Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jared Black Cullen - Návštěva

James Crew


Jared Black Cullen - NávštěvaOmlouvám se, že mi to tak dlouho trvá, mám teď těžký období a tak na tyhle story mi nevyzbývá moc času. V tomto dílku Ness navštíví zraněného Jacoba, který pro ní má jednu novinku..Jak to dopadne a co to bude si přečtěte zde. Přeju příjemné počteníčko..pls - komentáře, kritika..

Návštěva

Renesmee Cullen

Jen tak jsem bloudila po lese a moje myšlenky stále směřovaly k jedinému člověku, Jacobovi. Slzy se mi přímo valily z očí a sestupovaly po mých tváří až na konec brady. Některé pak svou cestu ještě prodloužily po mém krku, až se vpily do tmavě fialového trička. Začalo se stmívat a já se začala o Jacoba mnohem víc bát. Už to bylo pár hodin co jsme ho odvezly s maminkou k Billymu a telefon stále nezvonil.. Vlkodlaci běhali někde kolem mě, cítila jsem je. A když jsem náhodou nějakého zahlédla, měl v očích strach a smutek, stejně jako já.

Po dalších několika hodinách jsem začala být unavená. Ani nevím jak, ale vlkodlaci to na mě poznali, a tak se ke mně poprvé za tu dobu shlukli. Chtěla jsem si lehnout na zem, ale pode mne se stočila jediná fena mezi vlkodlaky a jediná žena mezi muži z La Push – Leah. Její velké tělo se rozprostřelo po mýtince a já se uvelebila do jejího velkého psího náručí. Po chvilce jsem usnula.

Probudilo mé vlhké olíznutí tváře a jemné zakňučení. Byla to Leah, šťouchala do mě čumákem a pobízela mě dopředu.

„Co se děje, Leah?!“ odpověděla mi jen tichým zavrčením. Chytla cíp mojí mikiny a táhla mě k domu Blackům.

„Jacob?“ zeptala jsem se, ale bylo mi jasné, že se to týká jeho. Nikoho jiného ze smečky už jsem neviděla, pravděpodobně byli už na místě.

Rozběhla jsem se jak to nejvíc šlo a za chvíli jsem už stála přede dveřmi baráčku, ve kterém ležela moje láska. Billy už mě vyhlížel z verandy, aby mě obeznámil s novinkami.

„Ahoj Ness.“ Na mou nevyřčenou otázkou odpověděl ihned. „Jake bude v pořádku. Nemáš se čeho bát.“ Spadl mi ohromný kámen ze srdce. Sice mi nebylo už od večera dobře, ale nebrala jsem na to ohled, určitě to bylo kvůli Jakovi. Objala jsem Billyho a poděkovala mu za všechno, i když jsem vlastně vůbec nevěděla za co.

Vešla jsem do dveří a uviděla hlouček mužů, byli to přátelé, vlkodlaci. Zrovna se na něco Jaka ptali. Když mě uviděli, rychle se rozloučili a vyšli ven ze dveří.

„Ahoj lásko.“ Řekla jsem ještě ode dveří a čekala jeho reakci.

„Ahoj ženo moje!“ hlas měl více nakřáplý než normálně a trošku zesláblý, i když pořád lepší než včera. Přešla jsem k pohovce a klekla si před ní. Hlavu jsem mu vzala do dlaní a letmo ho políbila na rty.

„Miláčku, nemusíš se bát, že mi opět ublížíš.“ Narážel na můj rychlý polibek. Okamžitě se přetočil na bok, tentokrát se on natáhl po mé tváři a políbil mě, silně a vášnivě, že bych nevěřila tomu, že ještě včera mi málem umřel v náručí. Jemně jsem ho odstrčila.

„Nevypadáš, že by Tě něco bolelo?“ dobírala jsem si ho.

„Lásko, když tě vidím, je mi ihned lépe.“

„To jsem si všimla.“ A znovu jsem ho líbla na nos. „Jak ti doopravdy je?“ už jsem trošku zvážněla.

„Je to dobrý. Billy říkal, že musím ještě pár dní vydržet ležet, než se mé tělo zregeneruje úplně a budu se moci zase převtělovat do podoby vlka.“ Nadechl se a pokračoval. „Zatím Tě budou hlídat Sam a ostatní.“ Cítila jsem v jeho hlasu až nadměrnou starostlivost.

„Jaku, nepotřebuju hlídat. Zvládnu se o sebe postarat sama.“ Snažila jsem se ho přesvědčit, ale nedařilo se mi to. Najednou se jeho výraz změnil z toho vtipného na hodně moc ustaraný.

„Renesmee,“ takhle mi řikal, jen když se blížilo nebezpečí, nebo to bylo hodně, hodně důležitý, „teď nemůžeš být sama. Za pár dní, možná že dřív, zjistíš proč. Já Ti to říct nemohu.“

To už jsem na něj koukala trošku překvapeně. Jak nemůže říct? Co zjistím? Proč nemůžu být sama? Co se to děje? Chtěla jsem se ho na všechno zeptat, ale pomalu ukončoval náš rozhovor.

„Leah tě vezme s Samovi domů a tam se najíš. Musíš být teď silná. O mě se neboj, za pár dní tě budu ochraňovat sám. Všechno spolu zvládnem, lásko.“ Políbil mě, ten polibek byl zase zvláštní. Tentokrát jakoby mi jím chtěl něco říct.

„Miluju Tě,“ dodal ty dvě překrásný slova. V místnosti se objevila Leah a tlačila mě čumákem ven na verandu.

„Taky tě miluju.“ Rozloučila jsem se a běžela s Leah k Samovi na oběd.

Jacob Black

Bylo mi zle, bylo mi hodně zle, ale když se objevila moje láska mezi dveřmi, okamžitě se mi přilepšilo. Byla krásná, ostatně jako vždy. Ještě před tím než se objevila mezi dveřmi jsem obeznámil bratry s tou zvláštní novinou. Museli jsme udělat menší opatření, abychom si byli jisti, že bude Ness v bezpečí.

Jak ke mně přicházela, sjel jsem jí pohledem a zastavil se na jejím bříšku. Bylo nepatrně zakulacené, že si toho nemohl nikdo všimnout, jen ten, kdo čekal a kdo nakonec už věděl, že tam, v tom lůně se vyvíjí nový potomek. Sám Billy mi to potvrdil, ihned jak Ness uviděl a vlkodlaci sami byli velmi neklidní. Jen Leah to nevadilo, naopak tulila se k Ness a začala mít ochranitelské pudy, sám jsem to nechápal.

S Billym jsme se domluvili, že ještě pár dní budu na lůžku a pak budu s Ness kdykoli a kdekoli. Nesmělo se jí nic stát, nikdy bych si to neodpustil. Navíc, Ness musí na tuhle novinu přijít sama, stejně dřív nebo později to pozná. Hlavně se to nesmí dozvědět Edward, protože pochybuju že bych to přežil..

Sám jsem se téhle myšlence zasmál. Bolestivě mi škublo v pravém rameni, a tak jsme si řekl, že už na tohle myslet nebudu a radši jsem usnul.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jared Black Cullen - Návštěva:

 1
1. Anička
27.01.2013 [18:57]

Je to krásné,ostatně jako vždycky Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!