemienil vzdať. Bolo to ako droga. Chcel som viac. Och Alice, čo si to so mnou porobila?

 

Zhrnutie od petulkape

Zhrnutie od slecinky

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je aj láska návyková? - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!