Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I want my dad 1/2


I want my dad  1/2Napsala jsem dvourázovku xD nechtělo se mi totiž psát ani Forever Togethet a ani polibek. Něják mě napadlo tohle tak snad si to někdo přečte.

Vypravěč:
V jednom dalekém městečku Forks žila jedna dívka jménem Isabella, jednou když jí bylo pouhých šestnáct let otěhotněla ale dítě si nechala. Věděla že by se ho nemohla nikdy vzdát protože jeho otce milovala, nikdy se nedozvěděl pravdu kdyby ano určitě by o malou přišla.
Jmenuje se Nicol ale říká si Nikki a její pět let. Nikdy se nedozvěděla o tom že o ní její táta neví protože jí Bella tak trochu lhala, ale snaží se Nikki najít milého tatínka který by je miloval a nikdy neopustil. Bohužel zatím narazila jenom na ty který ji její lásku neopětovaly, našla jenom jednou lásku ale štěstí ji už potom nepřálo. 
Dokázala sebe aji svojí dcerku uživit s pouhého platu učitelky v mateřské školce, děti si vždycky s malé Nikki utahovaly že chodí do školky kde má jako učitelku svojí vlastní mámu. Chvíli jí to mrzelo ale až uviděly že to má hodně výhod tak uznaly že je to super.
Nikki vždycky Bellu přemluví at jí povídá před spaním povídá jak se poznaly s tátou, Bella ví že má právo vědět že je naživu ale nesnesla by to a potom by jí nevěřila.

Bella:
Je ráno a já jsem zase o jeden den starší, přála bych si být někdy pořád mladá. Vypadám ale pořád mladá vůbec se neměním, někdy v noci přemýšlím co pro mě bůh ještě připravil. 
Teď je ráno a já jdu vzbudit Nikki protože musíme jít nakoupit nějáký oblečení, čím víc stárne tak se taky podobá víc svému otci.
Když jsem přišla k Nikki do pokojíčku nemohla jsem se na ni přestat koukat, vypadala tak sladce jako andílek ale někdy s duší malého ďáblíka.
,,Nikki vstávej musíme jít nakoupit" políbila jsem jí na čelo a čekala že se probere ale nic spala dál. 
,,Nikki prosím" tohle už zabralo protože se začala zvedat a hned potom mě objala.
Pomohla jsem Nikki se obléct a potom jsme šly na snídani do kuchyně, připravila jsem snídani a pustila se do ní. Když dojedla šly jsme do garáže a vyjely jsme. Jely jsme docela dlouho protože jsem chtěla do nějákého velkého obchodu kde bych mohla trochu utratit, vždycky jsem pro Nikki chtěla to nejlepší a taky to tam navždycky zůstane. Když jsme přijely k velkému obchodu zastavila jsem vedle stříbrného volva a nádherného žlutého porsche. když jsme vešly s Nikki do obchodu nevěděla jsem kam nejdřív bychom měli jít, nakonec se mi zalíbil takový menší obchůdek ale ve víloze byly nádherný šaty a myslím že zrovna její velikost.
Bohužel jsem docela milovala nákupy ale moje dcera ne, to zdědila po svém otci. Někdy bych ráda s nějákým zašla na dlouhé nákupy a koupila toho tolik že bych to sotva unesla. Když jsme se dostaly do toho obchodu tak jsem Nikki hned poslala s těma šatičkami do kabinky aby si je vyskoušela. Podívala jsem se po celém obchodu jestli ještě něco nenajdu a když jsem myslela že tady nic nemají našla jsem krásnou sukni, bohužel byla úplně nahoře na věšáku a na mě byla dost vysoko, neměla jsem šanci na ni dosáhnot ale potom se tam objevil on!
Byl větší než já a vypadal jako bůh, jeho oči byly zlaté a celý byl tak bledý. Moje myšlenky se mi úplně z hlavy vypařily a zůstalo tam prázdno, asi jsem se divně tvářila ale na jeho obličeji se objevil nádherný úsměv a to mě úplně dostalo.
,,Ahoj chceš to podat?"zeptal se mě a ukázal na sukni pro kterou jsem se před chvílí tak usilovně natahovala, pouze jsem přikývla a sundal ji.
,,Nezasloužím si nějákou odměnu?"vypadal tak krásně když to říkal, dokonce za tu odměnu bych mu dala aji pusu kdyby chtěl.
,,Podle toho co by jsi chtěl?"
,,Co takhle oběd a jako dezert pusu?" večeři?? tak tohle nepůjde a já to věděla moc dobře.
,,Co tahle tu pusu a na večeři můžeš pozvat támhle tu dívku"ukázala jsem na dívku která stála u vchodu, byla malá a měla krátké hnědé vlasy.
Byla stejně bledá jako ten kluk který právě stál předemnou, nejspíš nechodí ani jeden na sluníčko.
,,Chci oboje a ta holka je moje sestra"řekl a cukaly mu koutky nahoru, věděla jsem že když mu neřeknu ano příjde Nikki a on zase odejde jako spousta mužů v mém životě.
,,Dobře zítra v 1 ve forks ve školce"věděla jsem že to určitě najde protože tam je jenom jedna. Potom odešel aji se svojí sestrou a já šla za Nikki, když jsem se podívala do kabinky v které byla zůstala jsem překvapeně koukat. Vypadala nádherně jako princezna, do očí se mi nahrnuly slzy štěstí že jsem tohle úžasné stvoření dostala na svět a nikdy se nevzdala.
,,Vypadáš nádherně drahoušku" objala mě jako dneska ráno, když jsem se od ní odtrhla dala jsem jí sukni v které ji to taky moc slušelo tak jsem to šla zaplatit.
Celý den jsem něco kupovala protože na Nikki bylo vidět že si to také užívá a byla šťastná že má nový oblečení, nikdy jsme nebyly bohatí ale spíš chudí. Nemohla toho mít moc jako dítě ale nikdy jsme si nežila tak strašně, proto to chci teď napravit a trochu ji udělat šťastnou.
Když jsme konečně zasedly k jídlu bylo už trochu později a daly jsme si oběd, potom jsme se vydaly na cestu domů. Když jsme přijely už se začalo stmívat tak jsme šly uložit věci do skříně kterou má Nikki oblepenou spousty plakátů a fotek na kterých jí záleželo. Později večer jsme se dívaly na film Doba ledová který miluje a vypadala šťastně, když film končil Nikki spala v mém náručí a klidně oddychovala. Odnesla jsem ji do postele a políbila na čelo, šla jsem si také lehnout do postele ale nemohla jsem usnout tak jsem se chvíli koukala na film Návrh. Film vždycky končí šťastně proč nemůže být takovýhle aji život? proč nemůže končit šťastně jako popelka? našla svého prince a žily šťastně až do smrti. Tahle pohádka byla moje oblíbená a navždy zůstane, kolem jedné v noci jsem začínala cítit unavu a tak jsem si šla lehnout usnula jsem ihned. Zdálo se mi přesně to co se mi dneska stalo, chvíli jsem přemýšlela jestli se to vůbec stalo protože v mém případě jsem tohle dlouho nezažila. Když jsem se probudila šla jsem probudit Nikki že musíme do školky, připravila jsem k snídani tousty a potom jsme vyjely. Odpoledne ji pohlídá moje kamarádka ze školky a já půjdu s tím klukem na oběd. 
Ve školce ubíhal čas strašně rychle hlavně když jsme nacvičovaly taneček na přehlídku s které půjdou peníze na postižené děti, přihlásila jsem nás do té soutěže já protože jsem věděla že na to máme. Když hodiny ukazovaly jednu hodinu vyšla jsem před školku a čekala než příjde, přišel jenom o minutu později jak já, když se na mě podíval úplně stuhnul. Nevěděla jsem proč se takhle zatvářil ale když jsem se mu podívala do očí tak jsem viděla jak si mě prohlíží.

http://www.dianka.cz/cl083-wht-party-girl-dress-saty/showdetail.php?id=7377&p=5650.jpg

,,Jsi nádherná"zajímavé tohle slyšet od nějákého kluka o kterým ani nevím jak se jmenuje, ale jedno jsem věděla byl šíleně nádherný až tak že jsem myslela že tohle je znova nějáký sen a nechtěla jsem se vzbudit. 
,,Vypadáš nádherně"řekl a stále se na mě díval, cítila jsem se trochu hloupě s neznámým klukem a určitě mu je tak 17. 
,,Děkuji, jak se vůbec jmenuješ?" na tohle jsem se musela zeptat, měla jsem už včera ale myslím že jsem byla dost unešená tím že jsem ho potkala. 
,,Edward a ty krásko?" 
,,Isabella ale pro přátelé jenom Bella" nastoupily jsme do jeho auta, který vypadalo přesně stejně jako to vedle kterého jsem včera parkovala. Určitě to bylo ono. 
Po cestě jsme jsi povídaly ale moc toho neprozradil, tedy aspoň věk. Dozvěděla jsem se že má dalších pět sourozenců a jedním z nich je ta dívka kterou jsem včera viděla, jmenuje se Alice a další sestra je Rose. Má také dva Bratry Emmeta a Jaspera má prý ještě jednoho ale o tom mi nic nepověděl. Když jsme zastavily po krátké době před nějákou velkou restaurací nemohla jsem tomu uvěřit, musel být vážně bohatý když má na takovýhle auto a na restauraci jako je tahle. To já s Nikki by jsme se tam najíst nemohly, když jsme šly dovnitř jenom jsem se tak trochu podívala na jídelní lístek a všechno co tam bylo bylo šíleně drahé. 
Sedly jsme si ke stolu a donesly nám lístek, půlka z toho jsem nevěděla co je ale Edward něco objednal a když nám to donesly bylo to skvělé. Dozvěděla jsem se že je adoptovaný společně se sourozenci, jeho máma Esmé dělá v nemocnici dětskou sestřičku a jeho táta Carlisle dělá doktora. Když chtěl po mě něco vědět o sourozencích a nebo rodině řekla jsem mu trochu pravdy, tátu s mámou jsem od narození Nikki neviděla ale to jsem mu neřekla jenom to že jsem je neviděla dlouhou dobu. 
Když jsme dojedly přinesly nám účet, v životě jsem neviděla vetší sumu za oběd jako dnes. Edward to za mě chtěla zaplatit ale to jsem nechtěla, bohužel jsem se nakonec vzdala protože mě jak říkal pozval. 
Potom jsme šly jsme se projít do parku, bylo mi sním nádherně ale to nemůže nikdy trvat moc dlouho. Zavolala mu jeho sestra Alice a řekla mu že musí dojet protože se vybourala ale naštěstí není zraněná, zavezl mě k domu mojí kamarádce odkud jsem vyzvedla Nikki, neřekla jsem mu sice o tom že mám dceru a docela jsem se toho bála. Když jsme šly domů povídaly jsme si o tom co dělala, hrála si s Patrikem venku na hřišti a potom k nim přišel nějáký kluk a začal si snima hrát. 
,,Nicol copak jsem neříkala at se nebavíš s cizíma lidma?" 
,,Neříkej mi Nicol, ten kluk Emmet říkal že si chce hrát že doma jsou všichni na něho naštvaní" obhajovala se, řekla Emmet?? nemůže to být Edwardův brácha? a nebo jenom náhoda. 
,,A nevíš proč naštvaní?" 
,,Říkal že svojí sestře roztrhal šaty a potom že bráchovy poškrábal auto a omylem rozbil vázu" říkala a pořád se usmívala, doufala jsem že jí od něho nehrozí žádné nebezpečí. 
Když jsme přišly domů malovaly jsme si, když jsme dostaly hlad šla jsem udělat něco dobrého. Udělala jsem krupicovou kaši kterou Nikki miluje, najedla se a šla spát. 
Já jsem se dívala ještě na televizi a byla na internetu a potom jsem také usnula, v noci mě vzbudilo kašlání s Nikkina pokojíčku tak jsem se hned šla podívat co se děje. Měla úplně rozpálený čelo tak jsem běžela pro teploměr, měla přesně 38 a já jsem nevěděla co udělat. Odnesla jsem malou do auta a jela jsem do nemocnice, neměla jsem doma žádné prášky protože nebyla dlouho nemocná. Když jsme přijely do nemocnice všimla jsem si že se nikde nesvítí a bylo úplně zhaslý, nechápala jsem jestli tohle je vtip ale bylo to teda hloupé. Litovala jsem že jsem si nevzala číslo na Edwarda protože říkal že jeho máma je dětská doktorka.

Doktorka Esmé Cullenová 
tel. číslo: 739401957


Okamžitě jsem našla mobil a zavolala na to číslo, vzala to ihned.
,,Dobrý den promiňte že vás obtěžuji ale moje dcera má teplotu a u nemocnice jsem našla tohle číslo"čekala jsem na odpověď.
,,Vůbec neobtěžujete přijedtě prosím ke mě domů"a začala mi říkat kde bydlí, ihned co jsem zavěsila vyjela jsem podle jejích instrukcí. Zastavila jsem se až u velkého domu a z dola svítilo světlo. Vzala jsem Nikki do náruče a šla jsem ke dveřím, otevřela mi mladá slečna a řekla at malou dám do obýváku. Když jsem to udělala přišla k ní a začala ji vyšetřovat, dala ji teploměr a já si oddychla že teplota nestoupla.
,,Paní vaše dcera má nejspíš chřipku moc toho nevím ale dám vám prášky a ráda bych kdyby jste tu dneska přespaly"
,,To nemůžeme"snažila jsem se z toho vykroutit ale vůbec to nešlo, byla jsem v pasti.
,,Ale musíte Nikki je unavená a potřebuje spár, tady na ni mohu dohlédnout" potom malou vzala do náručí a odnesla do nějákého pokoje, šla jsem ihned za nimi. 
Celou noc jsem Nikki sledovala, potom mě k ránu přemohla únava a já usnula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I want my dad 1/2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!