Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Immortal love - 8.kap.


Immortal love - 8.kap.Ano, je to malá Jane, kdo překvapí­ Edwarda s Bellou :D Vrtá jim ale hlavou, co dělá tak daleko od domova. A taky Bella se cí­tí­ konečně aspoň trochu šťastná. Komenty a přpomínky potěší, dodávají mi odvahu na další povídky :D :)

 

8. Vysvětlení

„Dlouho jsme se neviděli." usmála se tím svým dětským úsměvem.

„Ano, milá Jane. A co tě přivádí až sem, pokud se smím zeptat." sametově promluvil Edward.

„Ale to víš, zkoumám nové prostředí. Dlouho jsem se neporozhlédla za hranice Itálie. Přijela jsem zjistit, zda tu nemají lidé jinou příchuť."

Bylo to odporné. Mluvila o lidech jako o žvýkačkách. Pomohlo mi to vytvořit ještě větší znechucený výraz. Všimla si toho.

„No tak, Bello. Uklidni se. Vždyť jsem říkala, že vám nechci ublížit. I kdybych chtěla..." nedokončila větu a zamyslela se.

Byla jsem přesvědčená, že nám něco tají. Zajímalo by mě, jestli Edward něco vyčetl z její mysli.

„Drahá Jane, zdržíš se déle? A přijel někdo z našich italských přátel s tebou?" zkoušel se Edward zdvořile ptát.

„Jsem tu prozatím sama. Není nutné, aby naše rodina stále cestovala pospolu." mile se usmála na mého muže.

Snažila se být milá, ale mě neuniklo to „prozatím".

„Nezlob se, ale budeme se s tebou muset rozloučit. Máme doma ještě nějaké povinnosti." a neodolatelně se na Jane usmál.

„Samozřejmě. Ráda jsem vás opět viděla. Na brzkou shledanou. Edwarde, Bello." kývla naším směrem, otočila se na patě a zmizela mezi stromy.

„Pojď." pošeptal mi do ucha, chytl mě za ruku a už jsme běželi směrem k našem domu. Co tu chce?! S kým tu je? Co má v plánu? Stalo se něco, co by mohlo ohrozit upíří utajení? Malá Jane a samotná? To je hloupost!

Stáli jsme v tu ráz v obýváku. Sedla jsem si na gauč, Edward vedle mě a dal paži kolem mých ramen.

„Mělo mě to napadnout dřív." mluvil, jako by přišel na řešení nějakého obtížného hlavolamu. Všiml si mého nechápavého výrazu.

„Už přes rok jsi upírkou. Ale jako mladá novorozená navíc v novém prostředí máš větší šanci se neovládnout a nadělat nepořádek. Proto na tebe někoho pověsili, aby tě hlídal."

Hlídal? Jane? No páni, to nemohlo být jen tak, jinak by na mě poslali někoho méně důležitého. Ale i tak. Vždyť jsem starší než malá Jane, aspoň vzhledově. Co m je po tom, že má za sebou několik stovek let.

„Ať si mě hlídá jak chce." a přitiskla jsem se těsněji k Edwardovi. Slyšela jsem však, jak jsem zněla trochu rozladěně.

„To bude v pořádku" a políbil mě do vlasů.

„A Emmet" pobaveně jsem řekla. Před tím jsem se moc nebavila, že Em použil moje staré příjmení.

„To si s ním ještě vyřídím." řekl Edward rozzlobeně. „Zítra máme společně angličtinu, jsem zvědavý, co mi k tomu řekne."

„A zatím se tím nebudeme znepokojovat." smyslně jsem dodala.

Sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho vášnivě líbat. Po chvíli se ale odtáhl.

„Ještě jsi neviděla všechny pokoje, nejsi zvědavá?" zeptal se provokativně.

„Jistě, že jsem, ale to snad může počkat." a znova jsem se na něj vrhla.

Oddávali jsme se naši lásce. Uběhlo ráno, poledne, odpoledne.

Bylo to naše snad nejdelší milostné vzplanutí. Milovali jsme se tolikrát a ještě vůbec jsem ho neměla dost. Jen s ním jsem byla skutečně šťastná. On byl moje štěstí. A spolu s ním Renesmee. S nimi prožiju svou věčnost, dokonalou věčnost.

„Lásko?" vyrušil mě ze svých myšlenek a líbání ho. Zvědavě jsem na něj pohlédla. Zase ten jeho omluvný výraz.

„Co se-„ nestihla jsem to doříct. Zaslechla jsem se do něčích kroků. Blížily se k našemu domu. Najednou se rozrazili dveře.

„Co to děcka zas provádíte?!" řekl Emmet v záchvatu smíchu.

 

 

---------------------------------------------------------------------------

Tady jsou předběžně další povídky.. :) (jen pokud chcete)

http://lovelyone.blog.cz/rubrika/immortal-love

předchozí 7.kapitola další 9.kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Immortal love - 8.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!