Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want my dad 2/2

Kellan a Ashley


I want my dad 2/2Tak a tady máte po opravdu dlouhé době dílek!!! sami se dívíte a já taky, omlouvám se moc za chyby ale prostě...nejde mi to a můj počítač nespolupracuje :) Dále jsem měla koment někde že první kapitola byla dlouhá ale to je trochu samozřejmost protože je to krátká povídka :)

I WAND MY DAD

Když jsem se ráno probudila bylo všechno takové jako včera v noci, ležela jsem ve velké posteli a vedle sebe jsem měla moji malou dcerušku. Zvedla jsem se a šla jsem do koupelny, měla jsem rozmazané oči od včerejší řasenky protože jsem se nestihla odmalovat. Opláchla jsem si obličej vodou a šla jsem dolů jestli by nebylo něco malého k jídlu. Doufala jsem v to že Edward nebude doma a nebo že ještě spí, ale moje přání se nesplnilo protože jsem ho zahlédla v obýváku vedle velkého kluka. Nepodívala jsem se mu do očí protože tohle bych asi nezvládla, musí si připadat tak že jsem mu lhala, spíš jsem mu ale neřekla pravdu. 
Došla jsem do kuchyně tedy doufala jsem v to, tam sem objevila paní Cullenovou která stála u sporáku a vařila. 
,,Dobré ráno paní Cullenová mohla bych se zeptat jestli nemáte něco malého k snídani?" zeptala jsem se protože jsem nechtěla vypadat drze. 
,,Samozřejmě už vařím snídani a neříkej mi prosím paní Cullenová tak stará doufám nejsem" řekla a zasmála se, když to udělala bylo to jako kdyby začala hrát nějáká zvonkohra. 
,,Říkej mi prosím Esmé jako zbytek mé rodiny" usmála jsem se na ni a šla jsem probudit Nikki abychom mohly co nejdřív odejít. 
Jenže jsem nepředpokládala že netrefím zpátky do toho pokoje z kterého jsem odešla, nejdřív jsem vešla do pracovny a potom do nějáké šatny, nakonec k Edwardovi. Potom se ale zamnou zasmála moje záchrana, když jsem se otočila stála tam krásná dívky, měla dlouhé blond vlasy vypadala přímo jako nějáká bohyně. 
,,Hledáš pokoj?? ukážu ti který to je" řekla a odešla, šla jsem za ní a opravdu mě dovedla do toho pokoje kde jsem trávila noc. Přišla jsem k Nikki a začala jsem ji pomalu budit, nejdřív se jenom vrtěla a slibovala jestli ji nenechám spát tak nevstane, ale když tam došel Emmet a pohrozil jí že na ni vylije kýbl studené vody vstala a odběhla do koupelny. Počkala jsem než se vrátí a šly jsme společně ruku v ruce dolů za zbytkem téhle rodiny. Musím uznat že ty které jsem poznala byly strašně milý, a Emmet si s Nikki velice rozumí. Když jsme přišly domů byly všichni v kuchyni a nejspíš očekávaly náš příchod, nezklamala jsem a šla jsme tam pro svůj ortel tedy aspoň já.
Sedly jsme si na dvě volné místa vedle té blondýnky a Emmeta, měla jsem štěstí protože to bylo daleko od Edward.
,,Dobré ráno já jsem Carlisle Cullen a tohle je moje rodina Alice, Jasper, Emmet, Rosalie , Edward ale toho už znáš a moje milovaná žena Esmé. Řekl a na důkaz toho jí dal pusu na tvář, vypadaly jako šťastná rodina kromě toho že Edward byl mírně naštvaný a Emmet se o to alespoň pokoušel.
,,Emme co se stalo že jsi naštvaný?" zeptala se Nikki, opravdu jí toho hodně zajímá ale většinou spíš to co by vědět neměla.
,,Jsem naštvaný protože jsem tě chtěl polít vodou" řekl a snažil se ještě víc mračit, chvílemi mu cukaly koutky proto mu to moc nešlo.
,,A co kdybychom šly aspoň plavat? znám nádhernou plovárnu tady blízko Forks je krytá" řekla znova Nikki a rozsvítily se jí jiskřičky v očích, vždycky jsem věděla že miluje vodu a všechno kolem ní.
,,Ale Nikki vždyť jsi nemocná musíš ležet" napomenula ji Esmé a já jsem souhlasila, byla jsem ráda že jí je dneska lépe ale měla horečku včera.
,,Ale mě je lépe a chci jít plavat prosím" zaprosila a přitom se podívala na Emmeta, myslela si že u něho má šanci a já věděla že tohle odmítnout bude těžké.
,,Nikki nedívej se na mě takhle, mámi mají pravdu ale jak ti bude lépe půjdeme dobře??" Nikki se po obličeji rozlil úsměv ale né úplný.
Když jsme dojely shromáždily jsme se v obýváku, Emmet si zapnul televizi a Nikki k němu skočila že se bude dívat taky. Asi po deseti minutách jí Emm nabídnul jestli se nechce o něco vsadit, Nikki navrhla o jeden den trávený s tím druhým. Emmet jí to samozřejmě odsouhlasil a tak se dívaly, nemohla jsem říct ne protože ten pohled jak se dívají na televizi a sedí u sebe tak blízko byl nádherný.
Mezitím mě Alice s Rose odtáhly do jejich šatníku kde jsem ráno omylem skončila, posadily mě na židli a začaly mě malovat a dělat různé účesy. Když byly hotové tak mě odvedly vybrat nějáké šaty, nakonec je vybrala Alice s Rose a mě se vůbec na názor neptaly.
Když jsem byla hotová šly jsme společně dolů za zbytkem téhle rodiny, také se s nima rozloučit protože byl ten správný čas na odvezd domů. Když jsme přišly do obýváku všichni se na mě podívaly, nejdéle se na mě díval Edward ale v jeho obličeji jsem četla nezájem, nemohla jsem se divit ikdyž....moc jsem mu nelhala.
Posmutně jsem se usmála a podívala jsem se na Nikki která se také dívala na mě.
,,Mami strašně ti to sluší" řekla a já jsem k ní šla blíž, obejmula jsem ji kolem krku a zašeptala do ucha: ,,Už musíme jít zlatíčko"
Když jsem se od ní odtáhla všimla jsem si jejího smutného obličeje, vůbec se jí od téhle rodiny nechtělo ale musela protože to nebyla ta naše. Se všemi se rozloučila tím že je obejmula a někomu také dala pusu na tvář, nejdéle byla u Emmeta a potom také u Edwarda ale nezdálo se mi že by spolu trávily tolik času. 
,,Nikki už musíme jet, počkej na mě prosím u auta" zaprosila jsem a také na moje přání odešla. Přejela jsem všechny pohledem než jsem začala mluvit.
,,Děkuji vám za všechno hlavně tobě Esmé a Emmete tobě taky, že jsi tady byl pro Nikki ale myslím že to co jsi slíbil nikdy nesplníš" řekla jsem a znova se na všechny podívala, potom jsem šla cestou ke vchodu ale když jsem skoro otevřela vstoupil mi do cesty Emmet.
,,Jak jsi myslela nesplním? samozřejmě že ano mám Nikki rád" díval se na mě smutným obličejem, takovým který má malí dítě když mu zakážete jíst sušenky před večeří.
,,A ona tebe taky ale naše cesty se asi neměly dát dohromady" odešla jsem ho a šla jsem k autu, nasedly jsme a vyjely domů. Celou cestu jsme mlčely jenom jsme občas prohodily větu nebo dvě víc ne.
Když jsme dorazily domů poslala jsem Nikki aby si lehla do postele a trochu se prospala. Šla jsem se na ni podívat asi půl hodiny po tom co jsem ji uložila do postele, spinkala a usmívala se.
Odešla jsem do svého pokoje a lehla si na postel a začetla jsem se do knížky sága prokletých, bylo to zajímavé. Když jsme byla asi tak v půlce uviděla jsem ve dveřích svého pokoje Nikki jak se na mě dívá.
,,Mami můžu za tebou?"zeptala se mě, nechápala jsem proč se mě ptala samozřejmě musela vědět co odpovím. Lehla si vedle mě na postel a chvíli mlčela.
,,Nikki co tě trápí?"zeptala jsem se po chvíli.
,,Mami uvidím zase někdy tu rodinu??mám je ráda víš to?"
,,Ano uvidíme je neboj" zalhala jsem a políbila ji do vlasů. 
Chvíli jsem jí broukala něco co mě zrovna napadlo a potom jsem udělala něco k jídlu. 
Celý den jí bylo dobře tak jsem usoudila že ta teplota nebylo nic vážného tak jsme se šly na chvíli projít.

Později jsme se šly projít do jednoho menšího parku kam chodí většina dětí se svojí rodinou, Nikki nikdy netrápilo že nemá velikou rodinu ale tohle se dnes změnilo. Dívala se na všechny ty děti které si hrály s tatínky a babičkami a nebo strýcem. Ale když jsem se na ní podívala dělala že se dívá jinam, ostatní se na nás chvílemi dívaly a myslela jsem si že si dokonce šeptaly.
Když jsme zrovna dělaly bábovky na písku nějáká skupina lidí si sedla vedle nás, když jsem se podívala na tu skupinu uviděla jsem Jaspera, Alici, Rose a vlastně všechny Cullenovy kromě toho hlavního.
,,Belli mi si chceme také hrát" řekl Emmet a vzal Nikki do náruče a šel sní na skluzavku, dívala jsem se jak si všichni s ní hrají a zbytek lidí tady taky. Bylo nás nejvíc členů tady, věděla jsem že ti malý žárlí že nemají také tak skvělou rodinu.
,,Mamííííííí koukej jak se houpu vysoko!!!"zakřičela na mě Nikki když jí houpala Alice.
Najednou se vedle mě objevila Esmé ani jsem si jí nevšimla, myslela jsem na toho který právě má u sebe moje srdce a ani o tom neví.
,,Měla by jsi mu dát šanci, nikdy nezažil tolik citů najednou" začala se přemlouvat za něho ale tohle nepomůže.
,,On za to nemůže, lhala jsem mu" řekla jsem a šla jsem také za Nikki. 
Hrály jsme si všichni tak dlouho jak jsme jenom mohly, Nikki si také zahrála fotbal s nějákým Chrisem a Emmetem a Jasperem. Všichni se dneska skvěle bavily protože se všichni usmívali, byla jsem šťastná za každého zvlášť a hlavně za mojí malou dcerku která dostala to co chtěla normální den s rodinou.
Když se začalo stmívat tak jsme se všichni rozloučily. Když jsme přijely domů Nikki usnula u večeře takže jsem ji musela odnést do pokoje, potom jsme si udělala něco malého k večeři.
Když se mi začaly zavírat oči šla jsem nahoru do koupelny, nejdřív jsem se ale zastavila u Nikki v pokoji, chvíli jsem se na ni dívala a zakryla jsem ji aby jí nebyla v noci zima.
Zachvíli začala něco potichoučku povídat ale nerozuměla jsem jí, když jsem přišla blíž konečně jsem slyšela co povídala.
,,Mami já chci tátu" zašeptala a dál nic nepovídala věděla jsem že tohle si přeje a věděla jsem kdo by si také možná přál.
Šla jsem do svého pokoje a zavolala tomu který má moje srdce, chvíli to nebral ale nakonec se na mě usmálo štěstí a vzal to.
,,Bells"
,,Edwarde prosím poslouchej mě, vím že jsi na mě naštvaný že jsem ti neřekla o malé ale bála jsem se" vychrlila jsem na něho, ale z druhé strany se neozývala žádná odpověď. Začaly mi téct slzy.
,,Bála jsem se že by jsi nás nechtěl, že by jsi nás opustil jako její otec...miluji tě nechtěla jsem tě stratit. Moc jsem tě nepoznala ale už teď patříš do mého života" těžce jsem polkla.
,,Belli je mi to líto ale nikdy jsem tohle nezažil, nevěděl jsem jak se chovat. Očarovala jsi moje srdce jako žádná lidská dívka to nedokázala jsi v mém mrtvém srdci"

P.S. GRATULUJI!!!!!!!!

Dočkaly jste se dalšího dílku a také posledního :) člověk by ani nevěřil kolik toho dokáže napsat když se mu chce a dokáže si to připravit :) doufám že se vám to bude líbit...že se někdo takový najde :) a dále děkuji za komentáře!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want my dad 2/2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!