Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jared Black Cullen - Hádka

jazz a alice


Jared Black Cullen - HádkaTak v rychlosti další kapitolka. Jsem ráda, že tak kladně reagujete na tuto povídku! Díky za komentíky.

Hádka

Reneesme Cullen

Chvilku toho největšího štěstí vystřídalo několik minut hádky a vše vyvrcholilo něčím, čeho jsem se celých sedm let obávala.

„Reneesme domů! A to psisko ať jde pryč!“ zakřičel na mě táta a rychlejší chůzí se blížil k nám. Já stále držela Jakea za ruku a vzdorovala otci zatím jen obličejem.

„NE!“ křikla jsem. „Jake půjde s náma. Nemůže ti nic vadit, tati. Co si čekal?“ začala jsem taky se slovním útokem. „Že budeme spolu chodit za ručičku celou věčnost? Vždyť se nic tak hrozného nestalo.“ Snažila jsem se ho přesvědčit. Jake mi jemně stiskl ruku na znak, že jsem to trošku přehnalo. Jen jsem zakroutila nepatrně hlavou na důkaz nesouhlasu.

„Nestalo?“ pořád na mě křičel a už byl úplně u nás. Podíval se na Jakea a tiše zavrčel, že by to ucho obyčejného člověka nikdy nezaslechlo. „Ty si ani neuvědomuješ co se může stát!“ teď se obrátil směrem k Jacobovi. Ten jen trpělivě stál a radši se nevyjadřoval. Věděla jsem že i v něm napětí rostě, ale pořád se držel a za to jsem mu děkovala.

„Tati, uklidni se! Nic špatného se nestalo a ani nestane a i kdyby..“

„Co to máš?“ přerušil mě a chytil mojí ruku, se kterou jsem tak vehementně gestikulovala. Sakra, ten prstýnek. A to jsem jim to chtěla oznámit v nějakou lepší chvíli.

„Já a Jacob se budeme brát, tati.“ Řekla jsem rozhodně a pyšně zvedla bradu víš. Táta se zarazil věděla jsem, že přemýšlí nad tím jak Jakea sprovodit ze světa. Najednou se nakrčil, zavrčel a skočil přímo na Jakoba. Ten povolil stisknutí mé ruky a spadl i s tátou dobré tři metry daleko.

„EDWARDE!“ i maminka se konečně rozeběhla k nám, přeběhla i mě a vrhla se mezi ty dva. Jacob byl teď bezmocný. Pravděpodobně mu táta zlomil pár kostí, ale to brzy sroste, jen aby se mu nic nestalo víc.

„Edwarde, přestaň…zatraceně!“ mamka se snažila tátu, držícího Jakea pod krkem od něj odtrhnout.

„Já tě zabiju ty zavšivenej pse. Co si to jen mý dcerušce udělal?“

Pravděpodobně Jakeovi už kosti srostly, protože se mu vrátila jeho síla, skrčil nohy, pod Edwarda, chodidly se o něj opřel a zatlačil proti. Edwardova ruka pustila Jakův krk a on odletěl pár metrů od něj. Jake se okamžitě vzpamatoval a odběhl do lesa.

„Edwarde, sakra, nech je být. Oni to nějak zvládnou a nezapomeň že už jsou dospělí.“

„Ty ho budeš hájit, Bello? Už zase? Vždyť jí mohl ublížit!“ obhajoval táta svůj čin.

„Ale no tak. Nebuď směšný Edwarde. Tys mi mohl taky ublížit když jsme byli spolu na Esme a taky si to dokázal.“ Mamka jako kdyby tušila jeho reakci, otočila se k němu zády a šla ke mně.

„Ale já Ti ublížil.“ V jeho hlase zněla ohromná bolest. Ano, ublížil jí, ale teď jsou šťastní. Vlastně jsem jí ubližovala já, ale už je vše v pořádku a moje maminka i celá naše rodina jsou šťastní. Jen já nejsem. Táta se zvedl ze země a upíří rychlostí se kamsi vytratil. V okamžiku, kdy zmizel, z lesa vyběhl Jacob ve zvířecí podobě. Přiběhl ke mně a olízl mi ruku.

„Jsem v pořádku, Jaku.“ Odpověděla jsem mu na nezodpovězenou otázku. Chtěla jsem si promluvit s Alicí, a tak jsem mu řekla, ať na mě počká venku, že za chvilku dorazím, on jen jemně zavrčel na souhlas.

„Ahoj teto Alice.“ Pozdravila jsem jí.

„Ahoj Ness. Omlouvám se,“ ihned začala, „Já…viděla jsem vás v tom lese. Když jsem se snažila najít nějaké nebezpečí, Edward se objevil za mnou. Všechno to viděl taky. Byl nepříčetný, ale naštěstí jsme ho udrželi tady.“ Vyprávěla mi velkou story s mým zuřivým tatínkem.

„Ale teto, jakto že si nás viděla. Vždyť vlkodlaci ti zastiňují obrazy, ne?“ divila jsem se.

„Ness, nevím. Prostě se mi ten obraz zjevil sám od sebe. Doufám, že bude zase všechno v pořádku. Víš Ness, táta se o tebe bojí.“ To mi neřikáš nic novýho. „Táta se bojí, že bys mohla být těhotná.“

„Ale teto, vždyť jsou to jen pověry. A i kdyby..aspoň budeš prateta.“ Snažila jsem se odlehčit situaci.

„Tohle není vtipný, Reneesme. Mohla bys i umřít a i kdyby se ti to dítě nějakým zázrakem narodilo, stejně ti ho vezmou Voltuirovi. Nikdy nebudete svobodní.“

„Alice, já nejsem těhotná.“ Teď jsem neujišťovala jen jí, ale i sebe. A v hloubi duše doufala, že je to pravda.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jared Black Cullen - Hádka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!