Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I left my angel - 16.kapitola

112533414


I left my angel - 16.kapitolaTakže 16. kapča. Je to 15+, ale nic velkého nečekejte. I přesto doufám, že se Vám to bude líbit a zanecháte nějaký komentík. Za předešlé komentíky moc děkuju. :)

Bellin pohled:

Edward odhodil mé tričko na zem a já se opět k němu přitiskla a spojila naše rty. Jemně jsem se odtrhla a začla líbat každou část jeho tváře. Kousla jsem ho jemně do lalůčku a vzdychla do ucha. Edward se napnul a zavřel oči. ,,Bello.." Vydechl vroucně a zajel mi rukou do vlasů. Přitáhl si mě k sobě a vášnivě mě políbil. Nebylo fér, že je Edward oblečený takže jsem se nepárala s jeho košilí. Jemně jsem škubla a uslyšela, jak se několik knoflíčků kutálí po zemi. Košile mu sklouzla po jeho mramorově vypracovaném těle a já tak mohla spatřit jeho dokonalé tělo. Byl nádherný. Prohlížela jsem si jeho tělo a snažila zapamatovat si každý centimetr té užasné postavy.

,,Nad čím přemýšlíš?" Ovál mě jeho dech a pousmál se. Pohladil mě lehce po tváři a hleděl mi do očí. Chytla jsem mu ruku a políbila ho jemně do dlaně.

,,Jsi nádherný." Zašeptala jsem a byla ráda, že se nemůžu červenat. Tiše se zasmál a zavrtěl nesouhlasně hlavou.

,,Ne to ty jsi ten anděl, který tady všechno rozzařuje. Jsi božská Bells." Víc nestihl říct, protože jsem se na něj znova vrhla. Nemohla jsem se nabažit jeho měkkých rtů a dotyků. Pokaždé když se mě dotkl zanechal po sobě rozpálený místečko, které křičelo, že chce ještě. Edward byl velice pozorný a všiml si, že mě jeho dotyky nenechávaly chladnou. Pomalu jsem si lehla a jeho stáhla k sobě. Nebránil se. Líbal mě tak něžně jako bych byla porcelánová panenka. Políbil mě na rameno a při tom mi rozepnul podprsenku. Pousmála jsem se a on mi úsměv láskyplně opětoval. Políbil mě na rty, krk a na prsa, u kterých zůstal delší dobu. Zajela jsem mu rukama do vlasů a užívala si jeho přítomnost. Jazykem objíždel ztvrdlé bradavky a hladil mě po noze. Nevydržela jsme to a vzdychla. Na malou chvilku se odtrhl a rozepnul mi kalhoty, které jsem mu pomohla stáhnout. To samé jsem udělala i s jeho kalhotama. Začli jsme se líbat. Pomalu ale jistě jsem začla cítit malé napětí mezi nohama. Bez toho, aby mě Edward na něco upozornil mi vnikl rukou do kalhotek. Trochu jsem sebou škubla, protože jsem v životě nic takového nezažila. Starostlivě se na mě podíval, ale já se po chvilce usmála a dala mu tak další svolení. Začal rukou pomalu pohybovat a já cítila, že se mé napětí zvětšuje. Povzdychla jsem a zavřela oči. Měla jsem pocit, že vybuchnu slastí. Edwardovo rty se jemně pohybovaly na mých ňadrech zatímco já se blížila ke svému prvnímu vrcholu. Nevědela jsem co mám dělat s rukama já. Jednou jsem mu prohrabávala vlasy a druhou chytla tyč ocelové postele.

A najednou to tu bylo. Mým tělem se prohnala vlna rozkoše, kterou jsem v životě neokusila. Zasténala jsem Edwardovo jméno a slyšela nějaké zapraskání, ale nevěnovala jsem tomu pozornost. Podívala jsem se do jeho karamelových očí a uviděla štěstí, které nedosahovalo konce.,,Miluju tě." Zašeptal a líbnul mě na čelo.

,,Miluju tě." Odpověděla jsem mu štastně a přetočila se na něj tak, že jsem seděla obkročmo na něm. Nestydatě jsem nám stáhla poslední kousky oblečení a věnovala jsem mu další polibek na jeho dokonalé rty. Chytla jsem jeho ruce a uvěznila mu je za hlavou. Nesouhlasně se na mě podíval, ale nahlas nic neprotestoval. Dívali jsme se navzájem do očí a věděli jsme, že tohle může být naše poslední společná noc. Nebylo třeba slov. Oba dva jsme věděli co pro sebe znamenáme. Sklonila jsem se k němu a začla si pohrávat s jeho rty. Chtěl mě políbit, ale já mu to nedovolila. Skousla jsem mu dolní ret a protrhla mu ho. Ucítila jsem jeho krev, která mu stékala dolů. Olízla jsem mu ránu a konečně ho políbíla. Zase ve mě vzrůstala touha po něm. Edwardovo ruce se bránili mému sevření, ale marně. Byla jsem silnější. Zavrčel a podíval se na mě.,, Netrap mě." Věděla jsem co mi tím chce říct a já nezaváhala. Nadzvedla jsem se a dosedla na jeho mužství. Povzdychl a já se začla na něm pohybovat. Povolila jsem stisk a najednou so ocitla pod ním. Edward mě dychtivě políbil na rty a hladil mě po celém těle. Jeho pohyby nabíraly na rychlosti a intenzitě. Vzdychla jsem s každým jeho přírazem a byla vděčná, že Cullenovi vyklidili dům. Ani Edward nezůstával chladným.

Oba dva jsme se blížili ke svému vrcholu. Cítila jsem naše vzájemné chvění. Bylo to milionkrát lepší než před tím. Semkla jsem své nohy kolem jeho pasu a pevně jsem ho sevřela. Slyšela jsem jak se vzdychání rozhléhá po celém pokoji. Edward si mě k sobě přitiskl a obejmul mě. Políbila jsme ho na rameno "vydýchávala" ten pocit naplnění. Edward mě políbil do vlasů a tiše zašeptal:,,Děkuju."

V téhle pozici jsme vydrželi ještě nějakou dobu, dokud jsem si nevzpomněla na Charlieho. Uvědomovala jsem si chybu jakou jsem způsobila a bylo jen na mě jestli dokážu překonat zvíře v sobě a tátovi se omluvit.

,,Myslíš na otce?"

,,Čteš mi myšlenky?" Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se na Edwarda.

,,Kéž by.." Smutně si povzdychl, ale hned na to se pousmál. Edward mě zabalil do deky jako to dělával když jsem byla ještě člověk a sám se oblékl. Počkat! Dělával to jako když jsem byla člověk?

,,Vzpomněla jsem si!" Výskla jsem nadšeně a Edward párkrát zamrkal.

,,Um kdysi jsi to taky dělával. Zabalil jsi mě jako dáreček do deky, aby mi nebyla zima."

,,Ano. I když jsi se nikdy nechtěla přiznat, že ti je zima." Vytáhla jsem ruku z pod deky a propletla nám prsty.

,,Myslíš, že mi táta odpustí?Pochopí to?"

,,Charlie je dost silný Bello. Je to pro něj těžký, ale podle Alice to zvládne."

,,Měla bych se mu omluvit. Myslím..doufám, že už se na něj nevrhnu. Zvládnu to pokud budeš se mnou."

,,Nikdy tě neopustím pokud to nebudeš chtít ty sama."

,,To se nestane." Edward se na mě podíval a pousmál se.

,,Ale nejdřív bychom měli zajít na lov. Tvé oči..." Jeho slova vyzněly do ztracena. Zvedl ruku a prstem mi přejel po kruzích, které se mi pod nimi rýsovaly.

,,Už je to dlouho..." Souhlasila jsem.

,,Kdy chceš vyrazit?"

,,Třeba hned." Navrhla jsem a chtěla se zvednout, ale jeho paže mi to nedovolily. Pevně mě semkly v náručí a já se zasmála.

,,Edwarde.."

,,Promiň nemůžu si pomoc." Políbil mě na krk a neochotně mě pustil. Spustila jsem ze sebe deku a než se oblékla zalezla jsem do koupelny, kde jsem se umyla. Vyšla jsem do prázdného pokoje. Rozhlédla jsem se a spatřila lísteček na posteli. Přišly mi vtipné jeho slova: ,,Čekám na tebe dole.,, Co si myslí? Že bych ho nenašla? Zavrtěla jsem hlavou a oblékla se. Seběhla jsem schody a zastavila se až v kuchyni u Edwarda, který právě s někým hovořil. V obličeji měl v jednu chvíli strach a v druhé....štěstí? Nepoznala jsem to. Chtěla jsem se zeptat co se děje, ale zdálo se mi rozumnější když počkám. Edward po několika málo minutách strčil mobil do kapsy a podíval se na mě. Jeho pohled mě vyděsil.

,,Edwarde co se děje? Je něco s Charliem?" Zavrtěl smutně hlavou a chytil mě kolem pasu.

,,Bello...-"

,,Tak už se vymáčkni!" Nesnášela jsem, když mi někdo neodpovídal hned a chodil kolem horké kaše.

,,Neboj se tvůj otec je v pořádku."

,,Tak co děje? Proč se tak tváříš?"

,, Bells....Aro už se rozhodl..." Povzdychl si a podíval se na zem. Teď jsem byla ráda, že mě Edward drží. Aro se rozhodl? Bože jak jsem na to mohla zapomenout?!

 

 

 

 >>17-kapitola

  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I left my angel - 16.kapitola:

 1
12.04.2013 [18:04]

lololkaRonnie: tuhle povídku jsem psala před čtyřmi lety a až teď si ji znova pročítám a pozastavila jsem se nad tím samým Emoticon Teď bych to napsala jinak, protože jsem víc informovaná než jsem byla před tím. Vidím i ty chyby, které mě přímo bijí do očí Emoticon Emoticon Emoticon Povídka bude muset projít rekonstrukcí Emoticon

1. Ronnie
17.03.2013 [18:39]

Povidka je zatím super, ale trochu jsem se zasekla jak tam Bella kousla Edwarda do rtu a máš tam napsane že mu stékla krev..Jako oni maji krev? :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!