Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want my dad 3

5774


I want my dad 3Další dílek? A to jsem říkala, že jsem skončila. Divné. xD Doufám, že se vám tohle bude líbit, není tam žádná akce. xD

Nevěděla jsem co mu mám na tohle odpovědět něco takového jsem nečekala, leda v nějákém krásném snu který se zdá Nikki.
,,Už je pozdě tak by jsi měla jít spát, ráno si pro vás přijedu" řekl a položil to. Nechápala jsem jak si může myslet že po tom co mi řekl usnu, i přesto jsem si lehla a snažila usnout ale nešlo to.
Nakonec mě únava dohnala kolem rána.
Zdálo si mi asi za ten spánek tisíc snů ale v každým byl Edward s Nikki byly jsme rodina. Když jsem se probudila všimla jsem si že vedle mě leží Nikki, políbila jsem ji do vlasů a začala sebou cukat až se probudila.
,,Mami to už je ráno?"
,,Ano broučku, ale ještě spinkej" pohladila jsem ji po jejích nádherných blond vlasech a šla do koupelny.Osprchovala jsem se a namalovala, doufala jsem že ho po tom včerejším hovoru uvidím. Přece říkal že si pro nás přijede, vyhrabala jsem ze své skříně nějáké tričko a rifle a šla uvařit snídani. Našla jsem v lednici pár vajíček tak jsem je hodila na pánev a připravila, Nikki za mnou přišla asi pět minut po té co jsem udělala snídani. Snědla ji docela rychle a šla se převléct, docela jsem nevěděla co se na dnešek chystá tak jsem čekala dokud neuslyším zvonek u dveří.
Byly to minuty ale připadalo mi to jako hodiny.... konečně někdo kolem osmé zazvonil tak jsem šla otevřít, předběhla mě Nikki která se nejspíš schovávala vedle dveří. Když otevřela dveře stál v nich Edward, vypadal nádherně přímo jako anděl, pořád jsem nemohla uvěřit tomu že chce právě mě i přes to všechno.
,,Ahoj Nikki" řekl a vzal si jí do náruče, já jsem ale aji přes to neodtrhla zrak od jeho očí.
,,Mami hele kdo jsem přišel" řekla a obejmula ho, neměly spolu takový vztah jako s Emmetem ale dost ho miluje.
,,Ahoj Edwarde" přistoupila jsem k ním blíž a dala jsem mu pusu na tvář, vypadal že byl docela hodně překvapený a Nikki? ta se na nás usmívala jako sluníčko.
,,Nikki co by jsi řekla že bychom šly na takové větší nákupy?" návrh Edward, tohle myslel vážně?
,,Koupíme aji domeček pro panenky?" zeptala se Nikki Edwarda a udělala na něho psí očička.
,,Jasně že ano" Edward položil Nikki na zem která si odběhla pro mikinu do svého pokoje. Mezitím jsem se konečně dostala k Edwardovi a natiskla se na něho.
,,Moc ji prosím nerozmazluj" poprosila jsem ho, na tohle všechno co jí bude nabízet nemáme peníze.
,,Myslím že jí to udělalo radost a to je to co jsem si přál"
,,Já vím ale nemůžeš jí toho hodně naslibovat, na to všechno co by chtěla nemáme a od tebe si brát nic nebudeme" nechtěla jsem u něho mít žádné dluhy. Edward se na mě díval a v jeho obličeji byl jasný nesouhlas, vím že má malou rád ale zachvíli s takovou se tady ani nepohneme.
,,Bells jsme bohatí a všichni budou pro abych vám něco koupil, hlavně když to Nikki a tobě udělá šťastnou" řekl a políbil mě do vlasů, znovu se mě pokusil políbit ale tentokrát na rty ale v tom jsme oba uslyšely Nikki jak schází dolů ke dveřím. Podívala jsem se na Edwarda a viděla jsem že s tím také nesouhlasí.
,,Jedeme rodinko!"zakřičela a obešla mě s Edwardem a zastavila se až u jeho volva, doufala jsem že budu řídit já ale třeba ho přemluvím.
Poslechly jsme Nikki a následovaly jsme ji, Edward měl svojí ruku obmotanou kolem mého pasu. Když jsme došly k jeho autu zamířil na místo řidiče, já byla ale rychlejší a zatarasila jsem mu cestu. Díval se na mě a nechápal co jsem tím chtěla dokázat, na to jsem se zasmála.
,,Můžu prosím řídit?" sladce jsem se zeptala a přistoupila k němu, Nikki byla v autě a mohla nás vidět tak jsem přemýšlela jak bych se teď měla zachovat.
,,Máš smůlu lásko já řídím" řekl a snažil se aby měl kamenný obličej ale já věděla že mu to dlouho nezůstane, také jsem byla ráda že se to mezi námi změnilo a není naštvaný už že jsem mu o Nikki neřekla.
,,Prosím" znova jsem poprosila a políbila ho na rty, byl to krátký a rychlí polibek ale aji přes to jsem dokázala to co jsem chtěla. Předal mi klíčky a obešel si auto a místo na sedadlo spolujezdce si sedl vedle Nikki do zadu. Také jsem nastoupila a vyjela, jela jsem do toho obchodnáku kde jsem ho poprvé viděla. Celou cestu jsme si povídaly o tom co nás zrovna napadlo, Edward se pořád ptal proč jedu tak strašně pomalu.
Nechápal že se rychleji nemůže? a nebo že v zadu sedí moje dcera a nechci aby jsme se vybouraly?
Když jsme konečně dorazily k obchodnáku zaparkovala jsem vedle dveří kde bylo místo. Jako první jsme šly do obchodu s oblečením, koupily jsme pár oblečení každému mojí rodiny aji Edwardovi který koupil pár věcí také pro sestry a bráchy.
Potom jsme šly do hračkářství tam jsme toho koupily snad nejvíc, Nikki si vybrala domeček pro panenky a také barbie a k tomu ještě nějákého kluka. Edward jí to samozřejmě odsouhlasil a koupil, o tomhle si budeme muset ještě později promluvit...hlavně na to nesmím zapomenout.
,,Nikki už ti to stačí takže jdeme dál" řekla jsem na ní zrovna když zahlédla nějáké autíčko pro panenky, věděla jsem že kdyby se zeptala Edwarda ten by jí to zase koupil. Šly jsme se podívat do zverimexu kde měly opravdu nádherné zvířátka. Ihned se mi zalíbilo jedno malý štěnátko a jak krásně spinkalo.

,,Chceš ho Bells?" zašeptal mi Edward do ucha když viděl jak se na toho malého dívám, musela jsem uznat že bych si ho přála ale co by dělal v naší rodině? dá se to vůbec takhle nazvat?
,,Ne Edwarde ale děkuji, myslím že si zaslouží nějákou skvělou rodinu která by se o něho starala" usmála jsem se na něho a šla se podívat na křečky.
,,Mami a proč nedovolíš aby ho koupil? u nás se bude mít skvěle, budu sním chodit na procházky" Nikki by dobrovolně chodila ven se psem? asi ho vážně moc chce.
,,Nemyslíš že si zaslouží lepší rodinu?" chvíli vypadala jako že přemýšlí ale nakonec prohlásila: ,,My jsme ta lepší rodina takže du teď za tátou aby ti ho koupil" řekla a odešla.
Najednou mi došlo co právě řekla, mluvila o Edwardovi jako o svém tátovi...jako důležité osobě v jejím životě. Byla jsem tak šťastná že bych mohla zpívat, ten pocit jsem nemohla popsat.
Šla jsem k nim a obejmula Edwarda kolem pasu, najednou se ke mě otočil a měl toho pejska v rukách a podával mi ho.
,,To nemyslíš vážně nebo ano? prosila jsem abys ho nekupoval" zase jsem protestovala ale byla jsem ráda že ho budu mít doma.
,,Viděl jsem ti na očích že jsi ho přála takže teď už jdeme" vzala jsem si ho a šly jsme k autu.
,,Edwarde stavíme se ještě někde nakoupit nějáké potraviny ano?" navrhla jsem zrovna když jsme nastupovaly do auta.
,,Esmé dneska byla nakupovat a koupila něco také tobě"
,,Ale to přece nejde nemůže mi nakupovat" nastartovala jsem a vyrazily jsme, nečekala jsem že mě nechá jet také cestou domů ale nevadilo mi to.
,,Baví jí to a navíc když jde s Alicí tak toho koupí hodně" poslechla jsem ho a tak jsem jela k nim. Když jsme zastavili u jejich domu zůstala jsem koukat s otevřenou pusou.
Celý dům byl vyzdobený balonkama, když jsme vystoupily tak jsem vzala štěně a to koukala a přidala se ke mě Nikki.
,,Co to má znamenat Ede?"
,,Ví že jsme spolu a jsou šťastní" řekl mi na vysvětlenou a šly jsme všichni tři vlastně čtyři i s pejskem jsme šly dovnitř. Když jsme vešly všichni se k nám nahrnuly a objímaly nás, jenom Jasper se od nás držel ve velké vzdálenosti což jsem vůbec nechápala. Všichni se tak široce usmívaly...bylo vidět že jsou vážně moc štastní.
,,Ahoj všichni on má někdo narozeniny?" přemýšlela jsem jestli jsem měla koupit nějáký dárek ale nikdo ani Edward neříkal že by dneska někdo slavil.
,,Samozřejmě že ne Bells, jenom oslavujeme že si náš Eda konečně někoho našel a není zase sám, byl už vážně bručoun" řekl Emmet a slabě do Edwarda šťouchl. Všech pozornost najednou skončila na tom co jsem držela v rukách, koukaly se na něho jako kdyby ho chtěli sníst.
,,Bells ty sis pořídila mazlíčka? a já myslel že ti stačí tady náš Eda" Emmet se zase projevil, Nikki šla za Rose a spolu odešly někam po schodech.
Podívala jsem se na místo kde před chvíli ještě stál Jasper ale najednou byl pryč, můžu za to snad já? vadím mu tady? v jeho rodině.
,,Edwarde kde je Jasper? vadím mu něják?"zašeptala jsem Edwardovi když jsme byly mimo dosah ostatních aby nás nemohly slyšet.
,,Samozřejmě že to kvůli tobě není, on je...jenom alergický na zvířata"
,,A tos mi to nemohl říct dřív? ách ti chlapy" usmála jsem se a šla jsem za Esmé do kuchyně, měla jsem šíleně velký hlad protože jsme naposledy jenom snídaly. Esmé nesklamala a když jsem za ní přišla byla na stole omeleta.
,,Drahoušku jídlo máš na stole a Nikki to odnesla Rose" mile se na mě usmála a odešla.
Připadala jsem si zvláštně sama v kuchyni u trochu cizích lidí. Zanedlouho za mnou přišla Alice a tvářila se nadšeně, přímo ke mě dotančila svojí ladnou chůzí a začala se nadechovat.
,,Belli pojedeš se mnou Rose a Esmé zítra nakupovat?" udělala štěněčí očička, nemohla jsem jí odolat.
,,Ale ráno musím do školky tak až odpoledne" navrhla jsem.
,,Děkuji Belli si ta nejlepší kamarádka" objala mě a zase odešla. Potom přišel Edward a usmíval se, nechápala jsem co mu způsobilo tuhle náladu.
,,Edwarde co je tady směšného? mám něco na obličeji?"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want my dad 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!